Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2003, 19:57
maxwell_temp
maxwell_temp is offline
Wie weet hoe ik aan het boekje 'Samengevat Economie I,II, Tweede Fase, VWO' kan komen. Van de meeste vakken heb ik 'Samengevat' (zoals dat boekje heet) al. Maar van economie was die overal al uitverkocht en ik vind het toch wel erg handig om te hebben. Heeft iemand hem misschien niet meer nodig of per ongeluk de verkeerde gekregen, dan zou ik dat graag horen, want dan wil ik hem wel kopen. Of weet iemand nog een goede samenvatting van de examenstof van economie I,II voor het VWO op internet???
Advertentie
Oud 14-05-2003, 19:59
Snufje
Snufje is offline
www.bol.com / www.bruna.nl is deze te bestellen.. Ik hoop voor je dat ie op tijd binnen is..
Oud 14-05-2003, 20:02
alwaysgood
alwaysgood is offline
ik heb het via mijn economie leraar besteld, maar je bent wel behoorlijk aan de late kant
Oud 14-05-2003, 21:23
blondje1983
blondje1983 is offline
Citaat:
alwaysgood schreef op 14-05-2003 @ 21:02:
ik heb het via mijn economie leraar besteld, maar je bent wel behoorlijk aan de late kant

het is nooit te laat! met een goede inzet kom je ver! en zo handig vind ik dat boekje nou ook weer niet hoor. als je maar gewoon veel proefexamens doet! komt allemaal wel goed joh!
Oud 15-05-2003, 00:07
maxwell_temp
maxwell_temp is offline
Bedankt allemaal, bruna.nl had hem inderdaad nog. Ik heb m'n andere bundels op bol.com besteld, maar daar was die van eco al uitverkocht, dus gelukkig had bruna hem nog. Ik ben idd aan de late kant, maar dat is altijd zo met mij. Ik begin altijd te laat met leren en dan ga ik weer stressen, maar het komt toch altijd wel weer goed. Dus ook nu zal het weer gaan lukken . Maar in ieder geval bedankt.
Oud 15-05-2003, 09:03
Verwijderd
damm mensen het ligt mssn aan mij, maar waarom gebruiken jullie die boeken toch *zonde van je geld*
Je kan van www.havovwo.nl alle examens zo downloaden in een handig acrobat-bestandje en verder moet je samenvattingen gewoon zelf maken daar leer je XX keer meer van, dan van een boekje.
trouwens even nog een mooie link voor geschiendenis (havo/vwo)
www.werkplaats.wolkers.nl of was het nou www.wolkers.werkplaats.nl kijk daar maar eens..
Advertentie

Regels voor berichten