Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor mij is verandering een gevolg van iets. Nooit is verandering redenloos, maar dat hoeft niet te betekenen dat dat gevolg positief is.
Verandering is een richting van progressie. Een aanleiding tot denken. Een gevolg van denken. Of kracht. Hmm... Verandering in de relatie zal altijd voorkomen, en totdat deze drastisch gaat zijn hoeft het geen zorgen te wekken vind ik. Maar dat is per persoon verschillend, en toch iets wat tot je samenzijn betrekt. Vreemde gedachten weer, ik zal meer erover nadenken en een betere post doen. |
![]() |
|
Als er iets is, dan klap ik meestal eerst dicht. Dan voel ik me heel rot en steeds rotter, en daarna MOET ik mn vriend echt spreken en praten we het helemaal uit. Meestal ben ik daarna wel weer blij
![]()
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ik verandering op zich hetzelfde kan ervaren als jij, me machteloos voelen en het eng vinden (als ik je goed begrijp) maar dat ligt heel erg aan mijn 'gemoedstoestand' op dat moment. Als ik niet goed in mn vel zit of net een moment heb waarop ik sowieso veel spoken zie kan de kleinste verandering een grote reactie opwekken.
Ik gooi zoiets er dan meestal meteen uit, ik vind het heel erg moeilijk om die dingen voor me te houden. Ja, ik denk eigenlijk dat ik wel altijd een beetje onzeker zou worden van eventuele verandering, maar aan de andere kant zou ik het tegelijkertijd als prettig kunnen ervaren.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Natuurlijk kun je ook positieve veranderingen hebben (precies de omgekeerden van wat jij typt). Opzich sta ik open voor veranderingen, zolang ze maar in overleg worden doorgevoerd ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik denk dat we allebei een klein beetje gelijk hebben. Het KAN namelijk een slecht teken zijn wanneer iemand minder belt/mailt etc, diegene geeft dan gewoon minder om je, is misschien van plan om de relatie te beindigen, of ziet het niet helemaal meer zitten met jullie en 'ziet het maar aan'. Aan de andere kant is het natuurlijk ook mogelijk dat de relatie aan het stabiliseren is zoals jij zei, of dat er veranderingen in haar/zijn leven zijn. Zoals ik al begon, het kan meedere betekenissen hebben naar mijn idee. ![]() ![]() ![]()
||
En even voor de duidelijkheid: in mijn relatie is er geen sprake van minder mailen of bellen. Het is zo, dat ik geneigd ben snel te gaan denken dit soort veranderingen te zien en die in het nadeel uit te leggen. Terwijl, zoals Kim zegt er ook andere oorzaken voor zijn. Vakantie en logeren op een ander adres, bijvoorbeeld. Ik kan dan best bang worden omdat ik denk dat iets aan mij ligt.
(Dit klinkt nu raar, ik weet het. Maar zoals Hans Teeuwen het uitbeeldde; paniek kan een vloek zijn en je kunt jezelf daar best mee opfokken.) Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 18:01. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() het verwoorden gaat mij vandaag niet zo goed af ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Psychologie |
Medicatie.... Verwijderd | 51 | 16-07-2009 00:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Onaf hersenspinsel Charlottetje | 49 | 02-12-2005 00:17 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hoe tijd verloopt Vogelvrij | 57 | 26-01-2005 14:34 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Je Rachel [VERHAAL] [GEEN_HELD] | 4 | 14-03-2003 15:41 |