![]() |
|
Wiue heeft m gezien op tv? is al een weekje of anderhalf geleden. Was op net 5, of rtl filmhuis.
Ik heb er met grote ogen naar gekeken, vol met afschuw en weerzin. het was zo'n ontzettend smerige film dat ik gewoon niet weg kon zappen. oh btw hij is te vinden op www.imdb.com, als je wat meer van ' de gedachte erachter' wil weten. hoewel deze film waarschijnlijk alleen bedoeld was om te shokkeren, kan ik er geen enkel begrip voor opbrengen heeft er nog steeds nachtmerries over
|
![]() |
|
Meer meningen en achtergrondinfo in een topic van 2 weken geleden: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=449671
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
*diepe zucht* |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nou heb ik in afrika een zweer bij mijn vriend open moeten snijden en uit moeten drukken terwijl hij liep te vergaan van de pijn en ik misselijk werd van ellende. Sweeeren op het doek( Wim Sonneveld, meneer) doen me niet zoveel meer sindsdien. En als je sommige geheime opnames ziet van dierenmishandeling schaam je je ook acuut om mens te zijn. Ach, Salo is toch maar een film. Er is niks echt hoor. Wat er in de wereld gebeurt is nog wel een paar graadjes erger. Het boek is dan ook van de Marquis de Sade, zelf een zeer vreedzaam en beminnelijk mens.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
krijg je meteen He Never Dies erbij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|