Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2001, 14:53
star9
star9 is offline
Gister ging het echt heel erg slecht met me (staat iets over op psychologie), mn vriend kwam speciaal langs en bleef slapen omdat ik dat graag wilde. Eerst hebben we n hele tijd gepraat, maar toen we n beetje waren uitgepraat hebben we dus ff flink gezoend en gestreeld.. zijn niet all the way gegaan (omdat we daar zowiezo nog niet aan toe zijn)..
en eigenlijk voelde het op dat moment heel erg goed..

Wie herkent dit? Sex dus als soort troost??
Want nu vind ik het eigenlijk best vreemd, niet dat ik er spijt van heb want had het gister gewoon 'nodig'..
Oud 10-10-2001, 15:06
LoverBoy128
LoverBoy128 is offline
nog nooit meegemaakt maar als jij je er goed bij voeld moet je er niet al te veel over nadenken
Oud 10-10-2001, 19:24
Verwijderd
Citaat:
star9 schreef:
Want nu vind ik het eigenlijk best vreemd, niet dat ik er spijt van heb want had het gister gewoon 'nodig'..

seks als troost? jazeker dat dat kan! als ik me echt slecht voel, dan heb ik echt wel affectie nodig, en wie kan me dat beter geven dan mijn vriend?? idd, niemand. van m'n vrienden kan ik wel een knuffel krijgen, of een dikke kus, maar me zoveel liefde geven als m'n vriend... nee... en die liefde kan -uiteraard- in de vorm van seks geuit worden. waar of niet?

ciao!
*blue*

ps: dus schat, als je dit leest: als ik me nog eens slecht voel... ge weet het hé!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2001, 19:28
Dr_Love
Dr_Love is offline
Het is in ieder geval niet vreemd als je dat wil weten. Ik denk dat iedereen dat wel heeft. Das toch juist fijn dat je bij iemand kan 'uithuilen' !
Oud 10-10-2001, 19:37
star9
star9 is offline
Citaat:
Dr_Love schreef:
Het is in ieder geval niet vreemd als je dat wil weten. Ik denk dat iedereen dat wel heeft. Das toch juist fijn dat je bij iemand kan 'uithuilen' !
Ja natuurlijk is dat fijn, alleen had ik dit niet van mezelf verwacht.. dacht dat ik alleen maar behoefte zou hebben aan 2 armen stevig om me heen en af en toe n gewone kus.. niet dit.. maar nogmaals.. heb er geen spijt van ofzo..
Oud 12-10-2001, 19:33
kirsten
kirsten is offline
Toen ik weggelopen was van thuis, nadat mijn vader die rottige mail verstuurd had, toen hebben we elke morgen gezoend en gestreeld, em dat werkte inderdaad als een soort troost.
Oud 02-01-2002, 09:46
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
dj_reggy schreef:
Stuurde je vader rottige mail? naar wie?

Maaruh sex als troost is niet raar vind ik. Sex heeft vele doeleinden nietwaar?? En aangezien sex goed is voor je gezondheid én opbeurend werkt, is het juist een perfect troostmiddel.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 09:47
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
star9 schreef:

Lichamelijk aandacht kan juist heel fijn zijn in een situatie waarin je jezelf niet lekker voelt. Je hoeft het dus helemaal niet vreemd te vinden.

Oud 02-01-2002, 13:12
-Will-
-Will- is offline
Citaat:
star9 schreef:
Gister ging het echt heel erg slecht met me (staat iets over op psychologie), mn vriend kwam speciaal langs en bleef slapen omdat ik dat graag wilde. Eerst hebben we n hele tijd gepraat, maar toen we n beetje waren uitgepraat hebben we dus ff flink gezoend en gestreeld.. zijn niet all the way gegaan (omdat we daar zowiezo nog niet aan toe zijn)..
en eigenlijk voelde het op dat moment heel erg goed..

Hell yeah, I am the king of mercy fucks.

Serieus: jawel, ik heb 't zelf ook meegemaakt met m'n vriendin. Als ze zich klote voelde werd ze heel aanhankelijk enz.
Oud 02-01-2002, 13:21
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
ik word er wel beter gezind van maar dat is gewoon omdat als ik mijn vriend zie, ik ALTIJD beter gezind word!
Oud 26-05-2003, 14:06
rock gek
rock gek is offline
weet je wat ik dacht ik ga dit topic uppen en weet je waarom omdat ik me verveel kheb echt een hekel aan huisarrest
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 14:10
Evito
Evito is offline
Kan seks iets anders zijn dan?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 14:13
Qimm
Qimm is offline
Sex is een uiting van liefde (in mijn ogen dan) en als je troost nodig hebt krijg je dat het liefst van iemand waar je van houdt (op wat voor manier dan ook, kan ook je zus zijn ofzo)

Dus sex als troost... ja waarom niet, eventjes lekker knuffelen en je gedachten verzetten. hmmmmm....
Oud 26-05-2003, 14:16
poesiefox
poesiefox is offline
Het ultieme troostmiddel, sex. Het ultieme communicatiemiddel ook. Je kunt duizend keer zeggen dat je van iemand houdt, maar met sex kun je het ook laten VOELEN. Betere troost is er niet.
Oud 26-05-2003, 14:20
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 26-05-2003 @ 15:16:
Het ultieme troostmiddel, sex. Het ultieme communicatiemiddel ook. Je kunt duizend keer zeggen dat je van iemand houdt, maar met sex kun je het ook laten VOELEN. Betere troost is er niet.
Oud 26-05-2003, 14:22
Evito
Evito is offline
Seks wordt vooral als troost gebruikt omdat het in ultieme zin het lichaam prikkelt en door het overweldigende gevoel de emoties uitschakelt.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 14:24
Unexplained
Unexplained is offline
20 jaar oud en nog niet klaar voor seks?

Ik ben nieuwsgierig naar je beweegredenen daarvoor.
Oud 26-05-2003, 14:25
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 26-05-2003 @ 14:24:
20 jaar oud en nog niet klaar voor seks?

Ik ben nieuwsgierig naar je beweegredenen daarvoor.
Zijn daar beweegredenen voor nodig dan? Ik heb ook nog niet het gevoel dat ik klaar ben voor seks. Het is gewoon een gevoel, daar heb je geen reden voor!
Oud 26-05-2003, 14:28
poesiefox
poesiefox is offline
Sex roept een flinke stoot endorfine op in de hersenen, dus logisch dat je je dan beter voelt. Da's happy drug nr.1.

Heeft de natuur expres zo geregeld, hoe meer sex hoe beter de voortplantingskansen.

Sex schakelt zeker niet alle emoties uit, het roept ze bij mij juist op. Vandaar die huilbui erna, soms. Maar een gestresst of ongelukkig gevoel wordt erdoor opgeheven. Endorfine.
Maar ook de wetenschap dat er iemand van je houdt is heerlijk, en dat is niet biochemisch. Sex verbindt partners. Vandaar dat ik niet zomaar met ieder lekker ding de koffer in wil.
Oud 26-05-2003, 14:58
wiebenik
wiebenik is offline
Het zou inderdaad best zo kunnen zijn.

Tijdje terug ben ik namelijk afgewezen door een jongen waar ik verliefd op was/ben.
Diezelfde dag nog ben ik met een goede vriend van me naar bed geweest, er heerste al een tijdje een soort aantrekkingskracht tussen ons, terwijl we allebei geen relatie met elkaar willen i.v.m. bepaalde omstandigheden.
En ik voelde me gelijk een stuk beter.
Oud 26-05-2003, 15:51
Stuartje
Stuartje is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 26-05-2003 @ 15:28:
Sex roept een flinke stoot endorfine op in de hersenen, dus logisch dat je je dan beter voelt. Da's happy drug nr.1.

Heeft de natuur expres zo geregeld, hoe meer sex hoe beter de voortplantingskansen.

Sex schakelt zeker niet alle emoties uit, het roept ze bij mij juist op. Vandaar die huilbui erna, soms. Maar een gestresst of ongelukkig gevoel wordt erdoor opgeheven. Endorfine.
Maar ook de wetenschap dat er iemand van je houdt is heerlijk, en dat is niet biochemisch. Sex verbindt partners. Vandaar dat ik niet zomaar met ieder lekker ding de koffer in wil.
Een uurtje gaan lopen of een Coopertest doen wekt ook endorfines op hoor
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 16:00
josdebos
josdebos is offline
dan toch maar liever seks
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 16:29
KiMZz
KiMZz is offline
Hmm meestal vind ik t wel fijn wanneer mijn vriend superlief voor me wil zijn als ik me rot voel, dan heb ik t gevoel dat er iemand om me geeft. Maar soms heb ik zoiets van 'blijf ff van me af, ik heb er echt geen zin in' en dan knuffelen we alleen maar, en das ook lief
Oud 26-05-2003, 17:39
Gwinnie
Gwinnie is offline
is tog de perfecte manier om iemand op te vrolijken????
danheb je tog liefheid en aanraking nodig.

dat zag je op de basisschool al, iemand was gevallen en gelijk 2 vriendinnetjes de armen om dat meisje heen naar de juf toe...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Stuartje schreef op 26-05-2003 @ 16:51:
Een uurtje gaan lopen of een Coopertest doen wekt ook endorfines op hoor
Bij mij wekt het alleen maar irritaties en vermoeiheid op, maar hey, je hebt van die types he.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 20:40
Verwijderd
'tuurlijk, iemand besteed aandacht aan je, en van de activiteit en het orgasme ga je je gelukkig voelen.

Alleen wel een beetje een nutteloze up, rock gek. Aan de andere kant, huisarrest is óók nutteloos, dus ergens sta je in je recht.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten