Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2003, 15:50
bassgirl
bassgirl is offline
stomme vraag mischien maar ik snap 'm ff echt niet hoor.

er zit een jongen bij mij op school die ik heel leuk vind 1 probleem is dat hij nogal vaag doet. De ene dag kijkt ie constant en zwaait ie naar me, dan ontloopt ie me weer, dan roept ie me en weet ie mun naam opeens, dan valt het 'm weer op dat ik erg vaak achter de pc zit tegelijk met hem enzo... heb al een aantal x met 'm staan praten issie heel lief en hij hoorde dat ik bas speel vond ie helemaal geweldig vond het leuk dat ik vaag ben

hij trekt heel veel met meisjes op die roept ie niet en zwaait ie niet maar... die tilt ie op, omhelst ze enz (mij niet) maar zie ie mij dan als gewoon iemand? of vind ie me leuk omdat ie alleen maar mij zo doet?
Oud 13-05-2003, 16:07
toto
toto is offline
jongens zijn raar... ze zeggen wel dat vrouwen ingewikkeld zijn... maar jongens zijn gewoon raar
Oud 13-05-2003, 17:02
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
ja, we zijn raar
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 17:33
hopefully
hopefully is offline
ze zijn iig raar.. dus wattie precies wil weet ik ook niet, maar tenminste dat heb ik, als ik een jongen leuk vidn doe ik wel anders tegen hem dan tegen andere jongens... dus ik zou de jongens wel omhelsen die ik niet leuk vind, en de jongen die ik wel leuk vind, dus ABSOLUUT niet... weet nie of dit bij jongens ook zo is...
maar ke
nou succes ermee!
als je wilt weten wat hij echt voor je voelt, zul je het hem moeten vragen, mjah dan moet jij t ook zeggen...
again; succes!
groetjes hopefully
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 17:41
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 13-05-2003 @ 18:02:
ja, we zijn raar
Dat je het even weet

Ach hij durft gewoon niet zo goed, dus ik zou zeggen; neem het heft in eigen hand, anders gebeurd er niets...
Reageren

Regels voor berichten