Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wijze les: deze jongen in het vervolg ontwijken. |
![]() |
|
Lieve Meid:
Hij denkt totale controle te hebben over de situatie. Het is zijn beslissing en het lijtk wel alsof je gewoon stillejtes af moet qwachten op je beurt als hij weet wat hij ' voelt' voor je.. Nou laat hem iets weten JIJ HEBT DE CONTROLE. zeg hem dat je het wachten zat bent, en of hij nu maar eens moet zeggen waar hij werkelijk mee bezig bent. Jij bent ontzettend gevoelig en hij mag daar geen misbruik van maken. geef hem een deadline ( nu of nooit) en wacht zijn reactie af zo kan hij je iig niet aan het lijntje blijven houden
||
Citaat:
|
![]() |
Hij heeft je gebruikt, maar je maakte het hem ook wel makkelijk. Je bent er tenslotte wel zelf bij geweest. Maar goed, ik probeer niet het gedrag van die jongen goed te praten, want hij was natuurlijk wel fout. Probeer gewoon te zorgen dat je niet meer met hem in dit soort situaties belandt.
Offtopic: Toch blijft het vreemd om iemand die Nederlands studeert, zoveel spelfouten te zien maken ![]()
|
![]() |
Dank je.. ik heb schrik voor straks.. ik weet nu alweer wat te zeggen maar als t er op aan komt.. klap ik toe, hij wil me ook volgende week zien, maar ik voel me zo gedaald in mn zelfbeeld en.. ik heb ook schrik voor n eerste contact.. hij smacht naar een knuffel zegt hij.. ik ben enorm kwaad, op mezelf, en hem, ik haat hem en wil hem niet meer zien en toch wil k m zo graag zien
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
hij heeft me dus net gebeld, en vertelde me dat hij te vlug reageerde omdat hij voelde dat ik openbloeide hij had zo'n schrik me te kwetsen en nam te vlug besluiten voor zichzelf omdat hij zelf nog niet kon uitmaken wat hij precies voelde, hij had gevoelens en voelde zich enorm aangetrokken en dacht dat we op dezelfde golflengte zaten.. vandaag dacht hij dat ik dat al geaccepteerd had en ik er over heen was..
hij komt volgende week langs ... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jeetje waar moet ik beginnen.. coecie | 18 | 24-06-2009 16:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde. Verwijderd | 13 | 03-12-2003 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 | |
Liefde & Relatie |
wat vinden jullie hier nu van? fonske | 8 | 23-02-2002 20:21 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |