Advertentie | |
|
![]() |
||
*ook Nectar*
Citaat:
![]() Je kunt imo nooit álles leren voor álle vakken. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb nectar
ik ben nu alles aan het doorlezen... ben nu 2 dagen 3 uurtjes per dag bezig en ben bij hoofdstuk 13 van de 18. Die laatste hoofdstukken heb ik laats voor mijn SE nog geleerd. Dus ik moet het nu ong wel kennen.... Dan een dag van te voren nog ff samenvattingen lezen eni k ben er klaar voor. |
![]() |
|
![]() |
ik ben vndaag officieel begonnen. wel wat laat maar jah. ik heb ook biologie voor jou en ik vind het heel droog om allemaal te leren. morgen ga ik naar school en op internet van die oude examens testen.
|
![]() |
ik weet toch al dat ik niet met een voldoende kan slagen voor bio (haal altijd onvoldoendes...waarom heb ik het in godsnaam gekozen
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat zijn we weer lekker optimistisch. ![]() mensen kijk 't wat positiever in! Tis op dit moment nog niet te laat. kijk 1 dag van te voren beginnen is laat! maar dan nog: als jij een dagje bio leert ipv nix dan heeft dat echt wel enig nut hoor! dan sleep je er vast nog wel een paar punten uit! En ik geef toe dat als je nu nog moet beginnen (zoals ik) het wel een stuk moeilijker wordt. Maar te laat op dit moment? NEVER! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En je doet ook HAVO toch? Ik sta ook een 6.2 en heb de vragen niet gemaakt, aangenaam kennis te maken ![]() |
![]() |
|
Teksten lezen en diagn. toets maken.
Tenminste dat heb ik vorig jaar gedaan.. En daarmee heb ik een 7,6 gehaald.. Biologie is eigenlijk meer toepassen ipv feiten uit je knar leren...
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Ervaringen mavo naar havo levike1 | 19 | 15-04-2012 16:02 | |
Studeren |
studeren met beperkingen. Uitdaging vs. haalbaarheid Verwijderd | 2 | 20-02-2011 11:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom' Verwijderd | 233 | 14-06-2010 22:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Algemene schoolzaken |
Dyslexie Lotte | 181 | 22-08-2004 15:06 |