Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Succes ermee
|
![]() |
Ik ga geschiedenis ook niet helemaal samenvatten. Dat kost veel teveel tijd. Ik heb vandaag het boekje over de su doorgelezen en de basisvragen gemaakt. Als je de basisvragen maakt heb je eigenlijk al een soort samenvatting. Verder oefen examens en bestudeer de chronologische tijdbalk die achterin het boek staat.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik moet een 5,3 halen en ik vind Gs ook heel erg moeilijk, ben er ook nog niet mee begonnen ![]()
|
![]() |
Weet iemand misschien waar de antwoorden te vinden zijn van de katern 'Gezagdragers Nederland'? Die schijnen op internet te staan, maar onze docenten kunnen ze niet vinden... Ik heb inmiddels wel de antwoorden op de vragen van de katern van Eisma, maar zelf heb ik de andere versie: die van Wolters-Noordhoff. Het gaat met name om de samenvattingsopdrachten, omdat ik wil weten of ik de goede punten er uit heb gehaald...
![]()
|
![]() |
Ja we hebben zelfde onderwerpen...vwo heeft misschien iets meer (er is namelijk wel een verschillende havo en vwo bundel) maar mijn geschiedenis leraar geeft de havo les uit het vwo boek.....heheh.....En ik heb van mn leraar een supergoede samenvatting van nederland en gezagsdragers gekregen....afkomstig uit zo'n lerarentijdschrift van geschiedenis...alleen jammer dat ie er niet zoeentje heeft van SU....
xxxxx
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Mijn leraar heeft van allebei de onderwerpen een samenvatting gemaakt en dat in een boekje gedaan!! is wel erg handig
![]() Ik ga alle tekst 1 keer goed doorlezen en de samenvattingen goed leren en oefenexamens maken!! We hebben al een keer over t eerste onderwerp (SU) een schoolexamen gehad ook van 3 uur en daar had ik een 6,5 voor k ben dus niet echt bang dat t niet zal gaan lukken!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Waar geschiedenis studeren? miramichi | 16 | 06-11-2011 13:26 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Geschiedenis 1 turtlez | 2 | 16-04-2008 14:09 | |
Studeren |
Geschiedenis UVA/VU Verwijderd | 2 | 06-07-2007 11:39 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete over vakken Duits en Geschiedenis Nishu | 24 | 05-05-2007 20:07 | |
Studeren |
geschiedenis (alweer) universitair of hbo? Verwijderd | 5 | 02-12-2004 23:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 |