Ik zoek een enkele barkruk dus. Zo'n hoge stoel die je vaak achter een bar ziet. Heb jij er 1tje en wil je 'm weg doen voor een redelijke prijs?
Of ken je iemand / ergens waar ik er 1 zou kunnen aanschaffen? Ik kom 'm natuurlijk zelf ophalen.
Het liefst in het rood en /of zwart
Advertentie
17-04-2003, 09:40
Verwijderd
Ow.. sorry ik had 't tagsbeleid niet gelezen. Zal er aan denken.
Up.
17-04-2003, 09:44
Verwijderd
Bij rommemarkten zie je ze erg vaak, vooral bij die rommelmarkten die scoutings organiseren, die zijn lekker goedkoop .
(niet van die afzetters in kraampjes)
17-04-2003, 09:49
Verwijderd
Hmm thanks ik zal 'ns vragen wanneer die dingen zijn.
1. criminaliteit regel je maar per privéberichjt -> posts eXo en AePiE weggehaald
elkaar dom en stoer noemen is ook vrij loos en aangezien ik toch al aan het verwijderen was: posts weggehaald van MoHaMeDJaLaL, MCLaren en eXo
AePiE schreef op 27-04-2003 @ 21:54: Volgens mij heb ik die dom en stoer posts even gemist...nah dat hoor ik wel van je exodarling. Ik PM je wel over mijn criminele activiteiten. (Kelly says: High)
waren er ook maar 3... En op zich is offtopic gewauwel niet supererg, maar als je toch al replys aan het verwijderen was