Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2003, 18:44
Rioto
gebruikt hier iemand blender ?
Zo ja .. wil je die hier je msn adres neer zetten want ik wil graag ermee werken maar ik weet helemaal niks ervan af

Thx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2003, 18:50
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
Maypole schreef op 16-04-2003 @ 19:44:
gebruikt hier iemand blender ?
Zo ja .. wil je die hier je msn adres neer zetten want ik wil graag ermee werken maar ik weet helemaal niks ervan af

Thx
wel eens mee gekloot...ik raad je aan om de tutorial door te lezen die erbij zit, of een goed 3d-programma te proberen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 12:40
GeritoDM
GeritoDM is offline
Ook wel eens mee gekloot, op een ouwe computer, die de plaatjes op de knoppen niet ondersteunde... Best wel vervelend, mgoed. Tis gratis, dus wat wil je nog meer? Op die site van Blender zelf staan een paar best goede tutorials, probeer die gewoon.
Oud 23-04-2003, 17:57
dystopia
dystopia is offline
Blender is gratis opensource en draait op zowel Linux als op Windows. Da's koel! Maar verder heb ik er geen verstand van
Oud 25-04-2003, 00:11
maffevis
maffevis is offline
Blender zuigt! Probeer Maya eens.... www.aliaswavefront.com
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 22:22
dystopia
dystopia is offline
Waarom zuigt het? Maya kost geldt, dat is een vet minpunt (dat je kunt warezen doet hier niet aan af)
Oud 25-04-2003, 23:36
Verwijderd
Ik warez
Hij warezt
Wij warezen
Ik warezte
Wij warezten
Ik heb gewarezd
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 12:15
maffevis
maffevis is offline
Beste Dystopia.... er is een versie van maya genaamd the personal learning edition die gratis te downloaden is en waar alle functies van de volledige versie inzitten! Enigste minpuntje is dat er een logootje verschijnt in je renders. En het is tegenwoordig heel normaal om warez te hebben! (dat betekent niet dat ik in het bezit van illegale software ben of contacten heb met mensen die dat wel zijn.)
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 01:26
dystopia
dystopia is offline
Opensource en free software is ook erg normaal tegenwoordig. Daar zet je je mee af tegen die gruwelijke ****bedrijven die bepalen wat goed voor jou is, wat jij mag draaien, die spyware in het besturingsysteem enzo plempen zoals Microsoft. Want waarom warezen mensen, omdat ze het te duur vinden. En wat willen Microsoft, AMD, Intel en nog een stuk of 200 bedrijven (!!!) met hun 1984 OS en processor (TCPA/Palladium): macht over de computer die van jou is om dit te verhinderen!!! Zelf weten hoor... blijf je warezen of gebruik je software die jou vrijheid geeft zonder dat je illegaal bezig bent... het laatste is niet altijd 't beste maar je kunt wel invloed op de software uitoefenen

Is er ook een Linux versie van Maya? Dat zou dan weer wel gaaf zijn. De site werkt bij mij momenteel niet: http://www.aliaswavefront.com/
via Google kwam ik namelijk iets tegen over Maya plugins voor Linux.
Reageren

Regels voor berichten