![]() |
|
als ik jou was zou ik eens hier kjiken, je moet je er wel even voor aanmelden geloof ik, maar er staan wel handige dingen op...Zowel voor mensen die willen aankomen, zoals jij, als die willen afvallen
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- banaan ipv appel
- marsreep ipv cracker - volvette kaas of brie ipv gewone kaas - hamburger/speklapje/gehaktbal ipv mager vlees - gebakken aardappels ipv gekookte - romige witte pasta (tagliatelle, tricolore, raviotti) ipv 'droge' (spaghetti, macaroni) volkoren pasta - pindakaas (=55 % vet) en chocopasta (=40 % vet) in dikke lagen op je brood - gevulde koek ipv biskwietje - volle melk ipv halfvolle melk - sap ipv water - als je vegetarisch bent: vleesvervangers bakken in veel olie - vijf scheppen suiker in de thee - vette saus of jus over je eten Let er wel op dat je zo veel mogelijk vloeibaar vet (olie, remia vloeibaar, etc) gebruikt in plaats van boter etc, want anders is het slecht voor je bloed en je cholesterol. Probeer toch om ook wat méér te eten, niet door grotere porties te nemen maar door vaker iets te eten, bijvoorbeeld om de twee uur. Vergeet niet om óók genoeg groenten en fruit te eten, en niet alleen maar vette dingen. Kauw goed op vette dingen, anders komt je maag in opstand. Niet proberen om heel snel aan te komen, want dat is het er zo weer af - twee kilo per maand erbij is genoeg. Laatst gewijzigd op 26-04-2003 om 13:48. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat geloof ik wel helpt is voordat je gaat slapen een goed gevulde boterham eten. verder heel veel graanproducten (van die muslirepen e.d.), tsja, verder weet ik het niet echt. een vriendin van mij probeert ook aan te komen. maar het lukt haar ook niet zo. ze eet wel gewoon veel. nu ze wat ouder wordt, wordt ze wel wat dikker (wat je dik kunt noemen). komt denk ik ook door de hormonen die nu beginnen op te spelen. misschien moet je eens naar een dietiste gaan? zij weten vaak wel wat je wel en wat juist niet moet eten om dikker te worden. waar veel mensen een fout mee maken is dat ze denken dat je veel vet moet eten (snoep, koek, etc.). maar dat is dus juist niet zo. dat maakt je alleen maar ongezonder en misschien ook wel wat dikker, maar het kan ook anders. |
![]() |
||
Citaat:
Beoordeel voor jezelf niet anders dan voor anderen, lieverd. Trouwens, het doet er werkelijk niet toe hoe zij er uit ziet, ZIJ is degene die aan wilt komen en wat die verandering voor haar uiterlijk betekent maakt voor jou toch nix uit ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb dus een hele tijd een zelfgemaakt aankom-dieet gevolgd, zo'n beetje op de manier die ik beschreef hierboven, maar daarbij at ik een groot ontbijt, 1e schoolpauze fruit en twee energierepen (sultana, right, muslireep, fruitstart), 2e schoolpauze zo veel brood als ik op kon
![]() Ik hou niet van chips en patat enzo, dus dat was wel lastig ![]() Toen ik begon was ik 38 kilo, 1.54 m, en 14 jaar, toen ik er mee ophield was ik 50 kilo, 1.61 m, en 15 jaar. Ik ben nu 52 kilo, 1.62 m, en 18 jaar, en ik wil nog steeds wel aankomen maar ik vind het nu niet meer de moeite waard om zo veel tijd en moeite aan eten te besteden ![]() Eten vóór je gaat slapen is trouwens af te raden, je kunt wel wat drinken, maar als je gaat eten dan slaap je slechter. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het echt knap van je dat je zoveel bent aangekomen. Ik merk aan mezelf nu ik veel probeer te eten, dat het me moeilijk lukt. Ik heb niet zoveel eetlust en het zou fijn zijn als ik meer eetlust krijg. Maar wat jij hebt gezegd zal ik proberen. Ik heb ook op een site gelezen dat een mens tussen de 12 en 18 jaar sowieso per dag 5 tot 8 sneedjes brood, 2 stukken fruit, 1,5 liter vocht, wat groenten, wat vlees, 3 glazen melk of melkproducten.. nodig heeft. Dus daar ga ik me aan proberen te houden, althans.. ik probeer dan meer dan dat
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Mensen hebben het er altijd over dat afvallen zo moeilijk is, maar aankomen is volgens mij minstens even moeilijk!
|
![]() |
Ik sport weinig. Dat scheelt dan gelukkig weer wel met hoeveel ik moet eten.
En onbekende.. aankomen is denk ik inderdaad even moeilijk als afvallen. Ik heb sites gezocht over aankomen, maar ik heb toch vooral sites gekregen over afvallen. Afvallen komt dus toch meer aan het licht, terwijl aankomen ook wel een probleem is, althans.. bij mij wel.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
heej! ik ben zelf ook erg dun, ik ben 1.80 lang en weeg 58 kilo! maar het is niet erg! ik weet van mezelf dat ik goed eet en ik heb gewoon geen aanleg om dik te worden! ik heb overigens de ideale maten voor een model! het is niet zo dat als je mij ziet lopen , die is dun! het valt helemaal niet op, omdat ik gewoon smal ben gebouwd! ik ben goed zo! en krijg vaak complimenten! ik eet natuurlijk wel zo veel mogelijk, omdat ik wel de aanleg heb om snel af te vallen! maar als je smal bent gebouwd, is het dus helemaal niet erg!!!
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
ik kom hier alleen even zeggen dat wanneer je 1.65 bent 52 kilo een topgewicht is!!
![]() ik hoop dat je hier wat aan hebt!! vast nie magoed!! ![]() ![]()
|
@ blondiejzz : dat valt vies tegen hoor.
Ik ben zelf 1.64 en 52 kilo en dat is toch echt nog net te dun. Het verschilt altijd per persoon natuurlijk, en ik zie er ook niet uit als een gratenpakhuis, maar een paar kilo erbij zou mooier staan.
|
Verwijderd
|
hey.. dit gaat over mijn lengte en mijn gewicht!
![]() ![]() Ik ben al een paar jaar rond de 52 kg. Gelukkig nooit minder, en gelukkig soms wel meer. Van september tot december was ik echt een paar kg aangekomen.. als ik aan het eind vd dag op de weegschaal ging staan stond er 58 kg!! ![]() ![]() ![]() Maarjah, dat wou ik dus ff kwijt. Ik weet ook wel hoe het kwam dat ik eerst wel was aangekomen: ik bewoog toen veel.. ik fietste elke dag een half uur naar college, dan bleef ik daar de hele dag, at brood en roze koeken, warme chocomel, enz. Dan ging ik weer naar huis.. en door die beweging had ik honger en at ik veel veel snoep enzo. Als ik alleen maar stil thuis zit val ik sowieso gigantisch af. Maar vandaag heb ik echt veel gegeten ![]() ![]() ![]() en succes natuurlijk ![]() xx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Heb lang in het ziekenhuis gelegen (heb spier-aandoening, nvrmind) (dat je niet gaat denken dat ik voor anorexia in't ziekenhuis lag ofzo
![]() Maar, ik moet heel zwaar medicatie innemen voor die ziekte, en ik moet daarbij redelijk veel eten. Nouja, in het begin kon ik dat niet, meer eten dan dat ik gewend ben. Dus hebben ze mijn maag uitgerokken. Doen ze wel op een "walgelijke" manier en je bent er 2weken wel van je stokkie van. Wat doen ze dan => je om het uur iets laten eten, zodat je maag nooit leeg geraakt. Klinkt normaal, maar doet vreselijk pijn en je bent redelijk opgeblazen. En dan bouwen ze het op dat je om het halfuur iets moet binnenwerken. (natuurlijk 's nachts niet ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik heb het geregeld dat ik wil afvallen en dat ik toch wel eens een frietje durf eten, in t begin komt er niet bij op de weegschaal maar na een tijdje kan het er dan plots wel zijn.. is niet altijd onmiddellijk te zien dus...
||
Citaat:
klust geen groente een aardappels..alleen de smaak moet ik al van kotsen ik kan het gewoon niet doorslikken...ik kan het gewoon niet eten dan komt het er net zo hard weer uit! Kweeg 47 kilo en kben 1.75 m. ofzo..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik probeer ook aan te komen, want k ben nu 1.70m ongeveer en weeg al heel lang 50 a 52 kg...
||
Citaat:
mn moeder bereid ze voor me ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
oe ik krijg honger ![]()
|
mja... er is inderdaad veel meer informatie over afvallen dan over aankomen, maar daar kun je ook wel wat uithalen.
Vaak geven ze adviezen wat je kunt eten ipv wat je nu eet. Jij zou daar het omgekeerde van kunnen eten. Snap je wat ik bedoel? (ikzelf niet helemaal, als ik het zo lees... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Aankomen quintyy | 12 | 07-01-2015 21:24 | |
Muziek |
[hiphop] Macro, Che & DJ Native (aankomende cd) xDisciplex A.D. | 15 | 27-12-2006 17:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
Snel aankomen in gewicht en spiermassa Pufsnuivert | 12 | 31-10-2006 19:18 | |
Seksualiteit |
Meiden: voelen aankomen orgasme? carla-tje | 30 | 04-08-2005 14:00 | |
Lifestyle |
Wie is je favo designer voor aankomend winterseizoen??? visionaire | 56 | 13-08-2003 13:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
vraagjes over het aankomen miep | 6 | 22-12-2001 09:28 |