Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2003, 18:34
BELLEKE
BELLEKE is offline
.. ik ben al n hele tijd zot van iemand, bij mij duurt dat altijd maanden eer ik iemand uit mn hoofd kan zetten.. ik ga ook nooit kussen of nog verder gaan dan dat met iemand voor wie ik iets voel..

na zes maanden wat te voelen voor een vriend van me dacht ik dat k mezelf niet meer mocht opsluiten, ik moest eens weggaan, ik heb een jongen leren kennen die ene avond en ik had een goeie babbel aan hem, we spraken nog eens af en nog eens, allemaal vriendschappelijk maar ik heb me te kwetsbaar opgesteld en ik weet t, t is verdikke verschrikkelijk maar we zijn verder gegaan.. nu dacht ik wel dat hij dus iets voelde voor me omdat het telkens hij was die de eerste stap zette en hij zo lief was... ik zei hem de volgende dag dat ik het me erg beklaag, dat het tegen mn principes was en volgende keer op einde van de avond ging hij weer verder... schuld lag ook bij mij, hij verleidde me, was lief, gaf me n knuffel, luisterde en was al wat ik nodig had om..

op een avond vertelde hij me dat hij niet voelt wat ik voor hem voel.. ik ben helemaal de kluts kwijt, ik voel me misbruikt, ik hield niet van hem en toch zou k t nooit doen zonder iets voor hem te voelen, ik werd plots wakker, dat was tegen mn principes en daar sta ik vandaag nog achter, ik dacht de jongen die al lange tijd in mn hoofd spookte te kunnen vergeten, heb me laten verleiden, was kwetsbaar en...

t is geen excuus maar ik voel me rot..

ik ben nooit verder gegaan op seksueel gebied dan met die 'vriend' maar nu wil ik hem niet meer zien, ik voel me misbruikt maar ik heb t recht niet kwaad te zijn want het is mn fout? Ik had het in handen en... hij was eerlijk?

Laatst gewijzigd op 07-05-2003 om 18:45.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2003, 18:39
Optima
Optima is offline
offtopic: ik merk aan je taalgebruik dat je een Belgische bent ( ik studeer zelf Nederlands dus dit interesseert me)

ontopic: je vriend heeft je gebruikt, zo simpel is dat. Nu kun je ontroostbaar blijven of er een wijze les uit trekken: hij valt niet te vertrouwen. Ookal ben je gek op hem en is dat niet met een knop uit te schakelen, moet je sterk zijn en je over hem heenzetten. Ga extra veel om met andere jongens om je wat meer te orienteren en van hem af te zetten.

Als vriend zou ik een heel oppervlakkige relatie met hem houden. De beste manier is gewoon niet meer met hem om te gaan. Uit het oog uit het hart. Later als je wat stabieler bent, kun je een confrontatie wel aan, maar neem nu maar eerst even tijd voor jezelf.
Oud 07-05-2003, 18:43
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
Optima schreef op 07-05-2003 @ 19:39:
offtopic: ik merk aan je taalgebruik dat je een Belgische bent ( ik studeer zelf Nederlands dus dit interesseert me)

ontopic: je vriend heeft je gebruikt, zo simpel is dat. Nu kun je ontroostbaar blijven of er een wijze les uit trekken: hij valt niet te vertrouwen. Ookal ben je gek op hem en is dat niet met een knop uit te schakelen, moet je sterk zijn en je over hem heenzetten. Ga extra veel om met andere jongens om je wat meer te orienteren en van hem af te zetten.

Als vriend zou ik een heel oppervlakkige relatie met hem houden. De beste manier is gewoon niet meer met hem om te gaan. Uit het oog uit het hart. Later als je wat stabieler bent, kun je een confrontatie wel aan, maar neem nu maar eerst even tijd voor jezelf.
dank je.. ja ik ben Belgische

die vriend heeft vanavond voor de eerste keer sinds eind maart (toen zei ie t) gebeld, hij stuurde me al verschillende smsjes dat hij t niet zo bedoelde en nog geen zekerheid had over gevoelens.. hij vond me wel lief en aantrekkelijk en daarom.. hij genoot ervan..

telkens als hij verderging zei ie me 'wil je t wel' en toen ik zei 'nee' zei hij dat k meer mn hart moest volgen en niet mn 'principes' en hij verleidde me omdat hij wist dat ik er op dat moment van zou genieten .. en ja t was m weer gelukt.. is dat gebruiken?

straks belt hij terug, hij belde net toen de les bijna ging beginnen, hij belt om het uit te babbelen ....
Oud 07-05-2003, 18:57
Verwijderd
Citaat:
BELLEKE schreef op 07-05-2003 @ 19:43:

telkens als hij verderging zei ie me 'wil je t wel' en toen ik zei 'nee' zei hij dat k meer mn hart moest volgen en niet mn 'principes' en hij verleidde me omdat hij wist dat ik er op dat moment van zou genieten .. en ja t was m weer gelukt.. is dat gebruiken?
ik vind van wel. Je hebt duidelijk nee gezegd en hij gaat verder..

wijze les: deze jongen in het vervolg ontwijken.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 07-05-2003 @ 19:39:
Offtopic: Je zou je eens voor je eigen taal moeten interesseren.
"als iets mij niet zind"
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 18:59
Optima
Optima is offline
Lieve Meid:

Hij denkt totale controle te hebben over de situatie. Het is zijn beslissing en het lijtk wel alsof je gewoon stillejtes af moet qwachten op je beurt als hij weet wat hij ' voelt' voor je.. Nou laat hem iets weten JIJ HEBT DE CONTROLE. zeg hem dat je het wachten zat bent, en of hij nu maar eens moet zeggen waar hij werkelijk mee bezig bent. Jij bent ontzettend gevoelig en hij mag daar geen misbruik van maken. geef hem een deadline ( nu of nooit) en wacht zijn reactie af

zo kan hij je iig niet aan het lijntje blijven houden
Oud 07-05-2003, 19:01
Optima
Optima is offline
Citaat:
Para! schreef op 07-05-2003 @ 19:58:
Offtopic: Je zou je eens voor je eigen taal moeten interesseren.
"als iets mij niet zind"
Offtopic: als jij werkelijk iets van taal af wist, dan zou je ook weten dat spelling slechts een miniem onderdeel is van studie nederlands, wat geen enkele student ook maar iets interesseert. Ga ergens anders mierenneuken!
Oud 07-05-2003, 19:26
Studentje
Studentje is offline
Hij heeft je gebruikt, maar je maakte het hem ook wel makkelijk. Je bent er tenslotte wel zelf bij geweest. Maar goed, ik probeer niet het gedrag van die jongen goed te praten, want hij was natuurlijk wel fout. Probeer gewoon te zorgen dat je niet meer met hem in dit soort situaties belandt.

Offtopic: Toch blijft het vreemd om iemand die Nederlands studeert, zoveel spelfouten te zien maken
Oud 07-05-2003, 19:58
BELLEKE
BELLEKE is offline
Dank je.. ik heb schrik voor straks.. ik weet nu alweer wat te zeggen maar als t er op aan komt.. klap ik toe, hij wil me ook volgende week zien, maar ik voel me zo gedaald in mn zelfbeeld en.. ik heb ook schrik voor n eerste contact.. hij smacht naar een knuffel zegt hij.. ik ben enorm kwaad, op mezelf, en hem, ik haat hem en wil hem niet meer zien en toch wil k m zo graag zien hij begrijpt ook mn principe niet dat ik niet kus met iemand voor n avondje..
Oud 07-05-2003, 20:03
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
BELLEKE schreef op 07-05-2003 @ 20:58:
(..)
hij begrijpt ook mn principe niet dat ik niet kus met iemand voor n avondje..
Waarschijnlijk begrijpt hij het wel, maar vindt hij je niet leuk genoeg om het te respecteren.
Oud 07-05-2003, 20:07
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
Studentje schreef op 07-05-2003 @ 21:03:
Waarschijnlijk begrijpt hij het wel, maar vindt hij je niet leuk genoeg om het te respecteren.
ja.. maar toch zeg ik dat ik t heb, en als hij er niet is zegt hij 'ik vind het jammer, ik zou je veel liever zien openbloeien', ik ben nogal gesloten maar openbloeien gebeurt niet op deze manier voor mij .. als hij dan bezig is zeg k m wel 'dat k liever niet heb' en dan zegt ie 'volg je hart, ik weet dat t je deugd doet, allé'.... en dan gaat ie verder.. sorry, is eerste keer dat ik hier mn beklag werkelijk doe maar ik weet het allemaal niet...
Oud 07-05-2003, 20:11
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
BELLEKE schreef op 07-05-2003 @ 21:07:
ja.. maar toch zeg ik dat ik t heb, en als hij er niet is zegt hij 'ik vind het jammer, ik zou je veel liever zien openbloeien', ik ben nogal gesloten maar openbloeien gebeurt niet op deze manier voor mij .. als hij dan bezig is zeg k m wel 'dat k liever niet heb' en dan zegt ie 'volg je hart, ik weet dat t je deugd doet, allé'.... en dan gaat ie verder.. sorry, is eerste keer dat ik hier mn beklag werkelijk doe maar ik weet het allemaal niet...
Hij gebruikt je gewoon en probeert op je gevoel in te spelen. Trap daar niet in en wacht gewoon tot je een leuke jongen tegenkomt.
Oud 07-05-2003, 22:15
BELLEKE
BELLEKE is offline
hij heeft me dus net gebeld, en vertelde me dat hij te vlug reageerde omdat hij voelde dat ik openbloeide hij had zo'n schrik me te kwetsen en nam te vlug besluiten voor zichzelf omdat hij zelf nog niet kon uitmaken wat hij precies voelde, hij had gevoelens en voelde zich enorm aangetrokken en dacht dat we op dezelfde golflengte zaten.. vandaag dacht hij dat ik dat al geaccepteerd had en ik er over heen was..

hij komt volgende week langs ...
Reageren

Regels voor berichten