Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2003, 21:36
MissBips
MissBips is offline
heej, ik ben een meid van 16 jaar en wil graag jullie mening horen. Ik ken een hele leuke jongen van bijna 18 jaar, waarmee ik al 2x iets heb gehad. 2x is dat fout gegaan, omdat we allebei niet erge praters zijn en omdat hij mij toen bijna nooit belde of contact opnam, terwijl ik dat wel deed. We hebben elkaar toen een lange tijd niet gezien en kwamen elkaar een paar maanden geleden weer tegen bij een uitgaansgelegenheid. Het klikte meteen weer hartstikke goed en elke keer als we elkaar weer tegenkomen zoenen we weer met elkaar. Ik vind hem nog steeds hartstikke leuk en hij zegt dat hij graag weer iets met me wil en dat hij zoiets als toen nooit meer zal doen (hij heeft me in die tijd eigenlijk gewoon gedumpt om het zo maar even te zeggen, opeens was het over) Hij zegt dat hij een grote lul is geweest en dat zoiets ontzettend stom van hem was.
Maar wat is nu het verstandigst? Het nog eens proberen, want ik vind hem nog hartstikke leuk en hij mij ook, of het niet meer doen, omdat hij me toen zo heeft laten vallen opeens.
Ik zou hier graag reacties op willen
Alvast bedankt
groetjes!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2003, 21:42
miro
miro is offline
Ach als jij m leuk vindt en hij jou en hij zegt dat ie t nooit meer zal doen zou ik m toch het voordeel van de twijfel geven. Je zal dan denk ik al heel snel merken of hij de waarheid heeft gesproken of niet, zo niet dan weg ermee, zo wel dan is het alleen maar fijn voor jou. En geloof me, in het opzicht van meer laten horen enz. kunnen jongens echt wel veranderen. Mocht je iets met hem beginnen laat m dan wel merken wat je wil.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 21:45
MissBips
MissBips is offline
heej Miro, onwijs bedankt he!!!
groetjes
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 21:50
never mind
never mind is offline
nou wel een moeilijke situatie maar ik zou et nog es proberen! En als hij trug dreigt te vallen op hoe hij vroeger in een relatie was... naja dan moet je er gewoon wat van zeggen hij zal et dan wel doorhebben

succes er mee!
Oud 07-05-2003, 21:53
MissBips
MissBips is offline
Citaat:
never mind schreef op 07-05-2003 @ 22:50:
nou wel een moeilijke situatie maar ik zou et nog es proberen! En als hij trug dreigt te vallen op hoe hij vroeger in een relatie was... naja dan moet je er gewoon wat van zeggen hij zal et dan wel doorhebben

succes er mee!
jij ook onwijs bedankt voor je bericht!! Ik denk dat ik het nog maar een keer ga proberen en inderdaad, als het weer mis gaat zeg ik het hem. Thanks!!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 22:51
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
kijk natuurlijk is de kans groot dat het weer fout loopt.

Maar je leeft nu, je bent nog jong en moetn u genieten..

volg je hard dan doe je het altijd goed
Reageren

Regels voor berichten