Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja... idd maandag had ik dus ook mijn wekker om 8 uur gezet en uiteindelijk kwam ik er om 10 uur uit ![]() |
![]() |
|
![]() |
(sinds half januari)
opstaan: 8:00 -10:00 computeren / wakker worden / ontbijten: 10-12:00 leren 12:00-18:00 eten 18:00-19:00 laatste weken: zelfde, maar dan 's avonds ook leren gisteren 9 hoofdstukken nieuwe stof ![]() afgelopen maanden 55 hoofdstukken Natuurkunde, +- 35 scheikunde, 50 hoofdstukken WiB, en 35 WiA.... op +- 10 van WiA na, alles nu klaar hehe ![]() (allemaal nieuwe stof) vanaf 2 mei beginnen met alles herhalen enzo |
![]() |
|
Ben maandag begonnen en tot nu toe heb ik me er nog prima aan gehouden (Duh, 2 dagen!). Ik ben ook helemaal niet moe of iets dergelijks, gaat echt lekker zo
![]() Ksta om 8.30 op, 9.00 eten en daarna meteen beginnen met leren. Rond 11.00 drink ik even wat, daarna weer verder leren. Om 13.00 eet ik, daarna ga ik oefenexamens maken tot 15.30. Dan heb ik meestal het gevoel dat ik het een stuk beter ken, zo niet..dan leer ik na het eten (rond 18.00 uur) nog even verder. Tussen 16.30 en 18.00 mag ik van mezelf nix doen dat met school/leren/examens te maken heeft. Hetzelfde geldt na 20.00. ![]() As I said..gaat echt lekker zo! Heb ook echt het idee dat ik nu al behoorlijk wat ken, oftewel: dat het effectief is wat ik doe ![]() Succes allemaal! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
oef... ik ben zaterdag meteen begonnen (toen ik vrijdag uit school kwam, nog eens alles gedaan wat ik leuk vind, en toen vroeg gaan slapen) met leren: ik sta rond 9 uur op (maar vandaag heb ik me verslapen en werd het 11 uur, oeioeioei...
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hmm, ik heb er nog niet veel (lees niets) aan gedaan. Ik zou ook zo gauw niet weten wat ik zou kunnen leren. Het meeste zit er na 3 jaar bovenbouw wel in. Als ik die schema's aan houd die sommigen hier aanhouden dat haal ik voor elk examen minstens een 9. Petje af hoor, voor die mensen die de zelfdiscipline hebben om nu al te beginnen met leren. Dat zou ik nooit kunnen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wou deze week beginnen, maar tot nu toe heb ik 2 uur in totaal geleerd denk ik pas. |
![]() |
|
na hard zwoegen ben ik er vandaag in geslaagd om m'n biologie af te kirjgen. Nou heb ik dus nog ruim twee weken voor de andere vakken. Engels hoef ik niet te leren, nederlands duurt denk ik een dag of twee, wiskunde ben ik wel drie dagen aan kwijt scheikunde kost toch al snel een week en natuurkunde... daar kan ik geen zinnig woord over zeggen. Nou is het natuurlijk wel zo, dat ik na bio nog een weekend heb voor de rest van de examens, en nog een weekend voor scheikunde begint, en nog de avonden tijdens de examens, hmmmm.... Ik moet het maar afwachten of ik op tijd begonnen ben... ik haat wachten...
![]()
||
![]() |
Citaat:
Succes |
![]() |
|
ik sta om 9 uur op, dan douche ik, kleed me aan, ontbijt en doe eventjes niks
dan om 10 uur ga ik leren. rond half 12 12 uur ga ik eten en loop een rondje met de hond daarna leer ik tot een uur of 2. Dan doe ik gewoon wat voor mezelf, iets leuks. en de volgende dag weer. werkt wel goed vind ik
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2003 |
Plannen??? vooruitleren?? HELP Just-Rian | 3 | 06-05-2003 06:12 | |
Eindexamens 2003 |
!Het Grote Examendagboek Topic! *Sneeuwmuts* | 46 | 25-04-2003 18:37 |