Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
we zijn toch nog wel omlaag boe? zo nee dan moete we nu takke ik wil geen rundvlees met me thuisie, wat is er omhoog dan? geef me booka don! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb notabene een antilliaanse schoonzus he... Ik snap hem bijna, maar wat is booka?
||
![]() |
Citaat:
( moet je zeggen als je gaat oppassen en ze snappen niet waarom jij geen hamburger wilt...acuut huilende kleuters aan tafel. "Ja maar, dat is van hele ouwe zieke koeien, dus dan is het niet zielig. Die zijn al overleden." Aldus mijn vijfjarig nichtje.)
Laatst gewijzigd op 15-05-2003 om 11:59. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Name|| AnNeLiEzJuH
Date||15 mEi tWeEdUiZeNdDrIe Time||VeErTiUh uUr aGtEnTwInTiG Style||DoPe kLeDiNg nAtUuRlĽk, OuWe Make-Up|| MaĽbElLiNe nEw ĽOrK MaZŠArA, rOzE OoGzGaDuW, aArDbEiEnLiPgLoZz Shoes||10 ŠEnTiMeTaH HoGe hAkKeN Parfum||RePlAĽ nAtUuRlĽk Listen.2||50 ŠEnTz-iN Da ŠLuB Talkin.2|| Al mĽn lIeVeRdZ Wishin.4|| EuH LeKkErE GoZeR Next Thing.2 do|| Ff ChIlLe mEt mN LiEvUrDz Good Thing|| Ik kRĽG De nIeUwE Šd vAn nElLĽ Bad Thing|| ZgOoL Iz vEt kUt oUwE Feelin Like|| EuH FiEtZpOmP Not Feelin Like|| EuH HoEr Thinkin of|| MĽN LiEvUrDz Msn Name|| LiEz: DaG LiEfUh dUzHi´z vAn mE! pssst, de antwoorden zijn niet waar |
![]() |
||
Citaat:
Naam: Antoinette (de oostzijde speelt voor teef) Datum: 15-05-03 Tijd: 12:18 Stijl: Vette Stijl- alto Avril kip, maar dan wel koud Maak omhoog: rookogen, zwarte stippen op mijn linkeroog Schoenen: ondergrondse slangen Parfum: donkerblauw- Hugo (is een mannenluchtje, 4 mei) Luisterend naar: Misvattingen- Zij Pratend met: mijn huisjes op msn Wenst: grote borsten en een jongensvriend Volgende ding te doen: een aantal wegers vermoorden Goed ding: was lekker al om 9:50 uit Slecht ding: iets vast tussen mijn benen Voelt als: neuken op mijn bureau met de glazenwasser Voelt niet als: trouwen, gratis blaasbanen geven Denkend aan: Tweepak, Aliyaah, jullie zijn in de hemel douches Msn naam: Ik denk dat ik gesnapt moet hebben, ik greep een honkbalknuppel
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Fuck you!
![]() Name|| Edy Date||15.05.03 Time||19:22 Style|| Normaal Make-Up|| Bruine oogschaduw, that's it Shoes|| Laarzen of gympen Parfum|| Mexx, Esprit, Noa, Prestige, Daniel Hechter Listen.2|| R Kelly - Ignition Talkin.2|| Koen en Bazz op MSN Wishin.4|| Een hond en geld Next Thing.2 do|| Dirty Dancing kijken Good Thing|| Ik ga waarschijnlijk toch gewoon over Bad Thing|| Morgen Engelse presentatie Feelin Like|| Hell Not Feelin Like|| Heaven Thinkin of|| Iemand die ik mis Msn Name|| Edy // Bring the beat back |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn vragenlijst vertaald vind ik nog steeds best 'dope', maar goed, ipv de humor dr van inzien kan je natuurlijk ook helemaal true blijven en iedereen afzeiken! ![]() |
![]() |
|
|