Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Luister al jaar-en-dag 2-Step en UKGarage.
Mijn favorieten blijven: - Geeneus - Wickedest Thing - Tymes 4 - Bodyrock (So Solid Remix) - 2 Jedi - 2 Dark - Ratpack - Get You Rockin' - Pay As You Go Cartel - Know We - So Solid Crew - Boooo! - So Solid Crew - Superman - More Fire Crew - Oi! Ik ben nogsteeds helemaal weg van So Solid Crew. De laatste tijd volg ik de scene niet helemaal meer, doordat ik nu meer N*E*R*D volg. Vind de muziek van hun ook erg lau. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Check trouwens ff de nieuwe website van DJ Gomes: www.djgomes.com Ook een lijst met goede links op de site!
|
![]() |
|
Ik vind de meeste remixes niet goed, ze zijn vaak gedaan door mensen thuis op hun pctjes en lopen niet lekker enzo of zijn gewoon kut.
Beetje jammer. Daarentegen zijn de remixes van MJ Cole, Sunship, Agent X vaak heel lekker. Ik heb niet echt favorieten momenteel, ik draai de Suite PromoMix vaak sinds ik em gebrand heb en op MD heb gezet. Vooral op de fiets. Het wisselt met de dag waar ik naar luister. De ene dag lieve UKGarage als Monstah Boy - Sorry de andere dag snoeistrake garage als Jameson - Urban Hero.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die tekst van Sorry is wel lachen ''should have know better than to sleep with your best friend'' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
'Agent X - Turbulence' heeft veel weg van de sound van Squarepusher. Trouwens, 'Squarepusher - My Red Hot Car', dat begin is wel vet. Alleen geen 2-Step. Lily Ray - Wonderin' (2 Step Mix) Die is ook goed. Echt zomers ![]() |
![]() |
||
Citaat:
O ja en de volledige titel van Jemson - True luidt: Soulo & Steve Feelgood ft. Angel Blue - True (Jameson vocal mix) Niet mierenneukerig bedoeld hoor. ![]()
|||
Citaat:
My Red Hot Car is een vet nummer, geen 2step maar hij staat wel in m'n 2step MP3 lijst, komt omdat ie ook op Speedfreax 3 staat denk ik, daar kende ik em het eerst van. Citaat:
In t begin hoor je 2x "Sunship", als is de titel idd "2step remix" Chante Moore - Straight Up (Sunship remix) is ook een aanrader van hun, vind ik. Old school, niet echt 2step maar wel heel lijkend is: KP and Envi - Shorty Swing My Way Die staat zelfs nog op een megadance cd van vroeger, niet als garage bedoeld(denk ik) maar wel lekker.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hmm, ik moet ze nog ff checken, ik wil alleen ff mijn frustraties uiten.
DAMN! Ik wil al een paar dagen die nieuwe gomesmix downloaden maar steeds is de "trafficamount for one day" overschreden als ik thuis kom van school. DAMN! Morgenvroeg maar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb em ook sinds gisterochtend
ik moest toch vroeg op want ik wilde nog naar amsterdam voordat ik moest werken en toen had ik em gedownload. Wel lekkere mix maar er staat een paar nummers op die ook in de suite promomix zitten. Niet echt erg, maar t viel me op, kweet niet welke want ik heb hem nog niet helemaal geluisterd. Damn, ik ga nu maar ff die nummers van jou checken.
||
Citaat:
Daar is nix RnB-igs aan.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kende er 2 nog niet, en die zijn ook gewoon goed. Ergens had i ook gelezen dat je Soviente - Copacabana had aangeraden(via zoekfunctie hier op muziek volgens mij) en die is ook relaxed, ik heb em wel es gehoord in Cafe Raffles met Koninginnedag, toen was daar de hele dag Soulful/LatinHouse en Garage.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() - Afro Medusa - Pasilda - Latina DJ -Latina DJ - DJ Chus & David Penn - Baila - DJ Luck & MC Neat - Piano loco - Negrocan - Cada vez ![]() - Awa Band - Timba - Steve Mac & Yousef - I like that Echt helemaal top als t mooi weer is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Piano Loco ken ik wel.....maar was die niet van MJ Cole...........? Naja, kga ze ff checken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
FF uppen. Op www.soulchampion.com is een aantal erg goede 2step nummers uit de VS te downloaden.
|
![]() |
|
Ik ben nu in de sectie dubplates bezig om m'n HD te vullen.
Hmm, die mixes zijn wel voor realplayer, ik heb liever mp3, kan ik gewoon in m'n winamp draaien. Maar i check ze wel na alle tracks onder "dubplates" te dl'en(zijn overigens niet allemaal dub-nummers)
|
Hey Che, die soulchampion is best wel goed.
T zijn heel veel verschillende styles. T bevalt me wel. Die Amerikanen hebben wel een heel andere stijl dan de UKstijl en NLstijl(voor zover we die hebben en die beinvloed is door de UK). Check die zogenaamde "Dubplates" Tis niet alleen Dub ook 4-step,4x4,4-to-the-floor,2-step,UKGarage, socabeat etc etc. Heel andere stijl maar t bevalt me wel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hey,
Jah jullie hebben helemaal gelyk! Die remixes van Sunship zijn bijna allemaal top! Ik vond alleen die remix van Chante Moore - Straight up een beetje erg veel lijken op een andere remix namelyk die van Craig David ft. Sholo Ama - Imagine ( misschien weet iemand of die ook van sunship is? ) wel lkr nummer trouwens! En ook die LatinHouse, dat is echt super =D Ik ga so SoulChampion eff checke! Bedankt voor de link! Voor andere 2step / garage / jungle, moetje 2Step.isonfire.com checken!Staan veel nummers en een paar albums, wel jammer dat soms downloads niet werken! / Rick |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
Muziek |
Uk garage/2-Step topic J3LL31987MB | 2 | 05-05-2003 21:48 | |