Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heerlijk, en dan de laatste bus naar huis per ongeluk expres missen....dan hoefden we het bed tenminste niet uit. * wenst maar weer dat ze nog 'verkering' had*
|
Voor mij is het 30 min met de trein, en dan natuurlijk nog tijd naar het station fietsen en naar zijn huis... Het is prima te doen. Erg vaak zie je elkaar (helaas) niet, maar ja zo blijf je elkaar missen en het extra waarderen als je elkaar wel ziet...
|
Verwijderd
|
heb net relatie van 15 maanden gehad waarbij we iets van 130 km uit elkaar woonden, ging prima, zage elkaar dan wel niet elke dag maar toch zo 3/4 dagen in de week.
heb sinds 1,5 week weer nieuwe relatie en zij woont iets van 200 km van we vandaan (tja, wat van ver komt is lekker zullen we maar zeggen ![]() ![]() ![]() en zoals Gothic zei, op zo'n manier kijk je wel extra uit naar de dag(en) dat je elkaar wel ziet. |
![]() |
|
Mijn vriend woont bij eindhoven, ik in Weert. Alles bij elkaar ben ik bijna een uur kwijt om alleen heen te reizen. Is niet echt veel natuurlijk, en ik hou het ook makkelijk vol. Als je echt verliefd bent kan je ook wel wat langer reizen vind ik. Hoewel t ( in t weekend) dan ook wel weer geld kost enzo. Maar ik blijf ook vaak bij hem (of hij bij mij) door de weeks slapen, dat scheelt ook weer.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, dat kan zeker wel werken..
ik heb nu bijna 3 maanden (ach, je moet toch ergens beginnen ![]() En ik ben heel gelukkig. Alleen is het wel kut dat je elke keer weer afscheid moet nemen terwijl ik dan liever gewoon bij hem blijf. Maar het is ook alleen maar fijner en specialer als hij er wel is.. ![]() |
![]() |
|
Het kan hoor...
Maar ik denk dat het enkel kan als je hem bijvoorbeeld een week niet ziet, je genoeg affectie krijgt van zijn telefoons, sms'jes, chatten, or whtvr Bij mij lukt het tot nu toe prima ![]() en ik zie hem dinsdag weer *straalt helemaal* als jullie liefde sterk is, overwint het veel, het is pas als de liefde mindert dat problemen zich de kop kunnen opsteken (en dan kan hij wel eens als cliché antwoord geven: nouja, sorry hoor, de afstand werd me echt teveel...) sorry als deze reactie er al téveel stond ![]()
|
Kilometers zijn niet zo belangrijk.
Ik woon nu 18 kilometer van m'n vriendin, en dat is met het OV ongeveer een uur reizen. Nu ga ik verhuizen waardoor ik 85 kilometer bij haar vandaan ga wonen, maar met de auto is dat nog steeds een uurtje. Een uur reizen vind ik overigens ook wel het maximum.
|
Verwijderd
|
Mijn vriend en ik hebben zeker twee jaar de afstand tussen Enschede en Maastricht weten te overbruggen - dat is vier uur heen en vier uur terug met de trein. Dat is helemaal goed gegaan, natuurlijk was er af en toe wat spanning en is het gewoon soms erg moeilijk wanneer je elkaar niet kan zien, maar daar sla je je wel samen doorheen...
Nu wonen we bijna een jaar samen.... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja voor mij 2 uur trein+ half uur fiets (150 km)
Tuurlijk kan het, als je er allbei de tijd en zin voor hebt om elkaar zo vaak mogelijk te zien. Wij zien elkaar elk weekend, dus dat is goed zo. Als je elkaar maar 1 keer per maand kan zien is het wel moeilijker. Ik zou er wel problemen mee hebben iig. Maar veel mensen moeten dat wel en het lukt ze gewoon doordat ze heel veel van elkaar houden en het vol willen houden. Laatst gewijzigd op 14-04-2003 om 14:51. |
![]() |
|
![]() |
Mijn vriend woont zo'n 200 km bij me vandaan, en dat is op dit moment precies wat ik nodig heb. Mijn vorige relatie liep fout omdat we veel te veel op elkaars lip zaten en elkaar elke dag zagen. Nu is daar geen sprake meer van: we zien elkaar alleen in het weekend. Ik denk dat dat juist goed is, want op die manier behoud je je eigen leven buiten elkaar.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Een goede vriendin van me heeft een relatie die toen acht maanden duurde verbroken omdat de afstand (enschede-oss) te groot was, een andere goede vriendin (namelijk Andijvie
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een vriendin in italië. Dat gaat goed. Waarom zou die afstand die jij noemt dan niet gaan. Waarom vraag je uberhaupt die vraag. Waarom gebruik je de zoekfunctie niet om antwoorden op die vraag te vinden.
|
Ik heb nog nooit een lange-afstands-relatie gehad, maar ik ben op het moment verliefd op iemand die een halfuurtje met de trein van me vandaan woont.
'k Heb geen OV en weinig geld dus ik weet ngo niet wat ik ermee ga doen... we hebben nu gewoon contact via mail en msn, maar ik ben bang dat wanneer ik een keer met 'm uit zou gaan, ik nog verliefder ga worden en dat het wat zou worden tussen ons. Wanneer dit namelijk het geval zou zijn, zou ik niet weten hoe ik dit qua overbruggen van afstand op zou moeten lossen
|
Het kan zeker kan het . Mijn vriend en ik zijn 8 maanden(150 km afstand ) samen en het gaat heel goed
![]()
||
Citaat:
Ik moet 44 km en dat is met de trein 30 min...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en een V? oei oei ![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Want lange afstandsrelaties kunnen volgens mij prima bestaan, zoals hierboven ookal gezegd; als je allebei graag wilt dan moet het best lukken! Maar als je eerst een vriendje dichtbij hebt gehad en dan ga je ver weg wonen, dan is het wel gek denk ik. Zo heb ik nu 7 maanden een vriendje en ik ga volgend jaar naar de andere kant van het land, studeren en op kamers. Maar volgens mij moet het best makkelijk kunnen om het dan tot stand te houden; als je maar wilt allebei. En natuurlijk is het wel anders dan nu; nu hoef ik maar op de fiets te springen en dan ben ik er al zo ongeveer. Maar alles went, dus ook ver uit elkaar wonen. Volgens mij moet dat best te doen zijn! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Het kan heel goed! Als het openbaar vervoer bv erg goed ligt, dan is het makkelijk te gebruiken met een ov ofzo. Of als je een auto hebt.....
Het is alleen wat anders en je zult elkaar wat minder vaak zien. Heb het zelf ook gehad, en bij mij werkt dat niet ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ja, het kan wel, een relatie op lange afstand, maar op den duur kan het een probleem worden. Een vriend van mij had al een poos een relatie met iemand die aardig uit de buurt woonde, alles ging goed, totdat ze samen wilden gaan wonden. Zij wilde niet hier, en hij wilde niet daar, dus zijn ze uit elkaar gegaan...
|
Verwijderd
|
ehh, ik en mn vriend wonen zo'n 3 km van elkaar vqandaag, dus ik heb dr nie zo last van. Maar mn beste vriendin heeft nu al 9 maanden iets met een jongen uit Amsterdam en ze woont in DenHaag, en dat gaa took goed, wel lang in de trein maar dan blijf je gewoon bij mekaar slapen en ga je zondag weer naar huis... eitje...
|
![]() |
|
![]() |
ik heb sinds een poosje wat met een jongen die doordeweeks aan de andere kant van het land zit ivm zijn opleiding. thank god is hij in het weekend wel altijd thuis (hij rijdt met eigen auto heen en weer en is dan 3 uur onderweg). als hij thuis is woont hij 500 meter bij me vandaan. hiervoor heb ik altijd vriendjes gehad die hooguit 15 km bij me vandaag woonden. dit is wel ff wat anders, ik kan doordeweeks niet meer gewoon ff aanfietsen om een zoentje of een stevige knuffel te halen...
liefs Buffy
|
Verwijderd
|
Rotterdam - Hilversum. Het is te doen, hoewel ik het wel heel erg moeilijk vind. Ik ben zo'n type die hem wil zien wanneer ik dat wil, niet helemaal plannen wanneer we kunnen enzo.. Ik zou heel graag gewoon willen dat ik binnen een kwartiertje bij 'm zou zijn wanneer ik daar zin in heb, gewoon even langskunnen.. *zucht*
Maarja. 'Tmoetmaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
da kan kei goed..
nu al bijna 11 maanden.. en ik moet elke keer anderhalf uur bussen. ofn uur ifetsen.. want zij woont in gemert en ik in someren.. we belle elkaar elke dag en we zien elkaar minimaal 2x in de week.. soms is t wel jammer ofsow.. misgevoel suckt.. maarjah.. als je elkaar dan weer ziet is t weer helemaal feest ![]() ![]() |
![]() |
|
best wel goed eigenlijk zo'n lange afstandsrelatie..
als bv een van de twee een auto heeft, zou je iemand op kunnen halen, en tijdens de rit (die dan veel te kort zal duren) kan je mooi praten over vanalles ![]() en om nare man voor te zijn: tijdens het rijden kan ze je pijpen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Een andere vriendinv van mij heeft twee jaar lang een vriend uit Bergen op Zoom gehad (woont zelf omgeving Leiden). Het kan dus wel, maar je moet er wel iets voor over hebben.
||
Citaat:
![]() *kuch* Ik ben de vriendin in kwestie. ![]()
|
oeeeh saartje
![]() ![]() ![]()
|
Natuuurlijk kan dat
![]() Mijn vriend zat vorig jaar op dezelfde school als ik, maar hij zat daar op internaat omdat hij naar de topsportschool tennis ging. Hij woonde dus in Brussel en ik in Antwerpen (60 km). Hij studeerde af, en studeert nu verder. Vorig jaar konden we elkaar dus elke dag zien, nu zien we elkaar 3 dagen in de week en in de vakanties elke dag. We telefoneren elkaar ongeveer 3 keer per dag, we zien elkaar op msn, we sturen sms'jes enz. In het begin vond ik het verschrikkelijk dat we elkaar minder zouden kunnen zien, en ik dacht ook dat het niet meer ging lukken tussen ons. Maar kijk eens aan: we zijn nu anderhalf jaar samen en nog steeds even gelukkig als in het begin ![]() vele kusjes x |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja het kan!
ik ben nu al bijna 4 maanden heel gelukkig met mn vriend en we hebben het heel leuk samen. soms vind ik het ook wel fijn dat ik m niet elke dag zie ofzo.. en je hebt nog lekker je eigen leventje.. ik ga hem niet meer kwijtraken.. is ie me veel te dierbaar voor.. ga t lekker lang met m uithoude... dus nogmaals, ja, het kan! (zolang er vertrouwen is natuurlijk) |
![]() |
|
Ik zou het echt niet kunnen...Ik heb 1 keer een lange afstandsrelatie gehad met een jongen uit limburg, ik denk dat het een week geduurd heeft.
![]() Nu heb ik een antwerpenaar maar hij woont gelukkig al 5 jaar in gent. Moet er niet aan denken om 4 uur op de trein te zitten om m'n liefje te zien; ik vond 30 minuten op de bus al lang ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Afstandsrelatie,commentaar. xXxEvaxXx | 45 | 15-10-2007 09:17 | |
Liefde & Relatie |
Ervaringen lange afstandsrelaties + poll Spray rebel | 60 | 18-07-2006 10:11 | |
Liefde & Relatie |
lange afstandsrelatie maxwell | 83 | 07-02-2006 20:24 | |
Liefde & Relatie |
Lange afstandsrelatie SimplyABoy19 | 86 | 24-05-2005 19:24 | |
Liefde & Relatie |
[stelling] op twee mensen verliefd zijn & lange afstandsrelatie Kawoutertje | 8 | 31-03-2004 00:07 | |
Liefde & Relatie |
lange-afstandsrelatie levendig houden... Kupu | 34 | 11-05-2002 23:49 |