Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en dude ik wou ook zeggen dat dinsdag Scent of a Woman op t.v komt. DUDE "Why don't you try sticking your head up your ass? See if it fits!"
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Jah dat wordt wel vaker gezegd over Pacino dat hij niet afwisselend genoeg is, maar hij is nou eenmaal op zijn best als gangsta of hardwerkende politieagent, daar wordt hij ook voor gecast, en daar is hij ook goed in, maar ik vind hem beter dan DeNiro, dat komt met name denk ik door zijn stem, en zijn volume daarin als hij die verheft, zijn speeches of als hij boos wordt, dat zet hij zo mooi neer, daarintegen is DeNiro vaak de wat rustiger en slimme persoon, soms ook psygishe gestoord, maar ja ik vind ze beide zeer goed, maar Pacino tog beter heeft ook met name te maken met zijn uiterlijk en stem, echt vuurwerk als hij praat. HO0-Hah. ps. ik probeerde jouw ook niet te beledigen ofzo, maar je zei het met zo een toon van, waar slaat deze topic nou weer op.
|
Ik heb bijna alle films gezien van Pacino en ik kan gerust zeggen dat hij de beste acteur is die de wereld heeft gekend. De films waar hij in speelt beïnvloeden heel m'n leven.
Hij verdient een oscar voor bijna al zijn rollen en absoluut niet alleen voor zijn rol als Colonel Frank Slade in Scent of a Woman. De man kan alleen al met zijn gezicht zoveel zeggen. Hulde aan Pacino, hij verdient al het roem. "In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. Then when you get the power, then you get the women." Toen ik een jaar of tien was keken m'n vrienden films als Beauty and the Beast. Ik keek Scarface.
||
Citaat:
en ik heb een vraagje aan jouw als Pacino kenner, People I know, komt die film nog in Nederland uit of niet??, en weet jij dan ook wanneer. "I always tell the truth. Even when I lie"
||
Citaat:
*is het wachten zat* ![]() "I'm Tony Montana. You fuck with me, you fuckin' with the best."
||
Citaat:
Aardige film, maar fantastiche perfomance van Pacino als Pacino niet in die film zou spelen, zou ik hem niet goed vinden On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is -- can you win or lose like a man? Al Pacino is the best PS: Ik ben nu Scent of a Woman aan het opnemen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben ook een mega Pacino fan!
En zoals jullie weten ook een die hard Godfather fan Hij speelt daar zoo goed in!! Ook in Any Given Sunday is ie meesterlijk, had al veel meer oscars moeten winnen. Heat is ook goeD!
||
Citaat:
Uit Donnie Brasco, waarin overigens Johnny Depp ook erg goed was.
||
Citaat:
"A favor will kill you faster than a bullet" "You a gangster now. You can't learn it at school... you can't have a late start." beiden uit Carlito's way wat zijn jullie favoriete films van Pacino mijn top5 is: 1) Scarface 2) The Godfather (alle drie) 3) Glengarry glen ross 4) Donnie brasco 5) Heat
|
sluit me aan bij The Senna Fan en Casado. Ik kan er nix meer aan toevoegen. Ik vind Al ook de allerbeste speler.
Kheb Insomnia gezien in de bios, was best een goeie film. Ik vind een acteur pas goed als hij emoties zoals wanhoop en ergernis goed kan spelen. En dat kan hij zeker wel. ![]()
|
![]() |
Al Pacino is idd wel de beste acteur, of toch zeker één van de beste acteurs!
Ik vind al zijn films zalig, echt goed geacteerd. Ik heb een paar dagen geleden 'The recruit' gezien, ook goed geacteerd van hem!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Mien mien mien...flikker toch op. Filmtopic. Dinalfos | 500 | 26-11-2007 20:01 | |
Films, TV & Radio |
Welke film, bitches. Welke film. (nummero zoveel) DanielC | 500 | 06-04-2007 10:15 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 14] Verwijderd | 500 | 05-08-2005 12:54 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 19: Troy, Goodboy!, People I Know. AJMouse | 9 | 18-05-2004 21:56 | |
Films, TV & Radio |
Welke films heb jij thuis op DVD? Talon | 97 | 18-11-2003 20:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Massamedia sportbabe | 25 | 10-03-2003 15:41 |