Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik heb al wat gevonden hier
maar ik moet lid. dus ik heb mij aangemeld maar hij wil nog steeds niet downoaden ![]() wat moet ik doen??
Laatst gewijzigd op 01-05-2003 om 15:17. |
![]() |
||
Citaat:
|
Website for the Renegade Alert mod (beta): http://renalert.arm-ent.com/
C&C Renegade mappen (multiplayer): http://www.cncden.com/ren_ackmaps.shtml
||
Citaat:
|
Dit is de readme fiole kan jij hier wat uit opmaken waar ik het in moet plakken/kopieren
This zip file contains the LVLs for all of the Renegade single player campaign levels. We're releasing these so that you have examples of how we implemented certain things in Renegade. Greg Hjelstrom greetz maradinus
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
renegade was ruk.
ze hebben vooral het uiterlijk van de units GRONDIG zitten verneuken. gdi soldiers zien eruit als bouwvakkers. nod troepen alsof ze uit star wars 16 komen. en dan die light tank :/ die komty uit tiberian sun! en de nod artillery ziet eruit als en kraanwagen :/ en dan dat ROOD-ZWARTE. in het originele C&C was nod NIET rood-zwart. ze hadden die grijze urban camouflage. zo hadden ze het ook moeten laten. misschien rood-zwart voor de nod-specops. maar niet zoals het nu is. neen. hadden ze maar die semi-realistische look ala het origineel aangehouden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en de ion cannon hebben ze ok verneukt. ik herrinner me dat dat ding opeens "BWAM" uit de lucht kwam. niet eerst een grote waarschuwing van "hier komt zo een grote blauwe straal naar beneden". |
![]() |
|||
Citaat:
Daar hou ik wel van ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() het eerste spel wat legaal gekocht heb ![]() toen heb ik m ff gefikt voor een maat voor 10 euro(2cd's) hij wou zelf 5 euro per cd geven ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik heb het dan wel lang niet meer gespeeld maar toen ik het nog wel speelde piepte die beacon toch mooi alles bij elkaar... nou als je zon ding hoort als non-engi dan moet je toch maken dat je wegkomt |
![]() |
||
Citaat:
-ren je naar de dichtsbijzijnde PT en verander je jezelf in een engineer, waarna je het ding gaat disarmen -blijf je bij de beacon om alle vijanden in de buurt af te maken, zodat je teamgenoten die beacon kunnen disarmen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
kijk maar eens op de C&C homepage van westwood en dan 1 van die filmpjes (met zo een wachttoren) ftp://ftp.westwood.com/pub/cc1/previews/avi/ dan destroy.avi Laatst gewijzigd op 05-05-2003 om 16:01. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|