Advertentie | |
|
![]() |
|
Gewoon eerlijk zeggen, en de vraag stellen waar zij/hij nu helemaal mee bezig is?!
Ja als ik geen zin heb in iemand dan laat ik het merken. Dan maar recht door zee. Hoef je ook niet al die verhalen aan te horen, en ben je waar je wezen moet. Laatst gewijzigd op 03-05-2003 om 21:51. |
![]() |
||
Citaat:
|
of als Hans Teeuwen reageren
![]() "boeiend, boeiend, boeiend, boeiend, boeiend, boeiend, boeiend, boeiend, boeiend, boeiend, interessant, boeiend, boeiend, boeiend, boeiend, boeiend."
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
uuh, het even aanhoren en als de trein een stop maakt doen alsof je er uit gaat.. maar in een andere coupe gaan zitten.
en als het een sneltrein is, een tijdschrift,boek of wat dan ook pakken, zeggen dat je moe bent en even wilt lezen.
|
Volgens mij heb ik echt aantrekkingskracht voor mensen met zeikverhalen, die zichzelf zielig vinden ofzo..
Maare ik laat ze gewoon praten en ondertussen ben ik in m'n hoofd met hele andere dingen bezig. Dat vind ik wel ok. Ik ben sowieso niet goed in iemand afsnauwen, dus ja dat is voor mij geen optie ![]()
||
Citaat:
iedereen die ik tegenkom, valt daaronder ... gewoon beetje meelullen |
![]() |
|
![]() |
Spontaan een roker worden en in de rokers coupe gaan zitten..(zolang die er nog zijn dan ...)
als diegene mee gaat niet rookt en jij wel ? blaas die rook overdreven in het gezicht... (gewoon niet inhaleren hou je meer rok over om uit te blazen) helpt bij strontvliegen en muggen ook dus wie weet .. ![]()
|
Je mobieltje af laten gaan (gewoon zelf een riedeltje af laten gaan) en dan een gesprek houden, terwijl je uit 'beleefdheid' ergens anders heen loopt, om anderen niet te storen uiteraard...
en dan gewoon ergens anders gaan zitten.
|
uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu... uhu...
Ook als ze niets zegt...
||
![]() |
Citaat:
![]() Ff ontopic gewoon in slaap vallen ![]()
|
Verwijderd
|
mjah, ik ben vrij direct in dat soort dingen, ik zou gewoon eerst even luisteren en dan zeggen, sorry het boeit me echt niet en ik wil graag even iets anders doen. als ze dan begint te zeiken gewoon op een vriendelijk doch dringende manier haar verzoeken haar smoel te houden...
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja.. ja.. ja.. ahum.... idd.. ja.. ja.. ja.. ahum.... idd.. ja.. ja.. ja.. ahum.... idd.. ja.. ja.. ja.. ahum.... idd.. ja.. ja.. ja.. ahum.... idd.. ja.. ja.. ja.. ahum.... idd.. ja.. ja.. ja.. ahum.... idd.. ja.. ja.. ja.. ahum.... idd.. ja.. ja.. ja.. ahum.... idd.. ja.. ja.. ja.. ahum.... idd.. ja.. ja.. ja.. ahum.... idd.. ja.. ja.. ja.. ahum.... idd.. ja.. ja.. ja.. ahum.... idd.. ja.. ja.. ja.. ahum.... idd.. ja.. ja.. ja.. ahum.... idd.. ja.. ja.. ja.. ahum.... idd.. ja.. ja.. ja.. ahum.... idd.. ja.. ja.. ja.. ahum.... idd.. ja.. ja.. ja.. ahum.... idd.. ja.. ja.. ja.. ahum.... idd.. ja.. ja.. ja.. ahum.... idd.. ja.. ja.. ja.. ahum.... idd.. ja.. ja.. ja.. ahum.... idd.. ![]() |
![]() |
|
|