Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Ik sta tot nu toe alleen voor frans onvoldoende. K denk dat t me ook niet echt zal lukken om dat nog voldoende te krijgen, of ik moet mn sollicitatiebrief en mondeling ineens supergoed doen, maar de brief ging gister al niet erg goed
![]() ![]() T ligt nu dus een beetje aan t mondeling... Maar voor de rest sta ik er wel redelijk voor. Ik elk geval alles voldoende. |
![]() |
|
Ik kan tot nu toe alles nog halen, probleemvakken zijn scheikunde en wiskunde..scheikunde een 6,2 (gaat opzich nog, maar dat examen hè?!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
hoe slecht je punten ook zijn, op je centraal eindexamen kun je nog alles goedmaken (of verkloten natuurlijk)... want (1+10)/2 = 5,5 maar dat zal wel al eerder gezegd zijn..
Ook bij mij zijn de vakken Natuurkunde (5,0), Scheikunde (5,7) en Wiskunde (5,6) de probleem vakken... maar iedereen zeurt dat het CSE altijd veel makkelijker is dan het SE, op die manier houd ik de moet er nog een beetje in,,,,
||
Citaat:
|
Maandag begint m'n laatste proefwerkweek, aaargh!!! (*ziet er tegenop om de hele week aan één stuk door te moeten leren met als enige ontspanning eten, slapen en een uurtje startrek voyager op zondag*)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar ik heb nog een beetje hoop. Net toets gehad mocht boek erbij houden en binne kort examen training dus kan nog goed komen.... Maar het is echt een rot vak 4 boeken uit je hoofd kenne voor een examen.... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Ziek zijn maar wel willen studeren Snebbeltje | 6 | 12-01-2014 09:52 | |
Psychologie |
Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur Verwijderd | 8 | 21-06-2012 17:20 | |
Algemene schoolzaken |
Nuttigheid van school? Syn | 16 | 18-09-2009 17:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Doorschrijven of niet? l-i-e-n-n-e | 7 | 30-06-2008 19:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
De Kantine |
smoesjes en spiektips! erg handig! Couscousje | 36 | 08-09-2003 18:22 |