![]() |
|
Goed ik doe normaal nix met websites enzo, maar ik wil wel zelf graag een site voor m'n zooi.. dus heb ik een tijdje trug iets gemaakt, een maat van me is ermee bezig em te maken (met Flash) maareh, tell me what ya think! en is 't niet te kaal? let niet op de gare text enzo hehe..
Oja d'r komt ook nog een logo boven te staan.. m'n sitenaam word iets met "grmbl" Toekomstig adres www.grmbl.tk, hopelijk ooit .com teehee.. ![]()
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
Advertentie | |
|
![]() |
|
hmm ik zal nog es aan de slag gaan
![]() Maar dit vind ik nix..
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het best is nog nabouwen en flash en OF als pop-up, of laten aanpassen aan schermgrootte. /me draait 1600*1200 en kreeg een klein 800*600 schermpje in de linkerbovenhoek, en de rest wit. Doe dan ook iets met die achtergrond...
||
Citaat:
regel 1: hoe je je site ook maakt, hij moet er ALTIJD goed uitzien, en het liefst altijd zoveel mogelijk hetzelfde... of iemand nou onder 640x480, of 1600x1200 werkt... wat nu nog niet de standaard is, is het over een jaar misschien wel! mooi voorbeeld blijf ik sites als tweakers.net vinden... ziet er gewoon ALTIJD gelikt uit.... |
![]() |
||
Citaat:
iig, waar het hier om ging was dat ik op mijn site mijn werk de ruimte wilde geven en dus voor de rest weinig poespas d'r wilde.
|
Ik ben het niet helemaal met Ce-El-Wan eens.. een site dmv tabellen enzo kan er eigenlijk op bijna alle resoluties goed uitzien (naja op bijv. 1600x1200 iets klein als je de tabel waarde vastzet maar nog steeds goed!). Het werk enzo op die site is wel erg mooi en tis handig gepresenteerd..maar dat de layout links boven in zit op een hoge resolutie.. en alleen maar uit simpele hokjes bestaat+dat lettertype vind ik persoonlijk echt niet mooi
![]() De layout van wishmaster vind ik al een leuk begin! Misschien is het idd een goed idee om meer mannetjes er rondheen te maken ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder over de dhtml support in verschillende browsers, ook dat valt wel mee... Ik heb laatst eens een onderzoekje gedaan met een website. Veel tabellen, veel ¨lastige¨ dingen zoals een breedte van 100%, marges van 0, wat absolute positioneringen, en als je dat allemaal gewoon correct invult ziet het er in IE (5.5/6.0), Netscape(7.0), Mozilla(1.0t/m1.4a, ook op linux!) en Opera(7) precies hetzelfde uit! XHTML is hierbij een handig hulpje, omdat je gedwongen wordt je lay-out via style sheets te regelen, en je code kun je makkelijk controleren als je het door een validator heen haalt (probeer maar eens een site uit je hoofd in een texteditor te maken, en haal m dan es door de xhtml 1.1 strict validator... benieuwd hoeveel fouten je maakt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zal ontopic zijn:
Het ziet er heel cool uit. Je tekeningen zijn té vet zoals je allang weet. Het is jammer dat het tekstgedeelte schuin staat en nog een stukje eronder het tekstgedeelte weer schuin de andere kant op. Het is (vind ik) vervelend lezen dus ik denk dat je het beter recht kan zetten. Dan ziet het er waarschijnlijk nog steeds wel vet uit. De achtergrond is leeg, erg saai. De achtergrond bij de link die je poste, vond ik al een stuk beter! Niet te opvallend en toch valt er van alles te zien ![]() ![]() (ik heb er zelf overigens geen verstand van dus ik geef alleen mijn mening ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik vind het mooi!
Alleen is het jammer dat wanneer je op de site zou komen, dan zie je alleen het bovenste gedeelte. Dat vind ik persoonlijk zonde. Je zou dan moeten scrollen om het figuurtje linksonder aan de pagina te kunnen zien. MAAR dan kun je het niet meer schuin doen dus... zie maar wat je ermee doet. Ik vind het iig wel mooi hoor!
|
vin best heel leuk gelukt maar zou dat kader tog gewoon rechtop zetten in verband met leesbaarheid en dergelijke en verder zou ik hem gewoon in eenpop-up laten openen zodat je het geheel in een keer ziet zodat ej niet hoeft te scrollen en dan kun je ook nog een eigen border op de pop-up zetten door gebruik te maken van een bordeless window. lijkt vaak moooier!
![]()
|
Wissel de kleuren om,
je poppetje trekt nu alle aandacht net zoals die 2 tekeningen.. De hoekrechtsboven moet ECHT rond worden.. En het losse stukje onderaan moet ook weg want dat is verwarrend.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
The Hazy Bubble Zaloezie | 1 | 05-06-2005 11:04 | |
Software & Hardware |
Als designer overstappen op Linux (met desktop dan)? Sentingua | 41 | 24-09-2003 12:54 |