Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2003, 08:47
Laudate Dominum
Laudate Dominum is offline
Hallo Mensen,

Comment ça va? Om maar gelijk met de deur in huis te vallen gooi ik het grote probleem er gelijk maar in.
Als mijn vriendin ongesteld is...is ze minstens 1 dag zo ontzettend ONTZETTEND grillig..
Ze is lief, moet keihard om me lachen maar is 10 seconden later weer chagrijnig en dan ineens weer geirriteerd terwijl ze een halve minuut later weer heel erg aanhankelijk is. Kortom ik snap het niet. Ik zou mijn mannelijke collega's willen vragen hoe zij hiermee omgaan en aan de vrouwen wat het beste is..
B.v.d.,
Jer
Oud 30-04-2003, 09:05
Wilmy
Wilmy is offline
Tja, ik ben zelf ook altijd de eerste dagen gruwelijk sjacho! Het beste is dan gewoon zo veel mogelijk met rust laten, niet aan d'r hoofd zeuren, tja... maar ook weer niet negeren, want als je ongesteld ben zoek je ook nog eens overal wat achter, ben je errug jankerig enzo....... Tja, ik denk gewoon maar begrip tonen, medelijden, grijns! Altijd goed! Vrouwen zijn rare gevallen!
Oud 30-04-2003, 09:06
Verwijderd
klinkt bekend. Ik denk dat haar met rust laten of gewoon lief doen het beste is - ik zit nu even na te denken over wat ik dan het leukste en liefste vind, maar zou het zo even niet echt weten. Dus opzich is dit een erg nutteloze reply, maar goed. So be it.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 09:24
Verwijderd
Ik ben het juist de week voordat ik het moet worden.

Het liefst wil ik dat een beetje met rust gelaten worden, en vooral, niet op me in gaan. Dus als ik weer eens chagerijnig doe of huil, vooral niet gaan zeuren aan mn hoofd dat ik chagerijnig ben en dat ik niet moet janken, want dat doe ik toch wel, no matter what. Laat het maar gewoon, er is toch weinig aan te doen. Zo maak je he alleen maar erger.

Heel lief doen is dan eigenlijk ook weer heel fijn. Gewoon troosten en lieve dingen zeggen, dat helpt wel.
Maar iig dus niet zeuren over mn gedrag want daar word ik alleen maar hulpelozer van. Hormonen doen toch wel wat ze willen.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 09:55
PardonMe
PardonMe is offline
Tja vrouwen hebben dat nou eenmaal.. wen er maar aan zou ik zeggen want ik denk dat de meeste vrouwen er wel last van hebben..

Ik kan ook heel vrolijk zijn of juist heeeel chagrijnig, als ik ongesteld ben.. vaak last van krampen, tja dan is het best moeilijk om vrolijk te doen..
Oud 30-04-2003, 09:58
Ireentje
Ireentje is offline
Ik ben ook meestal chagerijnig man hahaha
wij vrouwen hebben het maar moeilijk
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 10:21
Rian-x-
Rian-x- is offline
Eens met alle reply's hierboven! Ik vind het meestal gewoon het lekkerst om te knuffelen en een beetje praten enzow, maar niet over mezelf. Veel meer valt er denk ik niet aan te doen.
Oud 30-04-2003, 10:29
hajo
hajo is offline
Citaat:
Ik zou mijn mannelijke collega's willen vragen hoe zij hiermee omgaan
[/B]
Ik lees boeken op deze dagen. Heel veel boeken. En ik zeg niks. Vooral niet over uiterlijk ofzo. Als ze behoefte heeft aan een knufel kruipt ze wel tegen mij aan, maar dat is dan haar actie. Ik heb gemerkt dat ze errrug slecht ertegen kan als ik me knuffelig gedraag. Dus ik lees. (en doe de afwas, en haal voor de verandering eens de stofzuiger door de kamer, hang de was op, en maak het eten. Als ze dat toelaat)
Oud 30-04-2003, 10:38
I.AM
I.AM is offline
Citaat:
hajo schreef op 30-04-2003 @ 11:29:
Ik lees boeken op deze dagen. Heel veel boeken. En ik zeg niks. Vooral niet over uiterlijk ofzo. Als ze behoefte heeft aan een knufel kruipt ze wel tegen mij aan, maar dat is dan haar actie. Ik heb gemerkt dat ze errrug slecht ertegen kan als ik me knuffelig gedraag. Dus ik lees. (en doe de afwas, en haal voor de verandering eens de stofzuiger door de kamer, hang de was op, en maak het eten. Als ze dat toelaat)
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 10:45
Verwijderd
Citaat:
ja! Meer mensen zouden zo begrijpend moeten zijn! (vooral uit zelfbehoud ).

Er valt niks aan te snappen, van de pijn in je buik word je nogal een chagrijnig (en sommige mensen ook gewoon, maar dat heb ik meestal niet).
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 11:29
poesiefox
poesiefox is offline
Och die arme jongens toch! Is hun dinnetje zo sjachrijnig?

Weet je hoe zij zich voelt?

KUT MET PEREN!

Moe, koud, trillerig, emotioneel wiebelig, buikpijn, rugpijn, huilerig en boos, en dan gaan jullie nog eens een keer aan onze kop zeuren....
Oud 30-04-2003, 11:30
sinsere
sinsere is offline
Ik ben nooit saggo als ik ongesteld ben, maar wel veel aanhankelijker. Ik wil graag geknuffeld worden. En omdat ik altijd vreselijke rugpijn heb (waar ik inmiddels sterke medicijnen voor heb) krijg ik ook altijd een massage van mn vriend.

Misschien een goede tip
Oud 30-04-2003, 12:04
Talon
Talon is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 30-04-2003 @ 12:29:

KUT MET PEREN!

Moe, koud, trillerig, emotioneel wiebelig, buikpijn, rugpijn, huilerig en boos, en dan gaan jullie nog eens een keer aan onze kop zeuren....
in eerste instantie kon ik best begrip opbrengen voor al die meisjes en vrouwen die er last van hebben... maar als ik nou zo'n debiele post van je lees, dan is dat ook meteen weer over.

Probeer je soms een soort Jan Mulder te zijn ofzo, met je negativiteit?

Ga lekker bij een kaartclubje, je bent te oud voor dit forum.
Oud 30-04-2003, 12:09
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Talon schreef op 30-04-2003 @ 13:04:
in eerste instantie kon ik best begrip opbrengen voor al die meisjes en vrouwen die er last van hebben... maar als ik nou zo'n debiele post van je lees, dan is dat ook meteen weer over.

Ik weet dat Jan Mulder een voetballer is, en een columnist en op de TV komt, maar ik lees noch bekijk hem, dus ik probeer hem niet te zijn, eenvoudigweg omdat het voorbeeld mij ontbreekt.

Daarbij vind ik jou trouwens meestal een stuk negatiever uit de hoek komen dan ik dat over het algemeen doe.

En laat me nou lekker negatief doen, ik moet ongesteld worden, grmbl.
Oud 30-04-2003, 12:28
stout!
stout! is offline
Citaat:
Talon schreef op 30-04-2003 @ 13:04:

Als zij te oud is voor dit forum, ben jij dat ook.
En ik was het eigenlijk wel eens met haar post, je voelt je gewoon kut en dan opeens is je vriendje zielig? Hmm maar ik ben nu dan ook een beetje chaggerijnig... vraag me af waarom?
Oud 30-04-2003, 12:33
Verwijderd
Als ze zo is ben ik gewoon ver uit de buurt
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 13:43
Verwijderd
Nog liever voor haar zijn dan normaal?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 15:06
Verwijderd
Heb ik ook, laat d'r gewoon eventjes met rust dan joh... Ze voelt zich kut en niet fijn, geen moment om dan van haar te verwachten dat ze lief is..
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 15:15
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 30-04-2003 @ 12:29:

KUT MET PEREN!

en je hebt een wapenvergunning!?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 16:26
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
azaziël schreef op 30-04-2003 @ 16:15:
en je hebt een wapenvergunning!?

Ja, maar hij ligt veilig in de kluis, en die heb ik niet een twee drie open hoor!

De ammo ligt zelfs in een aparte kluis.
Oud 30-04-2003, 16:30
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
laudate dominum schreef op 30-04-2003 @ 09:47:
Hallo Mensen,

Comment ça va? Om maar gelijk met de deur in huis te vallen gooi ik het grote probleem er gelijk maar in.
Als mijn vriendin ongesteld is...is ze minstens 1 dag zo ontzettend ONTZETTEND grillig..
Ze is lief, moet keihard om me lachen maar is 10 seconden later weer chagrijnig en dan ineens weer geirriteerd terwijl ze een halve minuut later weer heel erg aanhankelijk is. Kortom ik snap het niet. Ik zou mijn mannelijke collega's willen vragen hoe zij hiermee omgaan en aan de vrouwen wat het beste is..
B.v.d.,
Jer
je weet dat ze dan wat grillig is, dus laat haar dan lekker met rust, verwacht niet teveel van haar, of doe een beetje extra lief.

is dat nou zo moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 18:59
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Hmmz, ben ik nou de enige die geen last van die 'bijverschijnselen' heeft?

Och, alleen maar goed eigenlijk
Oud 30-04-2003, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 30-04-2003 @ 16:06:
Heb ik ook, laat d'r gewoon eventjes met rust dan joh... Ze voelt zich kut en niet fijn, geen moment om dan van haar te verwachten dat ze lief is..
Ja idd...
en volgens mij heeft elk meisje daar last van, en dus ook elk vriendje. Weinig aan te doen!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 19:05
Loezzel
Loezzel is offline
Pff, ik heb eerlijk gezegd ook nergens last van. Heb alleen de 2e dag altijd buikpijn, de ene keer wat erger dan de ander, maar mn humeur en mn bezigheden zullen echt niet veranderen als ik ongesteld ben...
Oud 30-04-2003, 19:09
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 30-04-2003 @ 20:00:

en volgens mij heeft elk meisje daar last van,
en lees 1 post omhoog
niet elk meisje hoor...
Oud 30-04-2003, 19:10
Verwijderd
dat heb ik ook heel erg, ik heb dan t liefste dat mijn vriend bij me komt liggen knuffelen ofzo,want ik voel me dan superzielig eigelijk en wil dan dat iemand bij me komt hangen
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 30-04-2003 @ 20:09:
en lees 1 post omhoog
niet elk meisje hoor...
Oeps dit was wel heel dom ... maar ja bijna elk meisje dan
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 20:46
Verwijderd
Ik voel me alleen de eerste dag heel kut, maar dat is meer omdat m'n rug dr dan onder door gaat, liefst wil ik dan graag gewoon een knuffel ofzo, en mjah lol. Ik wil liefigheid, en geen gezeur aan m'n hoofd, en alsjeblieft vraag me niet te veel Lol maar mjah dus beetje begrip is wel aardig Maar niet iedereen heeft dus last van gigantische moodswings. Dus ja, begrip tonen ofzo... weettik het, ieder meiske is anders.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 20:49
sparkling star
sparkling star is offline
Ik heb daar eigenlijk nooit last van. ik merk er helemaal niets van!
Alleen heb ik gewoon buikpijn, maar dat heeft niets met m'n humeur te maken.
Ben wel blij dat ik er geen last van heb!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 22:42
Verwijderd
Ontwijken. De enige manier om ermee om te gaan.

Voordat ik aan de pil was begon de pms 3 dagen van tevoren 10 dagen razende hormonen. *whiej*
Nu zijn het er nog maar 4 a 5. Tijdens die dagen kan je eigenlijk het beste niets tegen me zeggen. Anders bijt ik je hoofd eraf
soms ben ik lief. maar dat komt weinig voor.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 09:49
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 30-04-2003 @ 20:17:
Oeps dit was wel heel dom ... maar ja bijna elk meisje dan
en ook bijna elk vriendje. Kan me niet voorstellen dat de vriend van Gordon er last van heeft
Oud 01-05-2003, 09:54
Verwijderd
Citaat:
perfect
laudate dominum, ga er maar net zo mee om als hajo
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 10:19
Verwijderd
Citaat:
juist, aan jou hebben we wat * geeft complimentjes *
dat zouden meer jongens/mannen moeten doen, gewoon je vriendin ff een beetje met rust laten en laten gaan... als ze zich weer beter voelt komt ze gerust weer bij je om te knuffelen
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 10:35
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben het met het bovenstaande ook wel zo ongeveer eens. Niet dat ik chagrijnig ben als ik ongesteld ben ofzo (volgens mij dan tenminste), alleen heb ik wel buikpijn. Ik vind het dan heel fijn als ik een beetje over mijn buik geaaid wordt, en verder nix... Gewoon lekker tegen hem aanhangen, beetje knuffelen, beetje aandacht, beetje kletsen...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 11:35
Verwijderd
kheb zelf nooit ongesteldheidspijn, dus ook geen last van (geloof ik..)
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 11:39
Studentje
Studentje is offline
Mijn vriendin heeft gelukkig geen last van boze of verdrietige buien, als ze ongesteld is. Ze wil alleen maar wat meer knuffelen en dat soort dingen.
Oud 01-05-2003, 11:47
Gwinnie
Gwinnie is offline
hmm.. op bed liggen in zijn armen. hij moet vooral niet te veel zeggen en niets van me verlangen. alleen beetje over buik aaien enzo. gewoon lief zijn, kersenpittenzak opwarmen en dat soort dingetjes
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 12:25
Thomas
Thomas is offline
Daar kan je niets aan doen, he. Je zult moeten wachten tot die periode waar aan zijn eind is gekomen.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 13:03
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
sparkling star schreef op 30-04-2003 @ 21:49:
Ik heb daar eigenlijk nooit last van. ik merk er helemaal niets van! Alleen heb ik gewoon buikpijn, maar dat heeft niets met m'n humeur te maken. Ben wel blij dat ik er geen last van heb!
same here, maar buikpijn ook lang niet altijd... en als ik al een beetje chagrijnig ben, komt dat door die pijn dus, niet door hormonen ofzo... maarja, het is nooit fijn als mensen aan je kop zeuren als je pijn hebt natuurlijk.
Oud 01-05-2003, 20:38
kleine wicca
kleine wicca is offline
ongesteld = buikpijn = GEEN PLEK VOOR VLINDERTJES!

dus.
Oud 02-05-2003, 17:35
sweet dreams
sweet dreams is offline
ik heb heel erg wisselende stemmingen...
Ik wil gewoon met rust worden gelaten, en af en toe een knuffel..
Mjah, want wil je als je wel zon 10 dagen ongesteld bent...
Oud 02-05-2003, 20:01
sientjuh
sientjuh is offline
Wat ik graag doe alsik ongesteld ben en mijn vriendje is in de buurt is gewoon lekker tegen elkaar aan op bed liggen samen en een beetje praten en knuffelen en niksen, gewoon tegen m aan liggen eigenlijk, dat vindik echt heerlijk
Of alsik er zin in heb een beetje vrijen, je orgasmes zijn heviger als je ongesteld bent
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 20:12
je zuster
je zuster is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 02-05-2003 @ 18:35:
ik heb heel erg wisselende stemmingen...
Ik wil gewoon met rust worden gelaten, en af en toe een knuffel..
Mjah, want wil je als je wel zon 10 dagen ongesteld bent...
10 dagen?! ikke 4
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 15:08
Verwijderd
Citaat:
laudate dominum schreef op 30-04-2003 @ 09:47:
Hallo Mensen,

B.v.d.,
Jer
Ik heb het ook zo hoor...Het is nu zelfs zo erg, dat ik een aantal dagen / 1 dag (ligt eraan) heb, waarin ik echt nix van mn vriend moet hebben...Dat is voor hem ook niet leuk, en dat snap ik wel. Maar ja, zo zitten wij vrouwen nu eenmaal in elkaar...Ik heb het iig het liefst als mn vriend me gewoon met rust laat, hij mag best bij me zijn, maar hij moet absoluut niet aan me gaan zitten...Maar na die dag / paar dagen heb ik er geen problemen meer mee hoor.

Succes iig!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 21:10
Verwijderd
Salut, Ca va bien, et toi?

Ik ben het ook eens met bijna alle reacties van bovenstaanden.
Je moet je er niet te druk om maken ofzo, dat je iets fout doet of wat dan ook.. want bij mij kun je in "die week" haast niets goed doen..! Het enige is gewoon idd lief zijn, beetje knuffelen, gezellig praten.. (of lekkere chocolaatjes meenemen voor haar!! )je kan ook afleiding zoeken dus iets leuks gaan doen, maar ik wil liever meestal lekker thuis zijn.. maar het kan zijn dat jouw vriendin het wel leuk vindt om wat gezelligs te gaan doen.

Je moet in ieder geval niet tegen haar in gaan.. dat werkt niet bij mij!! Gewoon zeggen dat je het met haar eens bent, aandacht geven en niet zeuren..
Ach ja, geen nieuwe tips geloof ik.. dit is allemaal al gezegd..

Succes, Appel
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Hippe Woepsie schreef op 03-05-2003 @ 16:08:
Ik heb het ook zo hoor...Het is nu zelfs zo erg, dat ik een aantal dagen / 1 dag (ligt eraan) heb, waarin ik echt nix van mn vriend moet hebben...Dat is voor hem ook niet leuk, en dat snap ik wel. Maar ja, zo zitten wij vrouwen nu eenmaal in elkaar...Ik heb het iig het liefst als mn vriend me gewoon met rust laat, hij mag best bij me zijn, maar hij moet absoluut niet aan me gaan zitten...Maar na die dag / paar dagen heb ik er geen problemen meer mee hoor.

Succes iig!
Ik wil nog even hierop reageren..
Dat heb ik ook soms als ik ongesteld ben.. dat ik het niet fijn vind dat mijn vriend aan me zit.. Okee een kusje ofzo kan nog wel, maar zoenen heb ik dan soms absoluut geen zin in.. en de rest al helemaal niet!! Dat hij gewoon naast me ligt is op die momenten meer dan genoeg!!
(Raar eigenlijk... )
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 21:28
elledc
elledc is offline
Ik heb daar alleszins niet veel last van, krampen kunnen worden vermeden door pijnstillers speciaal bij ongesteldheid.
Nu ik de pil gebruik is de pijn veel verminderd en het is toch niet moeilijk je kwaadheid in te houden tegenover de mensen om je heen?
En ja voor de mannen: als je vriendin lastig doet, moet je er maar proberen mee leven
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 22:37
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 30-04-2003 @ 10:06:
klinkt bekend. Ik denk dat haar met rust laten of gewoon lief doen het beste is - ik zit nu even na te denken over wat ik dan het leukste en liefste vind, maar zou het zo even niet echt weten. Dus opzich is dit een erg nutteloze reply, maar goed. So be it.
herken ik mezelf wel in.. of ik wil met gerust gelaten worden of de gepaste persoon mag mij betuttelen, best is weten dat t 'de periode' is en .. als ik al eens iets te snel verkeerd zeg weten dat dat in 'de periode' niet zo bedoeld is...
Reageren

Regels voor berichten