![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Toen ik weggelopen was van thuis, nadat mijn vader die rottige mail verstuurd had, toen hebben we elke morgen gezoend en gestreeld, em dat werkte inderdaad als een soort troost.
||
Citaat:
||
Citaat:
Serieus: jawel, ik heb 't zelf ook meegemaakt met m'n vriendin. Als ze zich klote voelde werd ze heel aanhankelijk enz.
|
Sex is een uiting van liefde (in mijn ogen dan) en als je troost nodig hebt krijg je dat het liefst van iemand waar je van houdt (op wat voor manier dan ook, kan ook je zus zijn ofzo)
Dus sex als troost... ja waarom niet, eventjes lekker knuffelen en je gedachten verzetten. hmmmmm....
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Sex roept een flinke stoot endorfine op in de hersenen, dus logisch dat je je dan beter voelt. Da's happy drug nr.1.
Heeft de natuur expres zo geregeld, hoe meer sex hoe beter de voortplantingskansen. Sex schakelt zeker niet alle emoties uit, het roept ze bij mij juist op. Vandaar die huilbui erna, soms. Maar een gestresst of ongelukkig gevoel wordt erdoor opgeheven. Endorfine. Maar ook de wetenschap dat er iemand van je houdt is heerlijk, en dat is niet biochemisch. Sex verbindt partners. Vandaar dat ik niet zomaar met ieder lekker ding de koffer in wil.
|
Het zou inderdaad best zo kunnen zijn.
Tijdje terug ben ik namelijk afgewezen door een jongen waar ik verliefd op was/ben. Diezelfde dag nog ben ik met een goede vriend van me naar bed geweest, er heerste al een tijdje een soort aantrekkingskracht tussen ons, terwijl we allebei geen relatie met elkaar willen i.v.m. bepaalde omstandigheden. En ik voelde me gelijk een stuk beter.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hmm meestal vind ik t wel fijn wanneer mijn vriend superlief voor me wil zijn als ik me rot voel, dan heb ik t gevoel dat er iemand om me geeft. Maar soms heb ik zoiets van 'blijf ff van me af, ik heb er echt geen zin in' en dan knuffelen we alleen maar, en das ook lief
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
mijn vriendin huilt 9 van de 10 keer na de seks.. jawel | 51 | 09-01-2006 11:28 | |
Verhalen & Gedichten |
De letter S van ex. Verwijderd | 16 | 10-12-2005 11:18 | |
Liefde & Relatie |
Heb jij je huidige partner alles verteld over je verleden (exen etc)? niem | 58 | 14-11-2005 07:20 | |
Liefde & Relatie |
Sex met de ex Fujitsu | 21 | 05-11-2003 08:26 | |
Seksualiteit |
Geen zin in sex KiMZz | 77 | 16-05-2003 00:10 | |
Seksualiteit |
Moeilijk doen KiMZz | 61 | 18-03-2003 15:14 |