Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2003, 17:45
lauryntje
lauryntje is offline
gemiddeld studeren per dag? om erdoor te zijn, wel te verstaan
Oud 06-05-2003, 17:49
Verwijderd
Gemiddeld 40 uur per week (incl. les ed).
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 17:53
lauryntje
lauryntje is offline
thx
Oud 06-05-2003, 17:59
PV
PV is offline
dat verschilt zo van dag tot dag / project tot project / jaar tot jaar / opleiding tot opleiding / ...

ik heb in t eerste jaar echt niet 'gemiddeld' 40 uur per week aan school besteed en toch mn propedeuse gehaald.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:01
Verwijderd
Gemiddeld is ook niet voor jou en jouw opleiding alleen, maar voor alle studenten van alle (hogeschool) studies over de hele studie genomen. Een echt gemiddelde dus.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:10
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-05-2003 @ 18:49:
Gemiddeld 40 uur per week (incl. les ed).
Gemiddeld, ja.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 15:24
Shadow X
Shadow X is offline
Verschilt ook enorm of je aan het begin van een periode/semester zit of aan het eind.
In de eerste twee/drie weken doe ik echt geen flikker, de laatste week moet ik meestal nachten doorhalen om opdrachten af te krijgen, en dan heb ik al geen tijd meer om tentamens te leren...

Plannen?
Wie weet helpt het.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 21:32
miro
miro is offline
Ligt eraan volgens mij hoor. Sommige mensen die ik ken hoeven helemaal niet zo vaak naar school andere weer wel, en echt heeel veel mensen hebben vrijdag vrij. De meeste HBOers die ik ken die hoeven nog niet de helft te doen van wat ik doe, gemiddeld 1 uur per dag ofzo(studeren dan he)? Ik zelf ga zon 37 uur per week naar school ik studeer gemiddeld zo'n 3 uur per dag (is heel erg verschillend, is echt gemiddeld) , maar voor mij is het anders want ik zit op een 2 jarige HBO opleiding.

Laatst gewijzigd op 07-05-2003 om 21:35.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 13:48
matrix21
matrix21 is offline
ikzelf ga 3 weken niet naar school, vervolgens 2 weken van te voren beginnen met leren van de tentamens, erachter komend dat ik weer veel te laat begonnen ben, snel nog een weekie naar school alle lessen volgen en hoop vragen stellen de week erna vrij nemen van m'n bijbaan en als een gek opgavens maken en boeken doorlezen en dan haal ik voor al m'n examens een 7,2

Ik zelf zit dan ook te denken over te gaan op deeltijd en een goeie baan te zoeken. Ik vind het nou een beetje zonde van m'n tijd, die 3 weken dat ik niet/nauwelijks naar school ga.
Ik hoop dat die opleidingen een beetje parallel lopen met elkaar dat ik niet gigantisch veel moet inhalen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten