Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2003, 21:24
load_harmony
load_harmony is offline
Een maand of 2 geleden ben ik een leuke jongeren tegengekomen, het klikte meteen en we spraken verschillende dingen af.. Nu is het nog steeds zo. De vriendschap is een beetje aan het groeien, we kunnen extreem goed praten, watik niet met veel lui kan, en we trekken op een hele positieve manier met elkaar op. Nu was ik natuurlijk in het begin helemaal in de wolken en zo, en nu nog steeds wel een beetje. We hebben het wel eens over verkering, over onze exen en wat we in verkering zouden willen. Laatst vertelde hij over een meisje dat hij had leren kennen bij een van zijn verre reizen. Hij werd verliefd. Hij had haar duidelijkgemaakt en zij had duidelijk gemaakt dat het niet wederzijds was... hij zei nog steeds wel een beetje stiekem verliefd op haar te zijn. Ze hebben al meer als een half jaar geen enkel contact met elkaar en ze wonen dus ook 11 uur vliegen van elkaar vandaag. Hij zei ook te denken dat zij de ware is, en was daar best serieus over. Eigenlijk vind ik hem stiekem wel leuk, maar jah.. als zijn ware far away woont... ik hem nog nooit iets laten merken er van.. ik denk dat ie geen flauw idee heeft omdat ik redelijk veel over mijn ex praat. Maar omdat we dus zon onwijs bijzondere vriendschap hebben wil ik dat niet op het spel zetten door hem doodleuk te vertellen dat ik verliefd ben... WHAT TO DO
Oud 31-05-2003, 22:51
Arox
Arox is offline
Kiezen!! Er wel eerst HEEL goed overnadenken

Of die vriendschap behouden en je mond dichthouden

Of hem vertellen dat je hem leuk vindt en hopen dat het wederzijds is of misschien dan wordt.

Wordt het niks, dan hoop ik dat het de vriendschap niet aantast.
Oud 31-05-2003, 23:22
Nona
Nona is offline
Eventjes wachten. Dan komt hij vanzelf over zijn prinsesje heen en kan hij zijn hart vrijmaken voor jou.
Reageren

Regels voor berichten