Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2003, 17:46
blackfairy
blackfairy is offline
Ik lees vaker dat als je xtc heb geslikt, dat je behoefte aan roken enorm afneemt en dat je er zelf een afschuw van kan krijgen. Dit zou een van de bijwerkingen zijn. Dus hoeveel je normaal ook rookt, als je strak zal staan heb je absoluut geen behoefte aan een sigaret...

ik had juist precies het tegenovergestelde, ik vond roken echt lekker gewoon... ondanks dat je er vrij weinig van merkte was echt toch erg lekker.

Nou vraag ik me toch af of ik een uitzondering was (samen met een paar vrienden), of is dat gebabbel beetje loos..?

thnx
Oud 16-05-2003, 18:02
Verwijderd
hm hier was laatst ook al een soortgelijk topix over en iedereen vond het roken van sigaretten/joints er juist lekkerder op worden...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 16:34
Verwijderd
IK vind roken ook lekkerder. Ik heb ook gewoon de behoefte om iets te doen te hebben, en aan zo'n sigaret hijsen gaat dan lekker.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 18:08
ook harrie
ook harrie is offline
Citaat:
blackfairy schreef op 16-05-2003 @ 18:46:
Ik lees vaker dat als je xtc heb geslikt, dat je behoefte aan roken enorm afneemt en dat je er zelf een afschuw van kan krijgen. Dit zou een van de bijwerkingen zijn. Dus hoeveel je normaal ook rookt, als je strak zal staan heb je absoluut geen behoefte aan een sigaret...

ik had juist precies het tegenovergestelde, ik vond roken echt lekker gewoon... ondanks dat je er vrij weinig van merkte was echt toch erg lekker.

Nou vraag ik me toch af of ik een uitzondering was (samen met een paar vrienden), of is dat gebabbel beetje loos..?

thnx
ik denk dat je behoefte aan nicotine dan afneemt, maar omdat roken de gewoonte is doe je het toch
Oud 18-05-2003, 08:53
Verwijderd
Mijn vriendje rookt ook altijd als ie xtc opheeft :/. Ben ik iets minder blij mee, maar zolang ie het alleen dan doet ...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 13:55
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
met xtc heb je juist zin om te roken !
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 17:30
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
omajunk schreef op 16-05-2003 @ 19:02:
hm hier was laatst ook al een soortgelijk topix over en iedereen vond het roken van sigaretten/joints er juist lekkerder op worden...
idd http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=476591
Reageren

Regels voor berichten