Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
*knuffel*
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap je laatste zin niet helemaal? Bedoel je dat ze kwaad zal zijn en niet meer zou willen praten met je? Misschien kun je haar mailen, doorlezen moet en kan ze dan wel, toch? Laatst gewijzigd op 08-05-2003 om 16:06. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
offtopic: ik zocht een document dat ik vorige week had opgeslagen bij 'zoeken'. Toen ik klikte 'opgeslagen sinds één week' kwam ik ook blaadjes tegen waarbij emailadres stond dat ik niet kende.. (normaal hebben wij elk een beveiligd eigen pcscherm dus ik vond het raar) en ik drukte erop om te kijken wat het was.. wisten jullie dan dat msngesprekken allemaal nog te vinden zijn daar? tja..
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
sorry.. ja ze zijn nu samen weg.. een vriendin van me zei dat als ze t allemaal vertelt aan een vriendin dat ze dat zal doen omdat ze denkt die daarbij te helpen.. ik weet t wel maar..
ze weet niet dat k t gelezen heb en soms gebeurt t nog wel eens dat k een opmerking maak over iets van toen, dus zei ik nu ook iets in dien aard.. waaruit bleek dat k nie wou dat ze t zei maar ja, of ze t belooft of niet, ze zal t toch doen, durfde er niet over uit te wijken.. toch thx maar k zal t er allessinds nog eens met haar over hebben want blijf er anders mee zitten ![]() x
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
je exlief niet kunnen vergeten Djeten | 12 | 06-11-2010 23:18 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #56 deel 2 MartinV | 256 | 25-02-2009 18:54 | |
De Kantine |
Het grote Ducktopic voor Mark en Juice Uice | 12 | 20-01-2007 00:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |