Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Er valt niks aan te snappen, van de pijn in je buik word je nogal een chagrijnig (en sommige mensen ook gewoon, maar dat heb ik meestal niet). |
![]() |
|
Ik ben nooit saggo als ik ongesteld ben, maar wel veel aanhankelijker. Ik wil graag geknuffeld worden. En omdat ik altijd vreselijke rugpijn heb (waar ik inmiddels sterke medicijnen voor heb) krijg ik ook altijd een massage van mn vriend.
Misschien een goede tip ![]()
||
Citaat:
Probeer je soms een soort Jan Mulder te zijn ofzo, met je negativiteit? ![]() Ga lekker bij een kaartclubje, je bent te oud voor dit forum.
||
![]() |
Citaat:
Ik weet dat Jan Mulder een voetballer is, en een columnist en op de TV komt, maar ik lees noch bekijk hem, dus ik probeer hem niet te zijn, eenvoudigweg omdat het voorbeeld mij ontbreekt. Daarbij vind ik jou trouwens meestal een stuk negatiever uit de hoek komen dan ik dat over het algemeen doe. En laat me nou lekker negatief doen, ik moet ongesteld worden, grmbl.
||
Citaat:
En ik was het eigenlijk wel eens met haar post, je voelt je gewoon kut en dan opeens is je vriendje zielig? Hmm maar ik ben nu dan ook een beetje chaggerijnig... vraag me af waarom ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
is dat nou zo moeilijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en volgens mij heeft elk meisje daar last van, en dus ook elk vriendje. Weinig aan te doen! |
![]() |
||
Citaat:
![]() niet elk meisje hoor... ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik voel me alleen de eerste dag heel kut, maar dat is meer omdat m'n rug dr dan onder door gaat, liefst wil ik dan graag gewoon een knuffel ofzo, en mjah lol. Ik wil liefigheid, en geen gezeur aan m'n hoofd, en alsjeblieft vraag me niet te veel
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ontwijken. De enige manier om ermee om te gaan.
Voordat ik aan de pil was begon de pms 3 dagen van tevoren ![]() Nu zijn het er nog maar 4 a 5. Tijdens die dagen kan je eigenlijk het beste niets tegen me zeggen. Anders bijt ik je hoofd eraf ![]() soms ben ik lief. maar dat komt weinig voor. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() laudate dominum, ga er maar net zo mee om als hajo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dat zouden meer jongens/mannen moeten doen, gewoon je vriendin ff een beetje met rust laten en laten gaan... als ze zich weer beter voelt komt ze gerust weer bij je om te knuffelen ![]() |
![]() |
|
Ik ben het met het bovenstaande ook wel zo ongeveer eens. Niet dat ik chagrijnig ben als ik ongesteld ben ofzo (volgens mij dan tenminste), alleen heb ik wel buikpijn. Ik vind het dan heel fijn als ik een beetje over mijn buik geaaid wordt, en verder nix... Gewoon lekker tegen hem aanhangen, beetje knuffelen, beetje aandacht, beetje kletsen...
|
![]() |
||
Citaat:
|
Wat ik graag doe alsik ongesteld ben en mijn vriendje is in de buurt is gewoon lekker tegen elkaar aan op bed liggen samen en een beetje praten en knuffelen en niksen, gewoon tegen m aan liggen eigenlijk, dat vindik echt heerlijk
![]() Of alsik er zin in heb een beetje vrijen, je orgasmes zijn heviger als je ongesteld bent ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Succes iig! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Salut, Ca va bien, et toi?
Ik ben het ook eens met bijna alle reacties van bovenstaanden. Je moet je er niet te druk om maken ofzo, dat je iets fout doet of wat dan ook.. want bij mij kun je in "die week" haast niets goed doen..! Het enige is gewoon idd lief zijn, beetje knuffelen, gezellig praten.. (of lekkere chocolaatjes meenemen voor haar!! ![]() Je moet in ieder geval niet tegen haar in gaan.. dat werkt niet bij mij!! Gewoon zeggen dat je het met haar eens bent, aandacht geven en niet zeuren.. Ach ja, geen nieuwe tips geloof ik.. dit is allemaal al gezegd.. Succes, Appel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat heb ik ook soms als ik ongesteld ben.. dat ik het niet fijn vind dat mijn vriend aan me zit.. Okee een kusje ofzo kan nog wel, maar zoenen heb ik dan soms absoluut geen zin in.. en de rest al helemaal niet!! Dat hij gewoon naast me ligt is op die momenten meer dan genoeg!! (Raar eigenlijk... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb daar alleszins niet veel last van, krampen kunnen worden vermeden door pijnstillers speciaal bij ongesteldheid.
Nu ik de pil gebruik is de pijn veel verminderd en het is toch niet moeilijk je kwaadheid in te houden tegenover de mensen om je heen? En ja voor de mannen: als je vriendin lastig doet, moet je er maar proberen mee leven ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
hoe weet jij dat je ongesteld gaat worden? Verwijderd | 42 | 21-01-2018 20:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Niet meer ongesteld worden Jootje2097 | 4 | 22-03-2014 23:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
niet ongesteld/opgezwollen buik Verwijderd | 12 | 23-05-2004 13:36 | |
Seksualiteit |
morning-afterpil en ongesteld worden.. groovy | 2 | 04-02-2004 15:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
3x ongesteld in 8 weken Mutsjuh | 10 | 18-08-2002 09:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wanneer weer ongesteld na het stoppen met de pil? bubbeltjes | 2 | 31-01-2002 12:32 |