Naar aanleiding van dat topic van ehm, weet de naam zo gauw niet

*na even zoeken* het topic van mr. oizo

Mensen zeggen vaak 'Ja, niemand vindt dat, want geen van mijn vrienden vindt dat'. Heel begrijpelijk opzich... maar drijf dat eens door? Hoe zou de wereldbevolking opgebouwd zijn, als-ie was zoals jouw vrienden?
Bij mij zouden bijvoorbeeld dan de volgende dingen gelden:
46 % van de wereldbevolking is vrouw, 54 % is man.
38 % van de wereldbevolking doet een universitaire studie, 31 %volgt VWO, 15 % volgt HAVO, 8 % HBO en 8 % MBO.
54 % is wel eens op een naturstische camping geweest, 31 % niet. Van de rest weet ik het niet.
46 % van de wereldbevolking bespeelt geen muziekinstrument, 31 % één instrument, en 23 % twee instrumenten.
85 % van de wereldbevolking is heteroseksueel, 8 % is bisexueel, 8 % is homosexueel
23 % van de wereldbevolking schrijft verhalen, 8 % schrijft gedichten, en nog eens 23 % schrijft zowel verhalen als gedichten. De rest schrijft niet.
54 % van de wereldbevolking woont in Overijssel, 31 % in Limburg, 8 % in Brabant en 8 % in Flevoland (en dán mag je zeggen dat Nederland te dichtbevolkt is)
69 % van de wereldbevolking heeft blond haar
54 % van de wereldbevolking heeft een huisdier, de rest niet. Als huisdieren zijn vooral honden populair, maar ook cavia's, goudvissen, geiten en schapen. Andere huisdieren komen niet voor.
Enzovoort