Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2003, 13:57
Mark
Mark is offline
Iemand hier die redelijk quake III speelt?

Laat u maar horen.

Mark
Oud 23-04-2003, 14:19
Currahee
Currahee is offline
ja ikke....hoezo dan?!
Oud 23-04-2003, 14:34
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 23-04-2003 @ 14:57:

Laat u maar horen.

Mark
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 14:56
Mark
Mark is offline
Citaat:
Currahee schreef op 23-04-2003 @ 15:19:
ja ikke....hoezo dan?!
zullen we een potje online gamen dan?
Oud 23-04-2003, 15:03
SuperSanne
SuperSanne is offline
Speel nu geen Quake, maar ga het wel aanschaffen zodra pa me heeft geholpen met het aansluiten van internet op m'n computer
Oud 23-04-2003, 19:19
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Ik OWN in Q3.

Alleen nightmare botskill is voor mij nog een uitdaging. Ik klink alsof ik bluf, maar het is toch echt waar. Wanneer wil je spelen?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 20:35
Enlightenment
Enlightenment is offline
Bots kun je niet vergelijken met online players
QTourney5 tegen Uriel op Nightmare heb ik ook genoeg Perfects gehaald, maar tegen een getrainde online player is gewoon heel anders spelen, veel leuker ook.

Maar ik wil wel online gamen met iemand hoor, lijkt me wel leuk.

Moet alleen nog weten hoe ik zelf server kan starten, dat lijkt me wel cool als dat lukt.
Oud 23-04-2003, 20:47
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
ik ben ook (bijna) altijd wel in voor een potje
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 21:53
Mark
Mark is offline
Ok mensen, ik voeg jullie allemaal even toe op msn. Dan gaan we eerst even een keer oefenen. Dan kunnen we misschien een 1v1 toernooi'tje opzetten.

Snow
Oud 23-04-2003, 21:58
Mark
Mark is offline
Citaat:
S@nder schreef op 23-04-2003 @ 20:19:
Ik OWN in Q3.

Alleen nightmare botskill is voor mij nog een uitdaging. Ik klink alsof ik bluf, maar het is toch echt waar. Wanneer wil je spelen?
Persoonlijk heb ik dm0 t/m dm16, inclusief tussenliggende Tourneys allemaal op nightmare uitgespeeld, dm17 is echter heel moeilijk op nightmare.
Oud 23-04-2003, 22:17
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 23-04-2003 @ 21:35:
Bots kun je niet vergelijken met online players
QTourney5 tegen Uriel op Nightmare heb ik ook genoeg Perfects gehaald, maar tegen een getrainde online player is gewoon heel anders spelen, veel leuker ook.

Maar ik wil wel online gamen met iemand hoor, lijkt me wel leuk.

Moet alleen nog weten hoe ik zelf server kan starten, dat lijkt me wel cool als dat lukt.
dan speel jij maar eens tier 7 of 8 ofzow (laatste op die 2 eilandjes) op hoogste niveau
dan weet je pas wat bots zijn
Oud 23-04-2003, 23:29
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 23-04-2003 @ 22:58:
Persoonlijk heb ik dm0 t/m dm16, inclusief tussenliggende Tourneys allemaal op nightmare uitgespeeld, dm17 is echter heel moeilijk op nightmare.
Anarki op Nightmare lukt me dus voor geen meter...
Oud 23-04-2003, 23:44
Verwijderd
Ik heb het wel maar ik zuig erin. Nog meer dan Q2... *herinnert vorige scholieren battle*

Niettemin wil ik wel 'ns voor slachtvoer dienen.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 07:54
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 24-04-2003 @ 00:29:
Anarki op Nightmare lukt me dus voor geen meter...
das die laatste he ?
daar heb ik echt zoooooo lang op gespeeld op nightmare,
en op hoogste niveau heb ik um ok verslagen
maar dat koste me wel veeel tijd
en doorzettingsvermogen
Oud 24-04-2003, 11:16
Verwijderd
Vet, bots ownen op Nightmare

Bots zijn dom, het is niet de bedoeling van spellen als Q3 en UT om tegen bots te spelen. Het is misschien goed voor je accuracy maar het heeft weinig te maken met gameplay.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 16:38
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-04-2003 @ 12:16:
Vet, bots ownen op Nightmare

Bots zijn dom, het is niet de bedoeling van spellen als Q3 en UT om tegen bots te spelen. Het is misschien goed voor je accuracy maar het heeft weinig te maken met gameplay.
Idd, als je eenmaal weet hoe een bot 'denkt' op een map issie zo makkelijk te verslaan...

Blijft natuurlijk wel cool als je een bot op Nightmare-mode met 20 tegen -1 verslaat...
Oud 24-04-2003, 18:23
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Ok, ok, bots zijn inderdaad niet representatief. Ik kan niet zoveel online spelen omdat ik ISDN heb (hoge telefoonrekeningen!), breedband bieden ze niet aan hier bij mij. Dus speel ik heel vaak tegen bots. Bots kunnen goed railen, dus je leert ook ontwijken .

Maar ok, het lijkt me wel leuk om met iedereen die hier wil een stevig potje te fraggen. Ik heb mijn MSN al naar je toegestuurd snowboarder.

EDIT:

Gewone deathmatch is ook leuk, 1 vs 1 is niet saai, maar heeft niet mijn voorkeur. CTF is ook wel leuk.

EDIT 2:

En BFG's a.u.b. uitschakelen, BFG is een lame newbie wapen, maar dat zal iedereen waarschijnlijk wel met me eens zijn.

Laatst gewijzigd op 24-04-2003 om 18:30.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:41
king112
king112 is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 23-04-2003 @ 14:57:

Laat u maar horen.

Mark
ik heb q3 maar weet niet of ik echt goed ben
maar wil de uitdaging wel aangaan
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 01:10
empyrian
empyrian is offline
* edit *

Laatst gewijzigd op 25-04-2003 om 09:25.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 09:27
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 24-04-2003 @ 08:54:
das die laatste he ?
daar heb ik echt zoooooo lang op gespeeld op nightmare,
en op hoogste niveau heb ik um ok verslagen
maar dat koste me wel veeel tijd
en doorzettingsvermogen
Nee dat is Xaero, Anarki is van Q3Tourney4, met de 3 verdiepingen en Anarki die met zijn Railgun haast onstervelijk is op Nightmare. Mij lukt het niet iig.
Oud 25-04-2003, 10:19
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 25-04-2003 @ 10:27:
Nee dat is Xaero, Anarki is van Q3Tourney4, met de 3 verdiepingen en Anarki die met zijn Railgun haast onstervelijk is op Nightmare. Mij lukt het niet iig.
Ow joepie.
Anarki heb ik werkelijk altijd moeite mee gehad.
Alhoewel met Xearo ook.
Maar dat komt omdat 1vs1 mijn zwakke punt is in shooters
Oud 25-04-2003, 10:20
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
eXo schreef op 24-04-2003 @ 00:44:
Ik heb het wel maar ik zuig erin. Nog meer dan Q2... *herinnert vorige scholieren battle*

Niettemin wil ik wel 'ns voor slachtvoer dienen.
Yo eXo
Ik zuig harder met Q2
Oud 25-04-2003, 11:29
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 25-04-2003 @ 11:19:
Ow joepie.
Anarki heb ik werkelijk altijd moeite mee gehad.
Alhoewel met Xearo ook.
Maar dat komt omdat 1vs1 mijn zwakke punt is in shooters
Wil wel keer met je gamen hoor
Ik ben ook niet super, vooral omdat ik Q3 pas enkele weken online speel. Anyways, ICQ maar ofzo. Ben ook mn eigen server aan het opzetten, hopelijk lukt dat.
Oud 25-04-2003, 13:29
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 25-04-2003 @ 10:27:
ken al die namen niet
maar kheb ze allmeaal (na heeeel lang ploeteren) wel uitgespeeld..
anarki is op skateboardje dan ? die vond ik nog welmeevallen
ik werd alleen gek van die xearo die me neerschoot voor ik um zag
Oud 25-04-2003, 15:11
Mark
Mark is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 25-04-2003 @ 12:29:
Ik ben ook niet super, vooral omdat ik Q3 pas enkele weken online speel. Anyways, ICQ maar ofzo. Ben ook mn eigen server aan het opzetten, hopelijk lukt dat.
Osp servertje of gewoon een normale? is heel simpel als je er niet teveel settings in wilt stoppen.

Gewoon "create" onder in multiplayer. Dan even snel een map kiezen. Dan "next" Rechtsonder bij dedicated: "internet" invoeren. Dan ongeveer 6 slots open zetten links. Timelimit kun je op 10 zetten. En fraglimit op 100. Grote jongen die er 100 in 10 minuten maakt met 6 spelers. Je kan ook je fraglimit op 40 zetten, dan speelt men echt om die 40 te halen en niet om de 10 minuten. Pureserver zal ik op "on" zetten als ik jou was. Punkbuster ENABLED! Tegen cheats. En dan opend ie als het goed is een servertje als je op "fight" klikt. Als je dan ons het ip geeft, kunnen wij joinen. Er zijn nog veeeeeeel meer settings, die je later met commands kunt invoeren. Echter ik weet daar bar weinig van. Een mapcycle is ten eerste wel gewenst, omdat altijd maar 1 map spelen een beetje saai is.

Mark
Oud 25-04-2003, 16:00
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 25-04-2003 @ 12:29:
Mwa, ik game niet zoveel meer online.
En ik ben werkelijk een ramp met shooters. (ik denk dat je aan bots meer plezier zult beleven )
Oud 25-04-2003, 16:38
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 25-04-2003 @ 16:11:
Osp servertje of gewoon een normale? is heel simpel als je er niet teveel settings in wilt stoppen.

Gewoon "create" onder in multiplayer. Dan even snel een map kiezen. Dan "next" Rechtsonder bij dedicated: "internet" invoeren. Dan ongeveer 6 slots open zetten links. Timelimit kun je op 10 zetten. En fraglimit op 100. Grote jongen die er 100 in 10 minuten maakt met 6 spelers. Je kan ook je fraglimit op 40 zetten, dan speelt men echt om die 40 te halen en niet om de 10 minuten. Pureserver zal ik op "on" zetten als ik jou was. Punkbuster ENABLED! Tegen cheats. En dan opend ie als het goed is een servertje als je op "fight" klikt. Als je dan ons het ip geeft, kunnen wij joinen. Er zijn nog veeeeeeel meer settings, die je later met commands kunt invoeren. Echter ik weet daar bar weinig van. Een mapcycle is ten eerste wel gewenst, omdat altijd maar 1 map spelen een beetje saai is.

Mark
Ik denk dat dat het probleem niet zo is hoor
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 00:56
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 25-04-2003 @ 11:20:
Yo eXo
Ik zuig harder met Q2
Heh there is always a bigger sucker
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 12:02
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
ik wil ook wel, alleen ik moet effe alle poorten goed zien te mappen, zie voor meer info de topic op S&M
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 00:44
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef op 26-04-2003 @ 13:02:
ik wil ook wel, alleen ik moet effe alle poorten goed zien te mappen, zie voor meer info de topic op S&M
Hoeft niet. Alleen als je server wilt opzetten.
Oud 29-04-2003, 23:43
Purgatori
Purgatori is offline
Kga niet zegge dak goed speel, maark wil best een game spele hoor..
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 09:37
MazeMouse
MazeMouse is offline
Oke, ik ben gisteren zwaar geownt door bots op nightmare
Ik zal eerst eens stevig oefenen voor ik weer eens online iets probeer want het ging echt ruk. Zelfs voor mijn doen was dit zwaar slecht
Oud 30-04-2003, 11:38
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 30-04-2003 @ 10:37:
Oke, ik ben gisteren zwaar geownt door bots op nightmare
Ik zal eerst eens stevig oefenen voor ik weer eens online iets probeer want het ging echt ruk. Zelfs voor mijn doen was dit zwaar slecht
Dude, je moet juist online gaan, van bots leer je echt nix.. Die zijn zo voorspelbaar.. Gewoon online, ook al lukt et opt begin niej, komt vanzelf terug..
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 12:17
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 30-04-2003 @ 12:38:
Dude, je moet juist online gaan, van bots leer je echt nix.. Die zijn zo voorspelbaar.. Gewoon online, ook al lukt et opt begin niej, komt vanzelf terug..
Ik speel het liefste tegen wat mensen van mijn eigen niveau.
En die zijn er niet.
En continu aan een stuk door geownt worden dan is de lol er heel snel vanaf. Zeker als je nog een ander online spel op je hebt wachten waar je wel goed in bent (diablo2)
Oud 30-04-2003, 12:34
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 30-04-2003 @ 13:17:
Ik speel het liefste tegen wat mensen van mijn eigen niveau.
En die zijn er niet.
En continu aan een stuk door geownt worden dan is de lol er heel snel vanaf. Zeker als je nog een ander online spel op je hebt wachten waar je wel goed in bent (diablo2)
Tja.. Geownt geownt, je vind nerges geen slechte peeps meer.. Die zijn er nog een aantal, en die zijn eig best irri, voor as je ze bij ctf in je team hebt.. AAAARGH!!! Kank me zo aan ergere.. Lope ze telkens in de weg.. Heb je de vlag, zit et andere team met 3 achter je aan, kan je et nog hale.. Staat der zo'n idioot in de vlag.. Kan je niej goed caputure, of staattie net in jou loop richting.. AAAA!! Freaky hell.. En zonder goed team, speel je zelf ook gaar.. Maarja.. Kneem aan dat jij geen in de weg loper bent, as je ook andere games online speelt..
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 12:59
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 30-04-2003 @ 13:34:
Tja.. Geownt geownt, je vind nerges geen slechte peeps meer.. Die zijn er nog een aantal, en die zijn eig best irri, voor as je ze bij ctf in je team hebt.. AAAARGH!!! Kank me zo aan ergere.. Lope ze telkens in de weg.. Heb je de vlag, zit et andere team met 3 achter je aan, kan je et nog hale.. Staat der zo'n idioot in de vlag.. Kan je niej goed caputure, of staattie net in jou loop richting.. AAAA!! Freaky hell.. En zonder goed team, speel je zelf ook gaar.. Maarja.. Kneem aan dat jij geen in de weg loper bent, as je ook andere games online speelt..
CTF vind ik sowieso al niks aan....
Oud 30-04-2003, 13:26
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 30-04-2003 @ 13:59:
CTF vind ik sowieso al niks aan....
CTF owns alle gametypes, ra3 is owk best wel leuk opzich.. TDM meer voor wars, 1 on 1 is wel leuk om je skills te vergelijke, DM is alleen leuk as er weinig mense zijn, anders krijg je zo'n kip zonder kop geknal..
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 14:47
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 30-04-2003 @ 14:26:
CTF owns alle gametypes, ra3 is owk best wel leuk opzich.. TDM meer voor wars, 1 on 1 is wel leuk om je skills te vergelijke, DM is alleen leuk as er weinig mense zijn, anders krijg je zo'n kip zonder kop geknal..
TDM of FFADM
1on1 ben ik werkelijk altijd slecht in geweest
FFADM is gewoon humor om jezelf massaal lekker in af te reageren (de beste komt op den duur toch wel bovenaan)
TDM is leuk als je 4-4 speelt.

CTF dat boeit mij niet.
het is een shooter, geen stratego.
Oud 30-04-2003, 15:24
Jongerenstart
Jongerenstart is offline
Mensen ik zou het leuk vinden als jullie effe mijn site bezoeken en effe aanmelden

http://www.jongerenstart.nl

of

http://www.mardecristal.nl

of

http://www.sercan.nl

Of kom gewoon effe chatten op MdC-Jongerenstart Chatbox.
Hier de link:

http://mardecristal.dynu.com/chatbox.html

Thnx Kusss Moi
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 15:33
Verwijderd
Mag ik mijn broertje voor mij laten spelen stiekum? Blijven d'r weinig over van jullie (Speelde bij 3P a.k.a. Tres Puntos)

Anyway, ik suck natuurlijk bigtime. Maar zoals iemand al zei; d'r is altijd iemand die slechter is, dus mocht er een s.com battle met q3 komen sta ik present.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 16:03
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 30-04-2003 @ 15:47:
TDM of FFADM
1on1 ben ik werkelijk altijd slecht in geweest
FFADM is gewoon humor om jezelf massaal lekker in af te reageren (de beste komt op den duur toch wel bovenaan)
TDM is leuk als je 4-4 speelt.

CTF dat boeit mij niet.
het is een shooter, geen stratego.
CTF is tenminste beetje nadenke met wat je doet.. Niet zinloos in et rond knalle.. Dat heb je bij TDM ook beetje.. De rest eig niej echt.. Btw bij ra3 owk wel behoorlijk nadenke wat je volgende stap is..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 07:33
Blizz
Blizz is offline
freeze tag rulez
Oud 01-05-2003, 16:09
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Blizz schreef op 01-05-2003 @ 08:33:
freeze tag rulez
Zeker zeker, alleen zijn maar weinig servers die freezetag draaie..
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 10:26
Hellracer
Hellracer is offline
Voor een potje quake 3 ben ik ook wel van de partij
Oud 03-05-2003, 10:26
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Hellracer schreef op 03-05-2003 @ 11:26:
Voor een potje quake 3 ben ik ook wel van de partij
Kom maar op
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 17:33
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 03-05-2003 @ 11:26:
Kom maar op
Kijken of ik het nog kan vinden zet ik het er op
Oud 03-05-2003, 18:07
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Hellracer schreef op 03-05-2003 @ 18:33:
Kijken of ik het nog kan vinden zet ik het er op
Khoop niej da je me inmaakt Kspeel et wel elke dag Maar toch bennik altyd bang om ingemaakt te worre
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Purgatori schreef op 03-05-2003 @ 19:07:
Khoop niej da je me inmaakt Kspeel et wel elke dag Maar toch bennik altyd bang om ingemaakt te worre
Ach, net zoals dat er altijd wel een grotere sucker is, is er altijd wel een betere speler.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 23:23
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 03-05-2003 @ 19:07:
Zo goed ben ik er ook weer niet in hoor.
Oud 04-05-2003, 03:50
Blizz
Blizz is offline
ookal speel je al 10 jaar, soms is er gewoon iemand die na 10 minuten spelen je al de pan uit fragged, tenzij jij zelf die persoon was die na 10 minuten iedereen ruleerde.
Reageren

Regels voor berichten