Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat zijn de nadelen?
-Zijn geen mooie krullen, je krijgt er superstug haar van hoe moet je het onderhouden? -veel cremespoeling, haarmaskers etc wat kost het? -veel te duur wanneer moet het weer? -verschillend Ervaringen? -vorig jaar in de zomer permanent gehad, je zag er niks van, mijn haar is veel te zwaar. Ik moest gewoon de volle prijs betalen, ze hebben het daarna nog een keer overnieuw gedaan (gratis) maar het zakte weer meteen uit. Verder heb ik driekwart jaar met vervelend haar rond gelopen. Veel pluizen, klitten, stug enz. Ik doe het dus nooit meer.
|
Wat zijn de nadelen?
~Nou, je haar wordt er slecter door en je moet het echt goed verzorgen. hoe moet je het onderhouden? ~Speciale shampoo, speciale kam, wat kost het? ~bij mij was ongeveer 110 euro wanneer moet het weer? ~als je ziet dat je uitgroei hebt en als je het niet meer wilt, uit laten groeien! Ervaringen? ~Jah! Ik heb mijn haar 3x gepermanent en ik ben het er nou uit laten groeien, je haar wordt er echt kapot van! Dus pas op voor je het doet!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Permanent voor jongens? michael_peters | 31 | 26-07-2018 16:25 | |
Beleidszaken |
Aanvraag: PERMANENTE BAN: Deadlock JustTalk | 15 | 29-05-2014 12:29 | |
Lifestyle |
Permanent toch niet zo heel erg mooi?? LW | 8 | 23-06-2011 10:05 | |
Lifestyle |
Permanent & extensions... Jen | 10 | 27-07-2005 00:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
Haar permanenten mislukt, opnieuw laten doen?? lekker zoet beertje | 6 | 25-08-2004 11:06 | |
Lifestyle |
permanent AnneCath | 15 | 20-07-2004 14:05 |