Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben vrij impulsief, maar langs de andere kant kan ik ook enorm lopen twijfelen, of het echt wel mooi is en dat soort dingen. Dat hangt dan meestal samen met de gevuldheid van mijn bankrekening. Echt dure dingen zal ik niet zo snel kopen, hoewel ik nu met de pleuro niet echt een idee heb van wat duur is. Als iets supergaaf is en heel duur, zal ik het wel kopen. De meeste dingen die ik koop gebruik ik wel vaak. Ik heb wel lievelingstruien, pennen, boeken, enz. Maar ik geef mijn geld bijna nooit uit aan nutteloze dingen. Dat wil zeggen: ik vind cd's niet nutteloos, ijsjes wel, laat ik beide nu erg vaak kopen
![]() Ach, ik ben gewoon een stom koopmens. |
![]() |
|
Gewoon kopen...als ik met me vrienden ga shoppen: 1winkel in en klaar
als met vriendinnen ga: duizend winkelds in, uren wachten, afzien, paar lamme poten, nog meer wachten, 20000 dingen passen en daarna misschien kopen... kan daarom ook veel beter met je vrienden gaan shoppen tenzij je leuke vriendinnen hebt ![]() Maar ik denk nooi teveel na...vooral niet bij kleding...als je het op je eerste oogopslag leuk vind..why not.. |
![]() |
|
![]() |
Uhm, nou ik koop eigenlijk zodra ik mijn
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Als ik een leuk kledingstuk zie dan koop ik het, maar ik vind maar weinig kledingstukken goed genoeg om door mij gekocht te worden. Ik ga zeer zelden echt winkelen voor de kleren, 't komt meestal neer op de stad door slenteren en soms vijf minuten een winkel binnenlopen en alle kleding voor 'niet interessant' verklaren.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben een kind met altijd chronisch geldgebrek (daarom is het ook chronisch ![]() En voor een simpel H&M wil ik echt geen 20 euro uitgeven,of zelfs als geen 15. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Wat gebeurt met jouw gedichten? Verwijderd | 46 | 05-02-2006 22:43 | |
Algemene schoolzaken |
Wat was/is/word je PWS-onderwerp? Marloeske | 156 | 14-11-2004 20:56 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |