Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2003, 20:32
Orpa
Orpa is offline
Heeft iemand hier ook een huisdier dat het nodig vind om op de meest onhandige plaaten (als: de wc , midden op het kussen, de bureau stoel ) in slaap te vallen?

Onze kat dus wel: die ligt nu middenop mijn rug te pitten (voor de duidelijkheid: de compu staat op de grond en ik lig er op mijn buik voor). Hij blijft zijn nagels in mijn rug zetten= autch!!!!!!!!!!!
Oud 03-04-2003, 20:35
the exploding boy
the exploding boy is offline
mijn kat hang nu over de pc, met z'n pootjes half voor het scherm :\
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 20:42
Dminor
Dminor is offline
De goudvis heeft inderdaad nog wel eens van die trekjes.
Oud 03-04-2003, 20:45
Nothing
Nothing is offline
Uhm mijn kat, vind ik vooral overal onder.
Onder dekens of in truien enzz.
Maar sowieso is mijn kat gek want hij kan zitten en geeft pootjes en kusjes en als je ergens naartoe gaat loopt hij gerust 8er je aan.
Ow en z'n naam is Domino ookal zo gek (hij komt uit het asiel daar hebben ze hem zo genoemd)
Ow en hij speelt met een pennendop en meneer is helemaal gestoord want hijs 11 en het lijkt net een kat van 3 (molt het halve huis )
Maar zodra hij op mijn bed ligt hoor je helemaal niks meer van hem...
en de tuin en daar buite vind hij ook helemaal geweldig, en zijn vriendjes in de buurt ook. Hij laat ze gewoon in zijn tuin zitten zonder dat er iets gebeurt...(Zijn bijnaam is ook Sufkop want hijs sloom en laat alles toe zelfs dus vreemde katten in zijn tuin)
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 20:48
Orpa
Orpa is offline
Wij hebben nu ook drie jong katjes (5 weken ofzo), en die beesten zijn echt grappig: het stuift door de kamer, vangt ALLES, probeert alles op te eten.....

Maar ok, dat zal er ook wel afgaan als ze iets ouder worden .
Oud 03-04-2003, 20:49
Shock
Shock is offline

die van ons draagt petjes
Oud 03-04-2003, 21:04
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
Shock85 schreef op 03-04-2003 @ 21:49:
[afbeelding]

die van ons draagt petjes
Coole foto!!!!!!!!!!!!!!!!! Onze kat die slaapt, loopt weg, wij halen hem op, hij slaapt, loopt weg enz.

De andere kan je nieteens aanraken zo schuw is ze, maar als je rustig alleen thuis op de bank zit te lezen komt ze wel op schoot slapen.

De kat van een vriendin vangt schaduwen. Als je je vingers beweegt, jaagt ze niet op je vingers maar op de schaduw, echt kompleet gestoord
Oud 03-04-2003, 21:06
Gwinnie
Gwinnie is offline
lol. als ik boven mn hond ga hangen met mn hoofd gaat ze heel onnozel in de lucht kijken en naar boven toe likken. in de lucht dus.
ze is echt cute!!

Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 21:21
Verwijderd
mn hamster zat eens in de naaimachine
(zonder naald hoor )
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 07:23
Verwijderd
hmmm nu ik dr over nadenk is mijn hond nog best normaal..

op de een of andere manier slaapt ze gewoon net als een mens, alleen met dr kop op het kussen enzo..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 15:27
Thomas
Thomas is offline
Die trekjes heeft onze hond ook zeker wel. Hij gaat nl in de meest ontoegankelijke plaatsen liggen slapen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 22:44
Droyd
Droyd is offline
Mijn kat: in bed, op stoel, op mijn schoolmappen terwijl ik aan het leren ben(doen ze heel vaak), in de kleerkast, in de wasmand

Eentje is eens op een afgekapte populier gaan zitten toen hij nog maar 7 maand was...Arme ding durfde er niet meer af

Mijn kat jaagt ook op weerspiegelingen op de muur, hij wordt er ontzettend nerveus van....

En is ook ontzettend bang van de droogkast Echt panisch, begint ie binnen te plassen omdat hij niet naar zijn bak durft te gaan omwille van de droogkast

Wanneer ik chips aan het eten ben en even omkijk graait die ene kat steeds chips uit mijn hand en loopt ermee weg
Oud 05-04-2003, 09:57
Hardcore
Hardcore is offline
Mijn uitheemse wandelende tak ligt nu te mastuberen op mijn stoel.
Oud 07-04-2003, 08:04
GroteOneindig
GroteOneindig is offline
mn hamster een keer: was ontsnapt en was van de huiskamer naar de bovenverdieping gepeerd, half uur lopen klooien om hem terug te vangen: zat achter een grote kast en hij liep steeds weg. maar hijs wel cute
Oud 10-04-2003, 13:30
Verwijderd
mijn knijn is ook cool. Hij vind voetballen leuk (= in de tuin achter bal aan rennen) en als je in zn hok een keer een krant legt scheurt ie em aan 10000 stukjes!!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 17:29
teutje
teutje is offline
Citaat:
Orpa schreef op 03-04-2003 @ 21:48:
Wij hebben nu ook drie jong katjes (5 weken ofzo), en die beesten zijn echt grappig: het stuift door de kamer, vangt ALLES, probeert alles op te eten.....

Maar ok, dat zal er ook wel afgaan als ze iets ouder worden .
HAHA, mijn katten zijn ongeveer 4 en zijn nog even sukkelig en debiel als 3.5 jaar geleden. (vooral mijn kat gwinnie)
Oud 23-04-2003, 17:34
teutje
teutje is offline
Citaat:
Droyd schreef op 04-04-2003 @ 23:44:
Mijn kat: in bed, op stoel, op mijn schoolmappen terwijl ik aan het leren ben(doen ze heel vaak), in de kleerkast, in de wasmand

Eentje is eens op een afgekapte populier gaan zitten toen hij nog maar 7 maand was...Arme ding durfde er niet meer af

Mijn kat jaagt ook op weerspiegelingen op de muur, hij wordt er ontzettend nerveus van....

En is ook ontzettend bang van de droogkast Echt panisch, begint ie binnen te plassen omdat hij niet naar zijn bak durft te gaan omwille van de droogkast

Wanneer ik chips aan het eten ben en even omkijk graait die ene kat steeds chips uit mijn hand en loopt ermee weg
hihihihihi. een kat van mij (smeerkees) at pindakaas, jam, brood, chips, druiven, rijst, echt ALLES wat je je maar kunt bedenken. Super vaag beest en loopt met zijn hoofd scheef ook, wel schattig en liet alles met zich doen.
Oud 26-04-2003, 22:01
Nona
Nona is offline
Mijn konijn gromt en blaft als je haar niet aanstaat. Als je het keukenraam wil zemen blijft ze stampen tot je weggaat. Ze wil altijd als ze los is overal achter en in kruipen. Ze wil wel dat je haar etensbak pakt om er eten in te doen, maar terugzetten mag niet meer. Als je naar de tv kijkt terwijl ze op schoot zit, duwt ze haar kont in je gezicht zodat je niet meer kunt kijken (ze is heel groot). Als ze op een glad oppervlak staat gaat ze heel wijd met haar poten en zet ze haar nagels uit zodat ze op de puntjes van haar nagels staat. Ze rent altijd tussen je benen door.

Mijn nijntje is vreemd... En heel eigenwijs!
Oud 27-04-2003, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef op 03-04-2003 @ 21:42:
De goudvis heeft inderdaad nog wel eens van die trekjes.
laat je die los dan?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 12:34
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Mijn beessie sliep van jongs afaan in een washandje (tis een reptiel)

nu zal en moet ie in een handdoekje slape (washandje is een BEETJE te klein geworde )

dus moet ik um echt savonds naar bed bregne... whegegege... nogal vreemd om je reptielhuisdier in een "bed" te late slape
Reageren

Regels voor berichten