Ik zat er ook altijd mee dat m'n ex meer ervaring had dan ik. Hij had "het" al gedaan, ik niet. Uiteindelijk heb ik "het" ook niet met hem gedaan, maargoed.. Zijn ex had al veel meer ervaring dan ik enzo, en daar werd ik heel erg onzeker van. Ook wilde ik het liefst m'n eerste keer met een jongen die het ook nog nooit had gedaan, dus in dat opzicht kon ik er ook niet zo goed tegen.
Maargoed, over jou en je vriendin.

Ik begrijp dat je erg bang bent dat je haar zult vervelen en ik weet niet in hoeverre jij ook open staat voor het proberen van nieuwe dingen.. maar je kunt natuurlijk ook zelf voorstellen om eens iets anders met haar te proberen.
Alleen je moet het niet heel geforceerd doen zo van "anders zit ze zich te vervelen, dus het moet maar". Als zij zegt dat ze het hartstikke fijn vindt met jou en totaal niet saai, dan moet je proberen daarop te vertrouwen. En als je dan een keer iets nieuws met haar gaat proberen, dan moet je dat doen omdat je het zelf graag wilt.
Maar ik begrijp best dat je je zo voelt.. dat je aan de ene kant heel graag wil weten wat ze allemaal met haar ex heeft gedaan enzo. Dat heb ik ook aan m'n ex gevraagd toen.. alleen bleek dat ze juist niet zo bijster veel hadden gedaan, maar daar ga ik maar niet over beginnen..
Probeer erop te vertrouwen dat ze eerlijk tegen je is en dat ze de sex met jou echt hartstikke fijn vindt
xx