Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn leraar (!) zegt zelf dat je zeker niet alles uit je kop moet leren. Het gaat er echt om dat je verbanden kunt leggen. Dus lees een hoofdstuk ,of de samenvatting daarvan, door en maak over dat onderwerp examenopgaven (staan in de examenbundel). Als je daar mee klaar bent; maak zoveel mogelijk examens! Leer tenslotte de dag voor je examen alle samenvattingen, en het komt vast wel goed.
Suc6!
|
en denk ook een beetje aan je andere vakken. je mag een 5 en een 4 hebben, waarvan één cijfer in het profieldeel, (neem even aan dat bio bij jou een profielvak is), dus als je gemiddeld voor bio een 3,5 staat, en voor een ander "gewoon" vak, zoals engels of nederlands een 4,5 en voor alle andere vakken minimaal een 5,5 dan kun je lekker je diploma in ontvangst nemen. Een 3,5 voor biologie moet toch wel te doen zijn?
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik moet nog beginnen met oefenexamens en opgave's uit de examenbundel...
maar ben nu pas bij thema 4 v/d 15 die ik moet leren! dus 1st dat maar ff snel doen! meer dan oefenen / leren / doorlezen / zwakke punten opschrijven kan je niet doen!!!! give it your all!!!!! dan hoef je je later niet schuldig te voelen als je zakt! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wij hebben voor biologie 3 toetsen gehad dit jaar, de stof daarvan samen is de examenstof. De vragen die daar gesteld werden kwamen rechtstreeks uit oude examens. Mijn gemiddelde van die drie toetsen was een 5,7 en ik moet een 4,9 halen... Ook ik ga niet echt met een gerust hart het biologie-examen in. Maar wat kun je meer doen dan je best? Ik neem uit de boeken alleen het moeilijkste even door. De rest ga ik alleen maar oude examens oefenen!
||
Citaat:
![]() ![]() - al je eindcijfers 6 of hoger zijn (dus min. 5,5 dan word het afgerond naar een 6) - als één vak een 5 is en de rest een zes of hoger (of een 4,5 en de rest... nou ja, je snapt het wel) - als je voor twee vakken een vijf en een vier staat, en maximaal één van deze cijfers (de vier mag dus ook) in je profieldeel zit en dan natuurlijk een voldoende voor je handelingsdelen en profielwerkstuk succes! ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |