Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2003, 23:46
Purgatori
Purgatori is offline
Hey peeps,

Postal 2, kheb em al vanaf de dag dattie uit is.. Maar ik heb em al vanaf toen niet kunne spele.. Kheb em deraf gegooid (denk beetje uit frustratie).. Nu heb ik em der weer op.. En hij doet weer zo gaar.. Zijn er meer mense die probleme hebbe? Wat voor probleme hebbe jullie? Bij mij knalt hij naar men desktop met een bericht, of ik DirectX 8.1 of hoger nodig heb om et probleem op te kunne losse, en als ik dat heb, maar ergens naar moet maile ofzo (Asof ze ooit die dinge leze en terug sture).. Dus peeps, kheb jullie hulp nodig.. Alvast bedankt,

Greetz,


(Edit:

Nou geeftie ineens een Critical Error met de volgende melding:

General protection fault!

History: FD3DInternalState::Commit:etIndices <- FD3DInternalState::Commit <- FD3DRenderInterface:rawPrimitive <- RenderStaticMesh <- FDynamicActor::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine:raw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop


Hmmm, erg weird.. Help..

Laatst gewijzigd op 29-04-2003 om 23:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2003, 06:47
Flatron
Avatar van Flatron
Flatron is offline
Als je het spel bij de zelfde persoon hebt gedownload zit het probleem ook bij die persoon... Het kan ook zijn dat je per ongeluk een bestand verkeerd hebt gedownload. En de laatste optie is dat die gast op 1 of andere manier er mee heeft zitten kloten
__________________
leave a message after the fart ... *fart*
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 09:53
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
Anders post eens wat systeem specs en welke os je op draait. MOet je eens proberen om direct x 9 en de nieuwste nvidia drivers te downloaden of van ati *weet niet welke kaart je hebt *
__________________
*Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken* Lid van de meest machtige club op het forum: De BBC-lid van Fietspomp_BV en van Nothing
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 11:40
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Flatron schreef op 30-04-2003 @ 07:47:
Als je het spel bij de zelfde persoon hebt gedownload zit het probleem ook bij die persoon... Het kan ook zijn dat je per ongeluk een bestand verkeerd hebt gedownload. En de laatste optie is dat die gast op 1 of andere manier er mee heeft zitten kloten
Dees is denk ik wel tig x gecopyed, massa handel Nouja, dat denk ik ook weer niet.. Maar hij is wel voor veel mense gemaakt, en ik heb em van hierlangs, en bij hem doettie et wel.. En hier niet.. Dus..

Citaat:
Hellracer schreef op 30-04-2003 @ 10:53:
Anders post eens wat systeem specs en welke os je op draait. MOet je eens proberen om direct x 9 en de nieuwste nvidia drivers te downloaden of van ati *weet niet welke kaart je hebt *
Kheb Geforce 4, en ik heb directX 9 al.. Kweet niet wat je verder wil wete, en kweet niej echt wat die OS is.. Kben nie zo hardware mannetje

Laatst gewijzigd op 30-04-2003 om 11:42.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 17:23
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
Sorry welk besturings systeem je hebt, xp win 2000 of win 98 Welke drivers heb je voor gf 4 Als je de nieuwste wilt hebben moet je hier heen gaan: http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
__________________
*Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken* Lid van de meest machtige club op het forum: De BBC-lid van Fietspomp_BV en van Nothing
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 19:39
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Hellracer schreef op 30-04-2003 @ 18:23:
Sorry welk besturings systeem je hebt, xp win 2000 of win 98 Welke drivers heb je voor gf 4 Als je de nieuwste wilt hebben moet je hier heen gaan: http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
Ik heb ast goed is de nieuwste detenator drivers.. En ik heb Windows Xp Pro..
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 20:40
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 30-04-2003 @ 20:39:
En ik heb Windows Xp Pro..
Dat is dus je OS, Operating System ofwel Besturingssysteem

Miss opnieuw installeren en werkt het dan nog niet dan maar klagen bij degene van wie je hem hebt
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 01:05
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 30-04-2003 @ 21:40:
Dat is dus je OS, Operating System ofwel Besturingssysteem

Miss opnieuw installeren en werkt het dan nog niet dan maar klagen bij degene van wie je hem hebt
Opnieuw installe hebk al geprobeerd, helpt niej.. En klage bij degene waark et heb gehaalt.. Wat heb ik daar aan.. Daar zaldie et echt niet beter op doen hoor.. En bij hem, en andere doettie et wel..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 04:48
micra
Avatar van micra
micra is offline
misschien even de readme door lezen wat je moet doen bij een bug

nee hoor grappje..
ik dacht dat er wel patches waren die je kunt downloaden.
ik heb altijd die problemen. maar als ik een patch heb gedownload is het weer goed
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 05:23
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
De Unreal-engine onder UT geeft bij mij met zowel Win98 als met Win2000 dezelfde problemen, met vergelijkbare foutmeldingen. Usenet staat vol met dergelijke beschrijvingen.
Ik vermoed dat de engine niet goed werken wil met niet-3dfx-kaarten.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 09:38
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef op 01-05-2003 @ 06:23:
De Unreal-engine onder UT geeft bij mij met zowel Win98 als met Win2000 dezelfde problemen, met vergelijkbare foutmeldingen. Usenet staat vol met dergelijke beschrijvingen.
Ik vermoed dat de engine niet goed werken wil met niet-3dfx-kaarten.
Dus.. Je bedoelt, je zult et nooit kunne spele?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Conan the Librarian schreef op 01-05-2003 @ 06:23:

Ik vermoed dat de engine niet goed werken wil met niet-3dfx-kaarten.
Dat had ik eerst ook met UT, maar daar kan je toch iets voor downloaden? 't Is iig een veel voorkomend probleem, dus ik vermoed dat er wel íets over op de website van Postal 2 staat... (wat een kut spel, overigens)...

Kijk hier bv eens, staat wel het een en ander tussen
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 15:02
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 01-05-2003 @ 13:54:
Dat had ik eerst ook met UT, maar daar kan je toch iets voor downloaden? 't Is iig een veel voorkomend probleem, dus ik vermoed dat er wel íets over op de website van Postal 2 staat... (wat een kut spel, overigens)...

Kijk hier bv eens, staat wel het een en ander tussen
Er staat zo'n stukje over directX, nou zegge ze et volgende:

If you do not want to reinstall the game, you can edit the postal.ini file directly. In the [video] section, there is a line that reads

Type = DirectX

If you change that to

Type = GDI

Then it will use the standard Windows video mode.


Hoe moet ik dat verandere in die ini file? Ksnap et niej helemaal
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 19:22
Purgatori
Purgatori is offline
Help.. Please..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Purgatori schreef op 01-05-2003 @ 20:22:
Help.. Please..
ini file openen in notepad en dan gewoon veranderen en opslaan...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 19:53
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 01-05-2003 @ 20:46:
ini file openen in notepad en dan gewoon veranderen en opslaan...
Maar wat moet ik dan verandere, ik zie geen van die woorde in die ini file staan..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Purgatori schreef op 01-05-2003 @ 20:53:
Maar wat moet ik dan verandere, ik zie geen van die woorde in die ini file staan..
Zoek een video section, of iets met DirectX oid.... Als je dat niet kan vinden, dan klopt er iets niet lijkt me...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 20:04
Purgatori
Purgatori is offline
[URL]
Protocol=postal2
ProtocolDescription=Postal2 Protocol
Name=Player
Map=Index.fuk
LocalMap=startup.fuk
Host=
Portal=
MapExt=fuk
EXEName=Postal2.exe
SaveExt=usa
Port=7777
Class=Engine.Pawn

[FirstRun]
FirstRun=926

[Engine.Engine]
RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
AudioDevice=ALAudio.ALAudioSubsystem
NetworkDevice=IpDrv.TcpNetDriver
DemoRecordingDevice=Engine.DemoRecDriver
Console=FPSGame.FPSConsole
DefaultPlayerMenu=UDebugMenu.UDebugRootWindow
Language=int
GameEngine=Engine.GameEngine
EditorEngine=Editor.EditorEngine
BaseMenu=Shell.ShellRootWindow
DefaultGame=GameTypes.GameSinglePlayer
DefaultServerGame=GameTypes.P2GameInfoMulti
ViewportManager=WinDrv.WindowsClient
Render=Render.Render
Input=Engine.Input
Canvas=Engine.Canvas
CDPath=D:

[Core.System]
PurgeCacheDays=30
SavePath=..\Save
CachePath=..\Cache
CacheExt=.uxx
Paths=..\System\*.u
Paths=..\Maps\*.fuk
Paths=..\TestMaps\*.fuk
Paths=..\Textures\*.utx
Paths=..\Sounds\*.uax
Paths=..\Music\*.umx
Paths=..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\Animations\*.ukx
Suppress=DevLoad
Suppress=DevSave
Suppress=DevNetTraffic
Suppress=DevGarbage
Suppress=DevKill
Suppress=DevReplace
Suppress=DevCompile
Suppress=DevBind
Suppress=DevBsp

[Engine.GameEngine]
CacheSizeMegs=32
UseSound=True
;ServerActors=IpDrv.UdpBeacon
;ServerActors=IpServer.UdpServerQuery
;ServerActors=IpServer.UdpServerUplink MasterServerAddress=postal2.com MasterServerPort=27900
;ServerActors=UWeb.WebServer
ServerPackages=FPSGame
ServerPackages=BaseFX
ServerPackages=Postal2Game
ServerPackages=MoreGame
ServerPackages=FX
ServerPackages=Inventory
ServerPackages=AIPack
ServerPackages=BasePeople
ServerPackages=People
ServerPackages=GameTypes
ServerPackages=Shell

[WinDrv.WindowsClient]
WindowedViewportX=640
WindowedViewportY=480
FullscreenViewportX=1024
FullscreenViewportY=768
MenuViewportX=640
MenuViewportY=480
Brightness=0.800000
Contrast=0.700000
Gamma=0.800000
UseJoystick=False
CaptureMouse=True
StartupFullscreen=True
ScreenFlashes=True
NoLighting=False
MinDesiredFrameRate=10.000000
Decals=True
Projectors=True
NoDynamicLights=False
TextureDetailWorld=Medium
TextureDetailSkin=High
TextureDetailLightmap=Medium
TextureDetailTerrain=Medium
TextureDetailWeapon=High
TextureMinLOD=0
TextureMaxLOD=12
MouseXMultiplier=1.000000
MouseYMultiplier=1.000000
NoFractalAnim=False

[Engine.Player]
ConfiguredInternetSpeed=2600
ConfiguredLanSpeed=20000

[ALAudio.ALAudioSubsystem]
UseEAX=False
Use3DSound=False
UseDefaultDriver=True
CompatibilityMode=False
UsePrecache=True
ReverseStereo=false
Channels=32
MusicVolume=0.8
AmbientVolume=1.0
SoundVolume=1.0
DopplerFactor=1.0
Rolloff=0.9
TimeBetweenHWUpdates=15
DisablePitch=False
LowQualitySound=False

[IpDrv.TcpNetDriver]
AllowDownloads=True
ConnectionTimeout=15.0
InitialConnectTimeout=500.0
AckTimeout=1.0
KeepAliveTime=0.2
MaxClientRate=20000
SimLatency=0
RelevantTimeout=5.0
SpawnPrioritySeconds=1.0
ServerTravelPause=4.0
NetServerMaxTickRate=20
LanServerMaxTickRate=35
DownloadManagers=IpDrv.HTTPDownload
DownloadManagers=Engine.ChannelDownload

[IpDrv.HTTPDownload]
RedirectToURL=
ProxyServerHost=
ProxyServerPort=3128
UseCompression=True

[Engine.DemoRecDriver]
DemoSpectatorClass=Warriors.CHSpectator
MaxClientRate=25000
ConnectionTimeout=15.0
InitialConnectTimeout=500.0
AckTimeout=1.0
KeepAliveTime=1.0
SimLatency=0
RelevantTimeout=5.0
SpawnPrioritySeconds=1.0
ServerTravelPause=4.0
NetServerMaxTickRate=60
LanServerMaxTickRate=60

[Engine.GameReplicationInfo]
ServerName=Another Postal 2 Server
ShortName=Postal 2 Server

[IpDrv.TcpipConnection]
SimPacketLoss=0
SimLatency=0

[IpServer.UdpServerQuery]
GameName=ut

[IpDrv.UdpBeacon]
DoBeacon=True
BeaconTime=0.50
BeaconTimeout=5.0
BeaconProduct=ut

[D3DDrv.D3DRenderDevice]
HighDetailActors=True
UsePrecaching=True
UseTrilinear=False
AdapterNumber=-1
ReduceMouseLag=True
UseTripleBuffering=False
UseHardwareTL=True
UseHardwareVS=True
UseCubemaps=True
DesiredRefreshRate=60
UseCompressedLightmaps=True
UseStencil=True
Use16bit=False
Use16bitTextures=False
MaxPixelShaderVersion=255
UseVSync=False
LevelOfAnisotropy=1
DetailTexMipBias=0.800000
DefaultTexMipBias=-0.500000
UseNPatches=False
TesselationFactor=1.000000
CheckForOverflow=False
AvoidHitches=False
OverrideDesktopRefreshRate=False

[OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice]
DetailTextures=True
HighDetailActors=True
SuperHighDetailActors=True
UsePrecaching=True
UseCompressedLightmaps=True
UseTrilinear=True
UseStencil=False
MaxTextureUnits=8
VARSize=32
ReduceMouseLag=False

[Engine.NullRenderDevice]
DetailTextures=True
HighDetailActors=True
SuperHighDetailActors=True
UsePrecaching=True
UseCompressedLightmaps=True
UseStencil=False

[Editor.EditorEngine]
UseSound=True
CacheSizeMegs=32
GridEnabled=True
SnapVertices=False
SnapDistance=10.000000
GridSize=(X=16.000000,Y=16.000000,Z=16.000000)
RotGridEnabled=True
RotGridSize=(Pitch=1024,Yaw=1024,Roll=1024)
GameCommandLine=-log
FovAngleDegrees=90.000000
GodMode=True
AutoSave=True
AutoSaveTimeMinutes=5
AutoSaveIndex=6
UseAxisIndicator=True
MatineeCurveDetail=0.1
LoadEntirePackageWhenSaving=0
EditPackages=Core
EditPackages=Engine
EditPackages=Fire
EditPackages=Editor
EditPackages=UWindow
EditPackages=UnrealEd
;EditPackages=IpDrv
;EditPackages=UWeb
EditPackages=UDebugMenu
EditPackages=FPSGame
EditPackages=BaseFX
EditPackages=Postal2Game
EditPackages=MoreGame
EditPackages=FX
EditPackages=Inventory
EditPackages=AIPack
EditPackages=BasePeople
EditPackages=People
EditPackages=GameTypes
EditPackages=Shell

[UMenu.UMenuMenuBar]
ShowHelp=True
GameUMenuDefault=UTMenu.UTGameMenu
MultiplayerUMenuDefault=UTMenu.UTMultiplayerMenu
OptionsUMenuDefault=UTMenu.UTOptionsMenu

[Engine.GameInfo]
GoreLevel=1
bLowGore=False
bVeryLowGore=False
bUseProjectors=True
bGameHighDetail=True
bChangeLevels=False
AutoAim=0.930000
GameSpeed=1.000000
MaxSpectators=2
MaxPlayers=16
bLocalLog=True
bWorldLog=True

[Engine.PlayerController]
bLookUpStairs=false
bSnapToLevel=false
bAlwaysMouseLook=true
bKeyboardLook=false
bNeverSwitchOnPickup=false
bAlwaysLevel=false

[UWeb.WebServer]
;Applications[0]=UTServerAdmin.UTServerAdmin
;ApplicationPaths[0]=/ServerAdmin
;Applications[1]=UTServerAdmin.UTImageServer
;ApplicationPaths[1]=/images
DefaultApplication=0
bEnabled=False

[Engine.Console]
ConsoleKey=9

[Postal2Game.P2GameInfo]
GameDifficulty=1.000000
FireDetail=8
SmokeDetail=8
BloodSpouts=1
bEnableReticle=true
ReticleNum=2
ReticleAlpha=90
DynamicWeaponLights=0
SplatDetail=4
bInventoryHints=true
bGameplayHints=true
bReminderHints=true
HighDetail=true
ShadowDetail=0
GeneralFogEnd=8000
GeneralFogStart=1000
SniperFogEnd=8000
SniperFogStart=1000
SliderPawnGoal=15
BodiesSliderMax=25
HurtBarAlpha=200
HudViewState=3
RagdollMax=10
bEnableDebugMenu=false
GameRefVal=1904
LogStates=0
LogDialog=0
LogStasis=0
DeathMessageUseNum=0
bPlayerPissedHimselfOut=False
bCoopWeaponMode=False

[Postal2Game.P2GameInfoSingle]
bUseAutoSave=True

[Postal2Game.P2Dialog]
MemUsage=2
PreLoad=true

[Postal2Game.P2Pawn]
bWeaponBob=true

[Postal2Game.P2Player]
bAutoSwitchOnEmpty=True

[PackageRemap]
Postal2Game=AIPack
Postal2Game=FX
Postal2Game=FPSGame
Postal2Game=MoreGame

[Shell.ShellRootWindow]
InstalledTitle=Postal2
InstalledCountry=US
InstalledType=Full
InstalledVersion=1000

[GameTypes.DialogLoader]
PreloadDialogOnStartup=1

[LevelLoadingData]
Brewery=1506
Church=2953
Compound=1713
Entry=44
EastMall=2315
Estates=2201
Forest=1635
Greenbelt1=4913
Greenbelt2=3730
Highlands=2802
HomeAtNight=249
Industry=2122
Industry2=1897
intro=1947
Junkyard=1452
library1=1788
library2=1450
Napalm=1903
Parade=755
ParcelCenter=1527
police=2152
rwsblock=2465
startup=55
suburbs-1=3800
suburbs-2=4122
suburbs-3=3757
suburbs-4=2755
WestMall=3024
greenbelt1=4541

[Shell.MenuVideo]
strDefaultRes=800x600
bDefaultsStored=True
aDefaultValues=0.800000
aDefaultValues=0.700000
aDefaultValues=0.800000
aDefaultValues=False

[WindowPositions]
CrashBox=(X=241,Y=243,XL=542,YL=281)
ConfigPageSafeMode=(X=5,Y=96,XL=516,YL=280)
WizardDialog=(X=247,Y=162,XL=530,YL=443)

Dit is de ini file, ik snap et echt ff niej Bij UT2K3 wast veel makkelijker
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 01:36
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 01-05-2003 @ 13:54:
Dat had ik eerst ook met UT, maar daar kan je toch iets voor downloaden?
Ik hoop vurig dat je niet met een dode mus loopt te zeulen, want ik heb daar nog niets over gehoord. Wat er wel is, is een nieuwere (nou ja, half 2000 ofzo) versie van de OpenGL-driver. Maar OpenGL is geen optie om UT in te draaien (lagere snelheid, fouten in de rendering) en bovendien geeft het exact dezelfde soort fouten. Iedere patchversie (400-436) idem dito.

Zou je iets in je geheugen willen graven en uitleggen wat je bedoelt met 'daar kan je iets voor downloaden'?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 01:39
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef op 02-05-2003 @ 02:36:
Ik hoop vurig dat je niet met een dode mus loopt te zeulen, want ik heb daar nog niets over gehoord. Wat er wel is, is een nieuwere (nou ja, half 2000 ofzo) versie van de OpenGL-driver. Maar OpenGL is geen optie om UT in te draaien (lagere snelheid, fouten in de rendering) en bovendien geeft het exact dezelfde soort fouten. Iedere patchversie (400-436) idem dito.

Zou je iets in je geheugen willen graven en uitleggen wat je bedoelt met 'daar kan je iets voor downloaden'?
Bij UT2K3 moet je die OpenAL naar OpenGL verzette, dan hoortie et te doen.. Maar kan iemand ff zegge wat ik nou in die ini file (zie hierbove) moet verandere..?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 09:44
Verwijderd
Verander maar niets... Stuur een mailtje naar die FAQ van Postal 2?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 09:48
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 02-05-2003 @ 10:44:
Verander maar niets... Stuur een mailtje naar die FAQ van Postal 2?
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 10:07
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 02-05-2003 @ 10:44:
Verander maar niets... Stuur een mailtje naar die FAQ van Postal 2?
Hoezo niet verandere, staat op die site bij hun dat dat probleme kan oplosse.. En met FAQ bedoel je toch naar hun maile? Want da hebk al gedaan..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 13:16
Purgatori
Purgatori is offline
Wat moet ik nou verandere?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 13:33
Verwijderd
Verander

[Engine.Engine]
RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
(...)


in

[Engine.Engine]
RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
(...)


en start 'm dan opnieuw op.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2003, 13:57
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-05-2003 @ 14:33:
Verander

[Engine.Engine]
RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
(...)


in

[Engine.Engine]
RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
(...)


en start 'm dan opnieuw op.
Is da dat DirectX gebeure?


(Edit: Als ik dat verandere, en ik run de exe weer.. Dan zegtie et volgende:

Can't find file for package 'OpenGLDrv'

History: UObject:afeLoadError <- UObject:taticLoadClass <- UGameEngine::Init <- InitEngine

Ik heb bij dit stuk het rode veranderd naar RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice:

[Engine.Engine]
RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
AudioDevice=ALAudio.ALAudioSubsystem
NetworkDevice=IpDrv.TcpNetDriver
DemoRecordingDevice=Engine.DemoRecDriver
Console=FPSGame.FPSConsole
DefaultPlayerMenu=UDebugMenu.UDebugRootWindow
Language=int
GameEngine=Engine.GameEngine
EditorEngine=Editor.EditorEngine
BaseMenu=Shell.ShellRootWindow
DefaultGame=GameTypes.GameSinglePlayer
DefaultServerGame=GameTypes.P2GameInfoMulti
ViewportManager=WinDrv.WindowsClient
Render=Render.Render
Input=Engine.Input
Canvas=Engine.Canvas
CDPath=D:

Laatst gewijzigd op 02-05-2003 om 14:02.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 14:44
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 02-05-2003 @ 14:57:
Is da dat DirectX gebeure?


(Edit: Als ik dat verandere, en ik run de exe weer.. Dan zegtie et volgende:

Can't find file for package 'OpenGLDrv'

History: UObject:afeLoadError <- UObject:taticLoadClass <- UGameEngine::Init <- InitEngine

Ik heb bij dit stuk het rode veranderd naar RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice:

knip
Heb je ut 2003 zelf anders moet in de map system van ut 2003 kijken en de opengl.dll kopieren naar de map system van postal 2 en dan in de .ini naar opgengl veranderen en kijken wat hij doet. Ik hoop dat het leukt -*zelf nog niet geprobeerd alletwee de spellen lopen goed hier*-
__________________
*Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken* Lid van de meest machtige club op het forum: De BBC-lid van Fietspomp_BV en van Nothing
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 15:12
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Hellracer schreef op 02-05-2003 @ 15:44:
Heb je ut 2003 zelf anders moet in de map system van ut 2003 kijken en de opengl.dll kopieren naar de map system van postal 2 en dan in de .ini naar opgengl veranderen en kijken wat hij doet. Ik hoop dat het leukt -*zelf nog niet geprobeerd alletwee de spellen lopen goed hier*-
Er staat in de UT2K3 system map geen openGL.dll
Maar was et wel goed wak had veranderd bij de ini van postal 2?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 15:35
Verwijderd
Dat staat er toch?

Zoals je ziet zijn RenderDevice.OpenGLRenderDevice en NullDrv.RenderDevice achter semicolons (puntkomma's) geplaats zodat ze niet mee worden genomen in de verwerking van de INI...je kunt tussen die drie kiezen door semicolons te plaatsen voor degenen die je niet wilt gebruiken en de semicolon weg te halen voor het renderdevice wat je wél wilt gebruiken (ik raad je af om NullDrv.RenderDevice te gebruiken...ik denk dat je dan geen beeld krijgt, of een vastloper, dat ga ik nu proberen )

Edit: als je NullDrv kiest krijg je inderdaad geen beeld...OpenGL werkt wel maar dat is niet echt een optie, het loopt langzamer dan Direct3D. Maar je kunt het proberen als je zeker wilt weten dat het 'm aan de D3D modus ligt.

Laatst gewijzigd op 02-05-2003 om 15:42.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 16:22
Purgatori
Purgatori is offline
As ik dat verander zoas jij zegt, krijg ik et volgende:

Can't find file for package 'OpenGLDrv'

History: UObject:afeLoadError <- UObject:taticLoadClass <- UGameEngine::Init <- InitEngine
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 16:31
Verwijderd
Postal 2 heeft geen OpenGL-support...tenminste geen officiële. Unreal 2003 heeft dat wel hoewel je het niet vanuit de in-game menu's kunt kiezen.

Probeer eens het volgende: zet OpenGlDrv.dll in de \system\ van je Postal2-directory, en verander de INI-file zoals hierboven beschreven. Start 'm dan op en meld even wat je krijgt (ben wel benieuwd namelijk )

Let wel, ik garandeer niks...het kan best zijn dat de OpenGL-driver van UT2k3 helemaal niet werkt met Postal2. Ik upload 'm wel ff voor je, je kunt 'm hier vandaan plukken.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 17:39
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-05-2003 @ 17:31:
Postal 2 heeft geen OpenGL-support...tenminste geen officiële. Unreal 2003 heeft dat wel hoewel je het niet vanuit de in-game menu's kunt kiezen.

Probeer eens het volgende: zet OpenGlDrv.dll in de \system\ van je Postal2-directory, en verander de INI-file zoals hierboven beschreven. Start 'm dan op en meld even wat je krijgt (ben wel benieuwd namelijk )

Let wel, ik garandeer niks...het kan best zijn dat de OpenGL-driver van UT2k3 helemaal niet werkt met Postal2. Ik upload 'm wel ff voor je, je kunt 'm hier vandaan plukken.
Oei, das een hele leuke, hij zegt et volgende (met een ROOD kruisje erbij):

Postal 2 (Starting): Postal2.exe - Entrypoint niet gevonden

(Text naast het kruisje volgt hieronder: )

Kan entrypoin van procedure
?StaticAllocateObject@UObject@@SAPAV1@PAVUClass@@PAV1@VFName@@K1PAVFOu tputDevice@@11@Z niet vinden in DLL -bestand Core.dll.

Dan kun je nog op Ok of kruisje klikke.. (As et niet helemaal goed is wat hierbove staat van watter langs et kruisje staat, is dat een typfoutje, moes et ff overtype.. Maar zal wel kloppe..

As je dan op Ok klikt, krijg je de zelfde melding nog eens, en dan nog is op Ok klik.. Krijg je deze melding:

Can't find file for package 'OpenGLDrv'

History: UObject:afeLoadError <- UObject:taticLoadClass <- UGameEngine::Init <- InitEngine

En dan op Ok en alles is weg..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 20:42
Verwijderd
Sja, dat dacht ik al. Kijk, Postal 2 gebruikt een oudere versie van de Unreal-engine dan UT2003. Blijkbaar werkt OpenGL nog niet met die versie.

Ik kan je helaas verder ook niet echt heel erg helpen...mijn ervaring is toch dat als je het soort vage errors krijgt wat jij krijgt, het gewoon érgens in je systeem zit waar het nauwelijks vast te stellen is.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 22:07
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-05-2003 @ 17:31:
Postal 2 heeft geen OpenGL-support...tenminste geen officiële. Unreal 2003 heeft dat wel hoewel je het niet vanuit de in-game menu's kunt kiezen.

Probeer eens het volgende: zet OpenGlDrv.dll in de \system\ van je Postal2-directory, en verander de INI-file zoals hierboven beschreven. Start 'm dan op en meld even wat je krijgt (ben wel benieuwd namelijk )

Let wel, ik garandeer niks...het kan best zijn dat de OpenGL-driver van UT2k3 helemaal niet werkt met Postal2. Ik upload 'm wel ff voor je, je kunt 'm hier vandaan plukken.
Dat zeg ik dus ook in mijn post hier boven . Jammer dat het niet werkt dan zul je moeten wachten op een patch van de maker van postal 2 helaas.
__________________
*Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken* Lid van de meest machtige club op het forum: De BBC-lid van Fietspomp_BV en van Nothing
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 20:04
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 02-05-2003 @ 02:39:
Bij UT2K3 moet je die OpenAL naar OpenGL verzette, dan hoortie et te doen.. Maar kan iemand ff zegge wat ik nou in die ini file (zie hierbove) moet verandere..?
Afaik draait Postal 2 op de engine zoals gebruikt in UT, niet UT2k3. Wat heeft dat ermee te maken?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 10:52
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef op 03-05-2003 @ 21:04:
Afaik draait Postal 2 op de engine zoals gebruikt in UT, niet UT2k3. Wat heeft dat ermee te maken?
Kwou alleen duidelijk make dat et bij dat spel wel makkelijk ging..
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Conan the Librarian schreef op 03-05-2003 @ 21:04:
Afaik draait Postal 2 op de engine zoals gebruikt in UT, niet UT2k3. Wat heeft dat ermee te maken?
Die engines zijn hetzelfde, hoor. UT2003 gebruikt ook nog steeds gewoon de Unreal-engine, maar gewoon een heel hoge versie. De oorspronkelijke Unreal had versie 200 van de engine, later kwamen patches naar 215 en 226. De UT-bèta had de Unreal-engine versie 400, de definitieve versie had uiteindelijk 436. UT2003 gebruikt versie 2100, momenteel met de nieuwste patch is het versie 2225. Maar in de kern is het altijd dezelfde engine gebleven.

Postal 2 gebruikt versie 926.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Het grote Tour de France topic
0oFZo0
500 22-07-2005 09:19
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Amerikaanse Presidentsverkiezingen
Odin
500 02-11-2004 09:43
Games Enquete: Geweld in games
mrmateja
51 03-10-2003 14:14
Software & Hardware Problemen bij het installeren en spelen van games
Rollie
7 19-09-2003 08:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28.