Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2003, 18:58
Verwijderd
Goed. Laat ik bij het begin beginnen.

Ik heb dus een relatie met een meisje. We hebben nu ongeveer 3 maanden en het gaat heel erg goed. Te goed zeg maar. Ongeveer vanaf het begin van die 3 maanden hebben we elkaar elke dag gezien zeg maar. En met gezien is dat minstens een half uur en maximum 24 uur. En in de vakantie zijn we de hele tijd bij elkaar gebleven. We genieten ontzettend van onze tijd bij elkaar en het is altijd gezellig en leuk en nooit saai. Maar dan. De strubbelingentjes komen bij ons als we elkaar niet zien. We missen elkaar al na 1 dag en dat is zeer vervelend, want daardoor klinkt de een chagrijnig aan de telefoon en concludeert de ander dat hij/zij diegene niet meer wilt zien. Ook als de een werk/school heeft en de ander niet. Dan verwachten we dat er toch nog tijd wordt vrijgemaakt. En als dat niet zo is dan komen er ruzies.

Maar wat nu? We beseffen beide dat als we zo doorgaan, elkaar elke dag zoveel zien en zoveel met elkaar doen, dat het niet echt gezond is, want we hebben ook nog een ander leven en ook nog andere vrienden. Maar als we elkaar niet zien dan is het zo dat we ruzietjes krijgen en dat we elkaar heel snel missen.

Een van jullie tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2003, 19:02
pure_evil
pure_evil is offline
Ik denk dat je toch dat contact ietsje minder moet maken, anders heb je geen leven meer zónder elkaar.

Misschien moet je met haar afspreken dat je haar iets minder ziet, maar wel elke dag even belt ofzo. dan heb je toch contact en kun je naast haar ook nog een leven hebben. en als je dan van elkaar begrijpt dat chagrijnig zijn niet wil zeggen dat je elkaar niet meer wilt zien....is het probleem hoop ik opgelost. suc6 iig
Oud 12-05-2003, 19:27
Verwijderd
totaal eens met pure_evil
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 19:45
Mindfields
Mindfields is offline
Wow, heb je al 3 maanden met Daphne.. dacht veel korter..de tijd vliegt

Mja, ik zou gewoon wel wat minder afspreken dan, maar wel iedere dag bellen, dat je toch contact houd.
Oud 12-05-2003, 19:56
The0
The0 is offline
Citaat:
pure_evil schreef op 12-05-2003 @ 20:02:
Ik denk dat je toch dat contact ietsje minder moet maken, anders heb je geen leven meer zónder elkaar.

Misschien moet je met haar afspreken dat je haar iets minder ziet, maar wel elke dag even belt ofzo. dan heb je toch contact en kun je naast haar ook nog een leven hebben. en als je dan van elkaar begrijpt dat chagrijnig zijn niet wil zeggen dat je elkaar niet meer wilt zien....is het probleem hoop ik opgelost. suc6 iig
Oud 13-05-2003, 11:48
Verwijderd
Citaat:
pure_evil schreef op 12-05-2003 @ 20:02:

*agrees*

En je zei het zelf ook al... je moet natuurlijk wel tijd overhouden voor vrienden en voor jezelf.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten