Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
muziek gehoord:
SKOOL'S OUT: Wel geinig FACE TOMORROW: mwah ik ben nie zo gek op ze, maar dit was wel te doen. the SHANDON: Ach ja..skapunk. Maar wel met meer skate erdoor dus niet zo eentonig. RANDY: Wel leuk, beter dan wat ik eerst van ze zag. Meer energie GAMEFACE: Jammer dat ze niet veel van mn favo's speelden maar toch heel cool, heb ze al heel lang eens willen zien dus. Ook wat nieuwe nummers gespeeld. RISE AGAINST: Erg leuk, vorig jaar waren ze er ook maar toen kende ik ze nog niet zo goed. Ga ze volgende week weer zien. FLOGGING MOLLY: Pffff wat een hel. Maar ik heb ze al vaak gezien, de eerste keer was nog leuk maar nu kan ik er niet meer tegen. Misschien kwam het ook omdat mn voeten pijn deden. PISTOL GRIP [canceled] ja canceled dus weinig over te vertellen, op cd zijn ze niks bijzonders. SURPRISE ACT [donots] Gaaaaaaaaaaaaaap HOT WATER MUSIC: Kort, ze waren moe en dat kon je wel een beetje merken. TEN FOOT POLE: 2 liedjes van gezien, ja wel aardig... Open Hand: best goed, meer emocore. In hardcore tent maar kleine stukjes gezien van bands. Merch gekocht: Gameface youth shirt Gameface sticker + 2 buttons Ataris poster voor 1 Verder veel samplers, stickers, buttons, posters die gratis waren. En een handtekening met zelfportret en gesprekje van Jeff Caudill van gameface. Gezellig. Gegeten: ![]() Broodje gezond: vies Spaghetti: wel lekker maar waterig en flauw en dun Patat: vieze mayo Gezien + gesproken: Rutger / a new nose Theodoor / mcmotion John / paco de taco/ hoi gezegd Arjan / FaceTheTruth Gezien maar niet gesproken: Gwen en willem's emomeisje ![]() Met de auto waren we, heerlijk, geen gezeik met treinen en overvolle bussen. Ik vond het weer een leuk festival, jammer van het weer altijd, kan nergens rustig zitten in de zon, altijd modder, voetpijn. Maar goed... Oh ja Rise against speelden best veel nieuwe nummers van het album. Laatst gewijzigd op 27-04-2003 om 16:57. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
oh..hmz gemist dan. face tomorrow ook weer he, hele schema overhoop gehaald met hun vertraging! |
![]() |
||
Citaat:
|
even van een ander forum een post van mij over groez.. te lam om opnieuw te typen
![]() ik heb do or die gezien, dat was een vette show! persoonlijk hoogtepunt voor mij was FACE TOMORROW! ik heb ze al vaker gezien, maar dit optreden vond ik serieus echt vet! voor de rest was terror cool, give up the ghost ook, ookal viel het iets tegen... dkm ook wel leuk, maar het nieuwe is er wel vanaf... nog wat mensen tegen gekomen... ( ik liep met men maypoleshirt en toen begon die eigenaar van buttkick tegen me aan te lullen, hij was daar met wat gasten van on fire (arno enzo?) ) naja, sfeer was rielekst... geen ECHTE vechtpartijen gezien, wel een paar bijna gevechten in de pit vette markt met veel stuff... ik heb eindelijk de nieuwe van maypole en de bruisers - lost and found years al met al een groot feest volgend jaar weer (het was alleen wel tyfesmoeilijk te vinden, degene die reden voor mij vonden het in ieder geval na een half uur verdwalen) -------------------------------------------------------------------------- voor de rest stoelkruk john en a new nose gezien/gesproken van dit forum ![]() het was weer een feest... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vonnet lief. Heel fijn. Heel leuk. Niet echt veel bandjes gezien, maar geweldige tijd gehad
![]() Koop score: Platen: 7" Good Clean Fun - Who Shares Wins 7" Good Clean Fun - Shopping For A Crew 7" Strike Anywhere - Underground Europe (99 demo's dus gewoon) (zocht ik al heel lang naar ![]() CD's: Death By Stereo - Into The Valley Of Death (hoef ik die neit bij het oor te halen) One Life Crew - Justice (eindelijk een one life crew cd!!!) TShirts: Always Be Good Always Stay Clean Always Have Fun (Good Clean Fun dus). Gezien: A New Noise volgens mij ![]() Gesproken: Aphex Sooz (d'r schaar geleend, dankjewel ![]() Wassamenmet: Jewel, Moison100 Pinkish Dress Lekker gegeten trouwens voor heel weinig geld ![]() De snackbar/eethut een 5 minuten lopen van het terrein, super grote stokbroden voor 2 euro ofzo (6 keer geweest ofzo dit weekend daar ![]() Verder, Camping beetje een troep maar wel gezellig , vervelend dat ze met een rugby bal beginnen te schoppen ![]() Festival zelf: k vond vorig jaar leuker qua bands. Qua sfeer en lol dat ik gehad heb was dit jaar leuker eigenlijk ![]() Laatst gewijzigd op 27-04-2003 om 19:34. |
![]() |
|
Sooz:
Goed! Eerste keer Gras..(dat stond in het boekje).. Naja ik wilde even melden dat als je gewoon goed uitzoekt hoe het moet met het OV, dat het dan echt niet lastig te vinden is. Wij zijn in ieder geval niet in overvolle bussen/treinen beland.. Vrijdagavond was niet zo boeiend, Against Time was echter wel erg vet. Maar khad niet anders verwacht ![]() Zaterdag: Face Tomorrow // Drummer sliep blijkbaar nog half, maakte veel foutjes enzo, maar de emotie die de zanger altijd in die nummers gooit is gewoon geweldig. Ja. Shandon // Heel blij, heel leuk. Kende ze eerder alleen van naam. Maarja, was dus erg leuk. Rise Against // Had ik paar jaar geleden al in de Melkweg gezien, heel vet, en op Groez zeker ook! Nieuwe cd gekocht, was helaas ook te laat voor de Merch ![]() Flogging Molly // Blij, groot feest, veel gedanst, echt leuk. Donots // Poppy en blij, zitten geinen met Gitarist, optreden was energiek, cool. Hot Water Music // Te brak om te hupsen, ben achterin de tent gaan zitten luisteren. Klonk wel oké, kende eigenlijk alleen 'dat' Punk ![]() Ten Foot Pole // Véél nummers van het laatste album, speelden heel goed, vet optreden, lief zangertje ("I'm about to be a daddy!!" -aaahhh!) klonk gewoon goed, playlist nog gekregen. Hah. Dropkick Murphy's // Ja, wel leuk, maar was gewoon echt te moe om tot het einde te blijven. Gezien: A New Nose, Pruttelpot, Pinkish Dress, weezzz ( ![]() Merch enzo: Rise Against CD, Donots shirtje ( ![]() ![]() Belgen: Mensen in het dorpje echt lief, totáál niet arrogant zoals in NL, wel veel vieze oude mannen die je zomaar grijpen om mee te dansen enzo. maar dat zal wel aan mij liggen. weezzz Vrijdagavond Ja, was niet ultiem spannend, against time was wel aardig maar ik was te moe... Zaterdag face tomorrow: ik heb ze wel eens beter zien/horen spelen maar toch blijven ze leuk. Wel een aantal foutjes maarja het was nog vroeg.. kippenvel bij worth the wait ![]() shandon leuk, kende ze nog niet, vrolijk en zo hot water music heel even gezien, vond ze niet ze heel bijzonder rise against heel erg vet ![]() terror vet caliban damn, die speelden even heel erg vet ![]() stairland jammer dat ze maar zo weinig nummers speelden/hebben, maar ik vond het heel gaaf en origineel. zat strak in elkaar open hand wow! deze band kende ik niet maar ze waren echt heel erg goed. die drummer!! give up the ghost ramden in een onwijs tempo door de set heen, erg goed. poison the well eigenlijk de hoofdreden voor mij om naar gras te gaan (ik kon ze vanwege vervoersproblemen niet zien in arnhem ![]() ![]() dropkick murphy's ja. wel leuk. ik was moe, erg moe. gezien: A New Nose, Sooz ( ![]() merch: ptw shirt caliban shirt. EINDE
||
Verwijderd
|
Citaat:
volgens mij is olc straight edge..... nee het is verrot, pitboss 2000 is dan wel vet muzikaal. maar ik vind het maar asociaal volk (ok af en toe is het wel grappig ![]() Laatst gewijzigd op 27-04-2003 om 19:40. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maarem, ze zeiken zo nu en dan wel flink op alle straight edge geezers hoor ![]() (check vooral de tussenstukjes op Justice maar) ![]() And remember, Straight edge is all about golf ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ff een quote "one life crew is shining example of why to dislike victory and recognize them for what they really are: a money machine. one life crew is a hardline right wing straightedge band (that doesn't seem to make much sense to me), who are vehemently anti-immigration, and at times, anyone of latino descent. ... they were also one of the most detremental-to-the-scene straightedge bands of all time, known for their t-shirts that read "I'm Straightedge and I'll Murder You." victory signed this band, fully aware of their insane politics, simply because they had a huge following in their area." en daarna volgt nog een hele discussie met voor en tegenstanders > http://www.openingbands.com/forums/v...MessageID=2801 |
![]() |
|
|