Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
het hangt er ook vanaf wat voor soort dans je wilt.
-modern -jazz -klassiek voor modern en jazz zijn de toelatingseisen minder streng. en als je nu intensief les gaat volgen in bijvoorbeeld modern en eigenlijk ook wel klassiek, dan heb je zeker een kans dat je misschien nog in rotterdam op latere leeftijd aangenomen wordt. je kan daar voor Uitvoerend Dans tot zelfs je 25ste ofzow audities doen. klassiek is denk ik niet haalbaar....mede door de ervaringen die ik zelf heb gehad daarmee (en ik dans al 14 jaar!). ook tilburg is nog een optie, maar qua techniek minder goed dan rotterdam. als je nog in de laatste jaren van je middelbare school zit, kan je ook opteren voor een schakelklas / opstapcursus. dan heb je (in r'dam dan) elke vrijdagavond + zaterdag les in allerlei stijlen, om mensen voor te bereiden op de audities. ook in tilburg is er zo'n cursus en in arnhem weet ik het niet. als je nog vragen hebt, stel ze gerust! ~SKIP~ |
![]() |
|
![]() |
Er is ook nog een docentenopleiding; zodat je dansles kan geven op balletscholen......hiervoor moet je wel wat ervaring hebben, maar hoef je niet zo goed te zijn als een vol-danseres...
kweet er verder niks van....maar waar een wil is....is meestal wel een weg! succes! xxx
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Dansen Rikje18 | 3 | 02-01-2013 23:57 | |
Verhalen & Gedichten |
(titelloos) -Flip- | 5 | 26-06-2007 19:31 | |
Seksualiteit |