![]() |
|
Verwijderd
|
Nog niet zo lang geleden drapeerde een stylist tijdens een fotoshoot voor (bijv) een tijdschrift de kleren op zo'n manier dat ieder detail zichtbaar was en schoot de fotograaf daar vervolgens een paar plaatjes van.
Inmiddels is het werk van de stylist, fotograaf en alle andere mensen die betrokken zijn bij zo'n shoot zozeer met elkaar vervlochten, dat zij gezamenlijk genoemd kunnen worden onder het begrip beeldmakers. Goed, ik verwacht niet dat jullie dit interessant vinden, maar als groot Inez van Lamsweerde-fan vraag ik me eigenlijk af: Heb jij een (mode)fotograaf die je aan zijn/haar stijl kan herkennen? Die je heel goed vindt? In dit artikel wordt het werk van Inez van Lamsweerde in samenwerking met Vinoodh Matadin beschreven. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind et wél interessant
![]() ![]() Ik heb inderdaad wel stijlen van fotografen die ik herken. Fotografen zoals Mario Testino en Erwin Olaf vind ik echt geweldig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat was mijn aanvulling ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() @Wishfull Dreaming, geweldige aanvulling ![]() ![]() En hebben jullie de tentoonstelling van Testino gezien in Foam? ![]() De tentoonstelling Royal Blood van Erwin Olaf vond ik erg koel, helaas niet in et echt gezien ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb trouwens Mario Testino's Portraits begin dit jaar gezien in het Fotografie Museum. Erg leuk, vooral ook vanwege de leuke personen op de portretten (denk aan Madonna met Lourdes, Elton John en niet te vergeten Gisèle). |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Foam=fotografie museum a'dam ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() voor de rest heb ik weinig aan dit topic toe te voegen... |