Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'k heb alleen nooit zin om alleen voor mezelf helemaal naar de snackbar te lopen..... |
![]() |
|
ik woon sinds een week of 5 op mezelf, nou ja, met 3 anderen in een huis, en er kookt altijd wel iemand.
alhoewel.. 1 huisgenoot van me houdt van lekker koken, maar doet dat zelden, een ander kan niet koken, dus eigenlijk is het kars of ik. nou ja, kars gaat voor pasta, wraps en barbecue, dus marieke maakt sla en groente en stamppot ed. in het weekend ga ik naar m'n ouders want ik werk nog in een cafetaria in papendrecht, daar (in papendrecht) eet ik dus niet echt, meestal ff snel een broodje ofzo. ik denk wel dat op-jezelf-wonen-eetgewoonten afhangen van of je alleen eet of met anderen, maar dat weet ik eigenlijk niet, want ik heb nooit anders gewoond |
![]() |
|
Op dit moment woon ik op mezelf, want mijn ouders zijn op vakantie
![]() Ik eet redelijk gezond (elke avond groente) maar wel redelijk vet: de aardappels staken mijn ogen al uit toen mijn ouders nog niet eens weg waren, dus ik bak elke avond maar patat. Maar ik eet er geen mayo bij, dus zo vreselijk is het nog niet! Koken doe ik snel en simpel: even een stukje vlees bakken, patatjes in de frituur en groente uit een blikje in een pannetje. Makkelijker kan het niet zijn. Maar ik kan wel een beetje koken hoor; ik neem er alleen de tijd niet voor!
|
Ik bak veel te vaak pannenkoeken, omdat dat erg makkelijk is en vaak heb ik geen zin en eet ik maar brood, maar verder eet ik wel gezond -> veel groente en fruit, maar bijna geen aardappelen, dat is zo'n gezeur en het kost zoveel tijd, dus liever pasta, rijst of noedels.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
euhm...
Ik eet heel slecht.. Merk ik.. Heb er ook niet zin in ofzo en onze keuken spoort nou niet echt aan tot zelf koken.. ![]() verder heb ik net de zak ships van eergister leeggegeten ennum.... Ga zo nog wel wat zoeken in de kast... Je gaat idd failliet als je elke dag wat helen zou... add: halen dat is... hoewel helen ook erg grappig staat in deze zin!
|
![]() |
op kamers.. het verschilt van dag tot dag wat ik dan eet. maandag eet ik meestal iets wat mn moeder me heeft meegegeven (voornamelijk friet)
![]() - pannenkoeken - gekookte aardappelen, groente, vlees - macaroni - rijst met kip - brood met knakworsten of sate ofzo - van die voorverpakte dingen, bami enzo ![]() - zakjes waar alleen water bij moet ![]() of ik eet bij iemand anders, en dan is t meestal redelijk gezond pizza's eet ik nooit, geen magnetron.. snackbar vind k ook niks aan.. ik zou best wat minder 'binnen 5 minuten klaar' dingen mogen eten ![]() |
![]() |
|
Ik woon niet op mezelf. Maar me ouders zijn soms 4 weken weg, en dan woon ik dus ff wel op mezelf
![]() Ik eet dan redelijk gezond en normale maaltijden. Kmaak nogal wat spaghetti (met o.a. tonijn ofzo) dan enzo. Niet al te ingewikkelde dingen. Aardappelsalade is ook wel lekker en heel makkelijk. En af en toe zondig ik dan natuurlijk. Snackbar. Of broodjes shoarma in de stad kanen. Lekka.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #98 Miracle | 496 | 05-06-2007 14:16 | |
Psychologie |
10 kilo aangekomen.... Tinkerbellina | 64 | 20-10-2006 11:25 | |
Eten & Drinken |
enquete voor Bio Hellup | 70 | 09-06-2003 16:40 | |
Werk, Geld & Recht |
rondkomen met 450 euro p/m Verwijderd | 36 | 13-01-2003 08:47 | |
Flora & Fauna |
Verschil bont/vlees, als reactie op topic bont/leer. extinction | 6 | 08-08-2002 21:42 |