Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar 1-lettergreep maakt me niets uit, en Niels vind ik zelf ![]() |
![]() |
|
jan peter...
http://www.grapes.nu/mailview.asp?id=144@@55@@ok *ja, offtopic ja, maar hij is wel grappig* je moet wel geduld hebben, laden duurt ff. boxen aanzetten en goed luisteren want er word snel gesproken. ik had hem naar mn oom gestuurd, zit bij het cda, ghehe... ontopic: bert-jan --> vind ik ook een vreselijke naam anneloes --> maar dat zei iemand al per /sil --> ik ken iemand die heeft een zoon die per heet en een dochter die sil heet. Hmmz, zet die namen eens achter elkaar en je hebt een wasmiddel joop - joost naja, al die dubbele namen ja. Natasha (ofzo) vind ik ook niet mooi net als Shirly, maar dat zei iemand al. Renee voor een meisje ook niet... nu moeten alle mensen met deze namen zich niet gekwetst gaan voelen... want als iemand zo wel heet zal ik er verder no point van maken, als iemand aardig is, zou ik daar gewoon mee omgaan...
|
Ik zag zondag een vrouw die er uit zag als zo'n anita type en jaa, ze had een gouden ketting om waar met grote letters Anita aan hing..lol verder ken ik iemand die silly heet dat vind ik niks, en wel meer namen waar ik me aan erger, maar opzich went dat wel, ik vond alexandra altijd een walgelijke naam, maar nu heb ik vriendin die zo heet en ik ben er wel aangewend, en vind die naam ook niet zo erg meer, het ligt er maar net aan wie de naam draagt..
|
Ergeren niet echt, vind het wel zielig voor die kinderen. Er zijn ouders die hun kinderen Dino en Stijn-Flint noemen, echt te erg voor woorden. Ook vind ik het zielig voor blanke kinderen als ze een "zwarte" naam hebben.
|
Verwijderd
|
Jan: zo afgezaagd, vooral hier op de boerenbuiten in België, heeft men geen inspiratie? Ach wat maakt het uit, dan noemen we hem toch Jan... BAH!
En dan de combinaties met achternamen snap ik echt niet. Zo heb ik al in de klas of op school gehad, hou je vast: Jan Jespers Jan Jansen Bert Bertels en ja ook Bart Bartels En de ergste: Piet Uitdebroek Ik bedoel maar... En ik ken een toffe Kelly ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
onze lerares heet mevrouw Guichelaar (serieus echt waar)
toen we naar haar voornaam vroegen, wilde ze het niet zeggen. op een lijst met namen van docenten kwamen we erachter waarom niet: LAMMIE GUICHELAAR!!!!!!!heette ze
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik erger me aan het feit dat als ik mij voorstel iedereen reageert... "Oh! Ik ken nog wel meer Kimmen!"
JA NATUURLIJK! Iedereeeeen heet zo... grmbl, mutter, pout... Konden mijn ouders echt niet wat originelers verzinnen?! Mijn zussen hebben leuke namen, maar ik heb Kim bah!
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Weet wat ik trouwens las; vorig jaar, 2002 dus, is er 1 kindje geweest dat 'Jamai' werd genoemd, dit jaar zijn dat er tot nu toe al 25... Ugh, Jamai.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik hoop dat ik niemand direct beledigd heb ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Op de basisschool zaten Bart hesselmans en Willem Cleassens bij mij in de klas, en toen moesten we onze initialen borduren, dat was echt true, volgens mij hebben ze er nog trauma's van....Verder erger ik me aan de naam Mirian, omdat mijn ex zo heet, en dat ik vindt dat die gewoon miriam of marian moet heten, en nie dat die ouders zo dom zijn om de "m" met de "n" te verwisselen. Ik ben me ervan bewust dat het onzin is om iemand om zijn naam te haten....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat vinden jullie van vloeken? Verwijderd | 295 | 01-08-2006 18:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |