Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor de 3e klas als ik het goed gelezen heb?
Mijn boekverslag waarvoor ik een 8 had (vrij hoog) Daar zitten de meeste puntjes wel in, het had alleen iets uitgebreider gemoeten (ik heb het op de laatste dag in 2 uur gemaakt ![]() [edit] Oh ja! Vergeet niet de inhoudsopgave (als ik die erin had gedaan had ik een 9 gehaald denk ik)! Laatst gewijzigd op 10-05-2003 om 15:35. |
![]() |
|
Niet super uitgebreid?
Dan denk ik dat je gewoon een goede vermelding van het boek moet geven (Titel, auteur, uitgeverij, aantal blz, aantal hoofdstukken, thema). Verder vertellen tot welk genre het behoort, waar en wanneer het zich afspeelt en een samenvatting geven. Eventueel nog je eigen oordeel over het boek en dat is het wel zo'n beetje, denk ik. Ik heb iig nog nooit (zoals mijn voorganger beschrijft) een inhoudsopgave hoeven te maken. Wel hadden we altijd erg veel opdrachten die we moesten maken. Maar onze opdrachten waren elk jaar anders; het lag er aan welke docent je had: Verslag uit de 1e Verslag uit de 2e
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Gerard Reve - De avonden Gilian | 2 | 12-04-2012 09:54 | |
Boekverslag maken, maar uit welke periode? Cyberminded | 4 | 31-07-2007 16:02 | |
Gratis boekverslag voor jullie!! x-Mereltjuh-x | 2 | 23-04-2004 16:59 | |
kroongetuige SuSaNnE | 4 | 12-02-2002 14:18 | |
Boekrecensie --> Floortje Bloem ChicaBonita | 7 | 01-02-2002 16:39 |