Advertentie | |
|
![]() |
|
ik had gehoord dat er bij chello soort begrenzer op de kabelmodem zat, die kon je met een programma (fuckupc ofzo) omzeilen en dan ging je dloads met 250 kb/s constant! (norm. 180 - 130 kb/s) maar nu kan het niet meer want chello is server-side gecapped en dus kan je die prog nie meer gebruiken
voor meer info check deze site: Chello Underground (ondanks z'n naam is de site helemaal legaal!) Oh ja, dit moet ik nog vermelden die fuckupc is ILLIGAAL, in sommige delen van het land met chello kan je het gebruiken, maar als je gepakt word ben je wel zwaar de lul (waarschijnlijk abonnement 4 life opzeggen en/of je komt op een of ander zwarte lijst) Laatst gewijzigd op 02-05-2003 om 21:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zijn meestal even 'pieken' van een paar seconden als je net begint met downloaden.
||
Citaat:
![]() En die begint pas te tellen als je een lokatie hebt gekozen om te saven. Dan druk je op save en krijg je het downloadvenster. Dan pas begint MSIE te tellen, maar MSIE was al daarvoor aan het downloaden. Dus 1 sec na op save klikken en 500KB gedownload te hebben, staat er dus dat je 500KB/s downloadsnelheid hebt. Langzaam gaat dit getal naar beneden, omdat het aantal seconden hoger wordt en dus meer naar de werkelijke waarde trekt. Ik hoef er niet bij te vermelden dat MSIE dus niet geschikt is om dergelijke metingen te doen. www.speedtest.nl of via FTP een groot bestand (10MB) downloaden, dan weet je je werkelijke downloadsnelheid.
|
![]() |
|
|