Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
toen ik klein was heb ik ooit aan een vriendin gevraagd of ik of een ander meisje haar beste vriendinnetjwe was. Dat was dus niet zo... wat viel ik in een gat zeg, dat was echt mja minder om te horen. Nu ben ik haar weer tegen gekomen en ik ben een van haar beste vriendinnen en zij misschien wel die van mij op dit moment. Maar ik vraag het niet meer, want ik vind het niet meer belangrijk. Het gaat mij er nu om 'wat wij hebben'. en niet meer of ik de enige ben.
Dat heeft wel moeten groeien, want eerst was ik er ook onzeker over. Maar nu ben ik er gwoon heel erg blij mee. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, ik vind hoe jij met die dingen om bent gegaan heel goed, zo van, je kunt er toch niets aan veranderen en je gunt het de ander. Voor sommige mensen werkt het ook echt om zo te denken maar bij jou speelt het kennelijk toch weer op.
Ik denk niet dat je persé je gevoelens hebt weggestopt, maar dat je je er gewoon niet bewust van was of dat op dat moment jou positief denken ook echt genoeg was. Je voelt je nu weer heel onzeker, dan is het denk ik niet vreemd dat je je ook die dingen gaat herinneren want wanneer ze nu zouden gebeuren zou je er misschien niet mee om kunnen gaan zoals toen. Het is denk ik belangrijk om in de toekomst meer over dergelijke gevoelens te praten. Wanneer jij jaloers bent op die beste vriendin van je vriend, praat daar dan over met je vriend. Dit hoeft niet te betekenen dat hij iets moet veranderen wat die vriendschap betreft, dat er dus resultaat moet komen, maar op die manier hou jij je gevoelens in ieder geval niet binnen. Je zegt zelf al dat onzekerheid de oorzaak is van veel dingen en bent dus ookal bezig geweest de oorzaak van die onzekerheid weer te zoeken. Maar je hebt verder geen idee waardoor het nu weer is terug gekeerd en je je weer zo'n zorgen maakt? Nou goed, praat er over met mensen in je omgeving, zij kunnen je ms toch bepaalde bevestiging geven. Probeer je niet zoveel bezig te houden met hoe je met dingen om bent gegaan in het verleden maar zoek uit wat je nu nodig hebt en waar je nu behoefte aan hebt. Nja, het is erg ingewikkeld allemaal, ik weet er ook niet echt iets van te maken, sorry ![]() Sterkte iig |
![]() |
|||||
![]() |
hey lieve mensen, bedankt voor jullie reacties
![]() kheb niet veel tijd ( ![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
en idd... wij hebben 'sex' ![]() Citaat:
om mezelf toe te geven dak eigenlijk toch weer onzeker ben kostte me wel moeite trouwens, kkwam er echt met n schok achter want het is niet echt stimulerend van jezelf om te weten... kgaf eerst al die kleine dingetjes steeds een andere oorzaak (moe, enz) maar goed... volgens mij ligt het daar niet zo erg aan goed, verder trok ik het vandaag ff niet meer.. (weer moe, maar juist dan komt het er toch uit) dus heb ik veel met vriendinnen gepraat enzo... en juist nu weer wel met die mensen waardoor ik me in het begin van het jaar in de steek gelaten voelde (tis trouwens niet dat dat altijd zo is, ze zijn gewoon wel een van mn beste vriendinnen ![]() het is alleen zo dat ik tot nu toe van iedereen te horen heb gekregen: mja.... damn wat lastig, kweet het eigenlijk ook niet... kwil je wel helpen maar kheb geen idee hoe, dus als er iets is zeg je het maar, maar kdenk niet dat ik die onzekerheid weg kan halen... kvoel me af en toe dus ook behoorlijk hopeloos... ga ik hier nog mn hele leven rond mee blijven lopen?? maar misschien dat ik weer ff n tijdje terug ga naar mn psycholoog... ze heeft gezegd dat ik altijd terug kan komen dus dat is wel fijn dat ik dat als allerlaatste nog heb ook iets waar ik trouwens heel erg blij mee was.... ze zeiden dat ze 'ons 4en' (weet iemand nu nog over wie ik het heb...? khoop het) als iets zagen dat niet stuk kan... ookal zijn 3 van ons vaak bij vriendjes enzo en ik ga bijv. ook nog met n hele groep anderen om (zie ik in de pauze maar ken ik niet heel erg goed.. behalve mn vriendje en die andere goede vriendin dan.. volgens jullie het nog??) maar ook al zien we elkaar n tijd niet.... de vriendschap blijft iets wat ik diep van binnen misschien wel hoorde te weten.. maar kwist het echt niet meer en twijfelde er heel erg aan.... dus alles bij elkaar is er veel gebeurd vandaag... mn hoofd is daarom nu ook helemaal vol en dr moet nog n hoop voor school bij wat niet gaat lukken, maar kben blij dat het allemaal gebeurd is.... was toch wel goed denk ik maar heel erg fijn om te lezen dat mensen zich herkennen enzo... owja wendy, alsk tijd heb zal ik jou topic lezen ok ![]() xXx
|
![]() |
|
|