Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2003, 10:02
Verwijderd
Wat zijn de nadelen?
hoe moet je het onderhouden?
wat kost het?
wanneer moet het weer?
Ervaringen?

Mersie Bokoe
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2003, 10:20
hopefully
hopefully is offline
* euhmz, wat de nadelen zijn... het is niet echt goed voor je haar.... ik moet het elke ochtend wel nat maken, want na t slapen ziet het er niet uit.. of ik moet de avond van tevoren onder de douche zijn gestapt..
*je moet gewoon shampoo (en conditioner) voor gepermanent haar gebruiken, en voor t in model brengen, wax of schuim
*het kost ongeveer 75 euro ofzo... ik ga dinsdag weer dus dan kan ik t je precies zeggen wat het hier is
*bij mij blijft het heel erg goed zitten, maar dat komt omdat ik het altijd kort laat knippen als ik het weer ga doen (tot op de schouders) en beetje in laagjes en ik dus de goede shampoo gebruik ( ik ga t nu weer doen na bijna 2 jaar...)
*Ik vind permanent dus helemaal geweldig... eerst kan ik t lekker los dragen en als het uit begint t groeien, dan doe je t dan in een staart of knot, en dan ziet t er heel mooi uit, omdat je dan onderaan de krullen nog wel hebt...enige nadeel vind ik wel, dan wil je het mooi hebben zitten, je wel elke ochtend t nat moet maken..
nou ik hoop dat je nu genoeg weet,
groetjes hopefully
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 17:47
Verwijderd
thnx
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 17:52
rodina
rodina is offline
Heb je zwaar, vrij lang haar? Dan zakt het er zo uit.

Tis een gigantische aanslag op je haar. Kzou 't niet doen.
Je kan ook af en toe papilotten in draaien.
Oud 05-05-2003, 10:51
Verwijderd
Ik heb niet heel dik haar maar wel veel, het is ongeveer schouderlang,.Misschien helpt t om voor het permanenten het uit te dunnen?
Ik ben nu de hele week me haar al aan het krullen met pappilloten en schuim en lak( wat een werk ) maar ik vind het heel leuk staan.
Ik merk wel dat het met deze methoden uitzakt, s'ochtends heb ik pijpekrullen en s'avonds een slag, maar t staat allebei wel goed
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 11:06
Shitty_Chicken
Shitty_Chicken is offline
khep het zon 4 jaar geleden ook een keer gepermanent, en was wel leuk.. je haar breekt wel snel af... en na een poosje kan je bij je scheiding net zown hanekam van nieuwe haartjes krijgen *okee beetje vag omschreven, mujah*
ik heb het door mn oma laten doen, duz was niej duur

en ik had ook net papilotten, en ik was net een poedel
Oud 05-05-2003, 12:33
sinsere
sinsere is offline
Nadelen, veel nadelen. Ik heb het een keer gedaan en ik doe het nooooit meer. Mijn hele haar werd na een tijdje een droge touwboel en strobos. Ik heb alles eraf geknipt.
Nu is mn haar eindelijk weer mooi.
Oud 06-05-2003, 16:14
Órelindë
Órelindë is offline
Ik heb nu twee keer permanent gehad, en het nadeel is inderdaad dat het heel veel werk kost, 's cohtends elke keer weer natmaken, kneden en veel wax of schuim. (kheb nogal lang haar) Maar nu is het er uitgegroeid en nogsteeds door de permanent is mijn haar redelijk pluizig geworden terwijl ik daarvoor redelijk glad en niet pluiserig haar had
Tis geen ramp maar wel es jammer.
Oud 06-05-2003, 16:24
Nebuchadnezzar
Nebuchadnezzar is offline
ik heb echt nog nooit een permanent gezien waarvan ik dacht
goh das mooi
of komt dat omdat een goed permanent er uitziet als natuurlijke
krullen en ik het dan niet herken als permanent
Oud 06-05-2003, 16:31
hopefully
hopefully is offline
als t goed is dan ziet het er idd natuurlijk uit.. veel mensen weten (nu nog steeds) niet dat ik permanent heb, en dat terwijl ik het toch al 3 jaar heb... dus dan zit t wel goed..
Nog ff he, mijn haar is er helemaal niet pluizig van geworden en ook niet erg droog... het ligt dus heel erg aan je haar zelf hoe het bij jouw zit.
enneuh ben vandaag geweest, enneuh het kost, met knippen erbij 77,5 euro... tis veel geld, maar jah dan heb je ook wat, en dit was dus voor mij weer sinds 2 jaar.. dus dan kan het ook wel...
ik heb nu trouwens ook 2 van die potjes erbij gekregen van mocht mijn haar wat droog worden, dan moet ik dat erin smeren.. en dan ziet het er (hopelijk) weer picobello uit...
nou succes ermee!
groetjes, hopefully
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 19:13
Verwijderd
thnx hopey!
maaruh heb jij vettig haar van je zelf? of ist misschien dik? dat zou wel mooi zijn namelijk
nou ik ga van de week ff naar me kapper voor meer info
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 19:52
hopefully
hopefully is offline
ik heb geen vettig haar, en de kapster zei vandaag dat ik wel dik haar had.. maar dat vind ik zelf eigenlijk nog wel meevallen.. maar jah zij zal dr wel verstand van hebben neem ik aan...
nou info-ze zal ik zeggen!
doegdoeg
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 19:54
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
nou ik heb licht golvend haar tot op m'n onderrug en als ik daar beetje krul in wil dan leg ik gewoon voor ik ga slapen 5 vlechten in nat haar en haal die er s'ochtends weer uit,dat blijft minstens 3 dagen heel mooi (langer weet ik niet,nog nie geprobeerd),is veel minder schadelijk dan een permanent en kan je veranderen als je eventjes iets anders wilt .
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 22:49
kwebbelmutsje
kwebbelmutsje is offline
haaai,
Ik hoef lekker helemaal geen permanent, want mij haar krult van nature.... En iedereen vind ut heel leuk! En nee ik ben niet verwaand hahahah. Mensen vragen trouwens vaak of ik permanent heb dus probeer het gewoon eens! Volgens mij wordt dat nog best wel mooi!
Oud 09-05-2003, 10:46
Roos
Roos is offline
Citaat:
debieltje nr 1 schreef op 06-05-2003 @ 20:54:
nou ik heb licht golvend haar tot op m'n onderrug en als ik daar beetje krul in wil dan leg ik gewoon voor ik ga slapen 5 vlechten in nat haar en haal die er s'ochtends weer uit,dat blijft minstens 3 dagen heel mooi (langer weet ik niet,nog nie geprobeerd),is veel minder schadelijk dan een permanent en kan je veranderen als je eventjes iets anders wilt .
Oh dat vind ik zo lelijk. Dan beginnen die krullen pas ergens middenin je haar. En het wordt zo lelijk golvend brrr
Oud 09-05-2003, 12:09
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
Wat zijn de nadelen?
-Zijn geen mooie krullen, je krijgt er superstug haar van

-veel cremespoeling, haarmaskers etc

wat kost het?
-veel te duur

wanneer moet het weer?
-verschillend

Ervaringen?
-vorig jaar in de zomer permanent gehad, je zag er niks van, mijn haar is veel te zwaar. Ik moest gewoon de volle prijs betalen, ze hebben het daarna nog een keer overnieuw gedaan (gratis) maar het zakte weer meteen uit. Verder heb ik driekwart jaar met vervelend haar rond gelopen. Veel pluizen, klitten, stug enz. Ik doe het dus nooit meer.
Oud 09-05-2003, 23:48
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
eh ja

Ik heb ook geen permanent nodig.
Oud 10-05-2003, 16:55
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Wat zijn de nadelen?

~Nou, je haar wordt er slecter door en je moet het echt goed verzorgen.

~Speciale shampoo, speciale kam,

wat kost het?

~bij mij was ongeveer 110 euro

wanneer moet het weer?

~als je ziet dat je uitgroei hebt en als je het niet meer wilt, uit laten groeien!

Ervaringen?

~Jah! Ik heb mijn haar 3x gepermanent en ik ben het er nou uit laten groeien, je haar wordt er echt kapot van! Dus pas op voor je het doet!
Oud 10-05-2003, 17:03
NERD
NERD is offline
Kan iemand me uitleggen waarom ze iets dat er om bekend staat tijdelijk te zijn "permanent" noemen??
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 17:05
SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
NERD schreef op 10-05-2003 @ 18:03:
Kan iemand me uitleggen waarom ze iets dat er om bekend staat tijdelijk te zijn "permanent" noemen??
Omdat het een alternatief is voor het in de weer gaan met krulspelden / rollers....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten