Advertentie | |
|
![]() |
|
goede vraag, hierbij vraag ik me meteen af bij wie ik de afgelopen tijd met mijn probs geweest ben en dat is bij mezelf
![]() ik vind nog altijd, dat niemand alles van me hoeft te weten, en degene die redelijk veel weet is lindansje maar die kent me ook niet in het echt ![]() |
![]() |
|
Hey!Leuke vraag!
Mijn moeder steunt me erg als ik verdriet heb...De laatste tijd valt dat gelukkig heel erg mee... Ze luistert dan gewoon naar m'n verhaal en zegt dan dat ik ffies bij haar moet komen (en als ik bij haar slaap (klinkt kinderachtig maar soms doe ik dit nog....Het is superfijn en ik schaam me er ook absoluut niet voor...M'n ouders zijn uitelkaar en soms voelt m'n moeder zich best alleen en dan ben ik er voor haar...) houd ze me extra stevig vast... Als ik gewoon zit ofzo en ik kom niet naar haar toe, komt ze bij mij... Mijn broer is ook heel lief...Toen ik het na 11 maanden met m'n ex uitmaakte, kwam hij naar me toe toen ik op mn kamer zat en het hele huis zowat bij elkaar huilde en sloeg een arm om me heen en zei dat het beter was zo.....(Je begrijpt al dat er heel wat gebeurd is tussen mij en m'n ex) Ook was mijn ex een grote steun voor me...Toen moest ik wel heel vaak huilen (heb toen ook hulp gezocht) en als hij aan me zag dat t niet goed ging kwam hij al bij me en vroeg wat er was...Dan hield ik t meestal al niet meer en kon bij hem uithuilen...Dat was heel fijn! Nu, met m'n huidige vriend, gaat t heel goed en ik heb dan ook nog nooit, in de 3 maanden dat ik nu bij hem ben, gehuild maar ik weet cker dat als dat wel zo was hij er ook voor me zou zijn! ![]() Nogmaals leuke vraag! Kus Suzan
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik slaap af en toe ook nog bij mn moeder hoor! Dus zo gek is dat niet.. ben al bijna 17.. vind altijd ook wel gezellig.. en als er wat met haar is (hebben we nu de afspraak sinds mn vader is overleden en ze het er erg moeilijk mee heeft) dan belt ze me en dan kom ik van school naar huis meteen.. daar moet de school maar rekening mee houde.. |
![]() |
||
Citaat:
Wat lief van je dat je dan direct komt!En idd, moet de school mar rekening mee houden maar dat doen ze vast wel... *sterkteknuff*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ook als mijn vriend komt slapen (ik mag nog niet met mn vriend op 1 kamer slapen ![]() kusz |
![]() |
|
Eigenlijk niemand, mijn verdriet is heel erg afgeschermd,
tot nu toe is er maar 1 persoon die er een beetje in kon komen. (psych) Voor de rest ben ik best bang om afgewezen te worden, heb wel vaker gehoord dat sommige dingen allàng over moesten zijn, terwijl dat voor mij nog (heel) moeilijk is. (en bij een paar mensen (vriendje, andere vrienden) weet ik wel dat ze dat niet zullen doen.. Maar toch.) Trek me meestal terug, en zorg zelf wel da'k rustig(er) word.
|
Verwijderd
|
Ik zou wel willen dat er iemand zou zijn, maar eigenlijk is er gewoon niemand naar wie ik dan toe kan gaan...
Ik chat dan wel gewoon met wat mensen en dat helpt ook wel, maar ik wil het liefst dan gewoon een knuffel of zo, en er is niemand voor me irl die me dan helpt ofzo. Dus eigenlijk, ik troost mezelf. |
![]() |
||
Citaat:
als je zown behoefte heb dat alleen maar iemand effe zegt; het komt heus wel goed...en die persoon is er niet, of wel maar je durft het hem/haar niet te vertellen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn vriend woont in amsterdam en ik vlakbij amersfoort en we gaan allebei naar school enzo dus vaak kan hij dan niet ffies langskome ofzo en dan zie ik dat dat bij mn zusje wel kan en soms is dat heel erg goed. het feit dat hij hier ergens in huis rondzwerft vind ik al fijn. dat ik m kan roepen en hij er dan voor me is.. is soms wel moeilijk.. maar als ie er is dan is er geen ander die me beter kan troosten, maarja, als ie er niet is troost ik mezelf maar.. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kan ook bij haar terecht maar soms doe ik dat ook niet.. Ik snap je gevoel!Ik wil er ook zo veel mogelijk voor haar zijn en dat lukt me ook goed! ![]()
|
Als ik mij verdrietig voel dan probeer ik dat een tijdje te blijven om goed te voelen wat het is. Ik ga niet zwelgen in zelfmedelijden maar ga gewoon diep voelen welke pijn mij verdrietig maakt. Daarna troost ik mezelf en geef de pijn die ik voelde een plaats.
Zelf vind in het moeilijk om troost bij een ander te zoeken. Ik weet ook niet waarom…
|
Een heel lief meisje van 12 jaar. Ze is ech heel lief en ze begrijpt er niks van maar ze is zo schattig en onschuldig nog. Ook een lerares bij ons op school ik denk datie mij best kan troosten alleen ben ik nog nooit bij haar gaan huilen. Want altijd als ik haar zie begon ik spontaan te lachen hoe ernstig het onderwerp ook is. Dat is eigenlijk best wel vaag.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat zijn verschillende personen..
allereerst mn moeder door wat duidelijkheid in de chaos in mijn hoofd te creëeren door het stellen van vragen en het met me praten. dan mn vader door me gewoon vast te houden en te knuffelen en eventueel voor afleiding te zorgen dan mn beste vriend Dennis, gewoon door er te zijn en door te weten bij hem uit te kunnen huilen en alles. Gewoon doordat ik weet dat ie van me houdt, kan ie me heel vaak zonder dat ie het weet troosten. dan nog twee goede vriendinnen, Elieze en Floor. Met Floor kan ik gewoon heerlijk praten en afleiding zoeken en Elieze kan soms met 1 simpele opmerking mn hele kutgevoel oplossen. Nja, welke persoon het best werkt hangt er vanaf wat er aan de hand is.. |
![]() |
|
Ik kan ook het best getroost worden door mijn vriend. Tegen hem durf ik alles te zeggen en hij heeft altijd zulke goeie woorden die mij tot rust kunnen brengen en die mij de situatie weer helder kunnen maken.
Dat is echt een geweldige eigenschap van hem...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Zij en Ik Momo | 3 | 28-06-2005 17:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Chrisje Angeles | 17 | 29-01-2003 19:29 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |