Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2003, 22:18
The_hunter
The_hunter is offline
zoals nou... kvoel me gewoon totaal doelloos. Ik heb opzich wel goede cijfers op school bijvoorbeeld, maar eigenlijk heb je dr ook geen flikker aan. Eigenlijk heb je aan nix wat ik doe echt wat. Als je nix doet ben je nix... , en zo voel ik me nou gewoon
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2003, 22:23
Nothing
Nothing is offline
Citaat:
The_hunter schreef op 07-06-2003 @ 23:18:
zoals nou... kvoel me gewoon totaal doelloos. Ik heb opzich wel goede cijfers op school bijvoorbeeld, maar eigenlijk heb je dr ook geen flikker aan. Eigenlijk heb je aan nix wat ik doe echt wat. Als je nix doet ben je nix... , en zo voel ik me nou gewoon
Iedereen voelt zich wel eens zo.
Sommige mensen vaker dan andere, niks aan te doen.
Ik herken mezelf erin. Maar denk dan toch aan de leuke dingen, niet qua je cijfers maar wat je er dan later toch mee kan berijken. Vast een prachtig beroep, waar jij je helemaal in kan vinden.

Kop op!! Klim die berg weer op en ga de zonnige kant van de dingen zien!!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 22:39
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Op zich heb je gelijk, wat heb je aan je opleiding, als je de dag erna doodgereden wordt?

Maar met die opleiding zorg je ervoor dat je de tijd die je hoogstwaarschijnlijk wel doorbrengt na je examen op een zo prettig mogelijke manier doormaakt.

Je voelt je als onderdeel van de wereld niks, maar breng dat terug tot jouw proporties. Ik neem aan dat je vrienden oid hebt, waarvoor je echt wel meer dan nix betekent. Probeer de goede/leuke dingen van je bestaan te zien.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 22:43
The_hunter
The_hunter is offline
Ik heb wel vrienden enzow, dat is het punt op zich niet. Maar ik mis eigelijk iemand die om me geeft om wie ik ben......, mn familie houdt wel van me enzow, maar mn moeder houdt van dr zoon, als ik een randcrimineel was geweest had ze ook nog van me gehouden. Ik weet dat het niet zomaar komt aanwaaien, maar eigelijk wil ik wel heel graag een vriendin..., maar op de een of andere manier zien meisjes mij alleen als een goede vriend....., en niet iemand met de potentie om 'meer' dan een goede vriend te worden.....
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 23:15
MrOizo
MrOizo is offline
Citaat:
The_hunter schreef op 07-06-2003 @ 23:43:
Ik heb wel vrienden enzow, dat is het punt op zich niet. Maar ik mis eigelijk iemand die om me geeft om wie ik ben......, mn familie houdt wel van me enzow, maar mn moeder houdt van dr zoon, als ik een randcrimineel was geweest had ze ook nog van me gehouden. Ik weet dat het niet zomaar komt aanwaaien, maar eigelijk wil ik wel heel graag een vriendin..., maar op de een of andere manier zien meisjes mij alleen als een goede vriend....., en niet iemand met de potentie om 'meer' dan een goede vriend te worden.....
ach er zijn genoeg breezah sletjes (sorry kon het ff niet laten)
Oud 08-06-2003, 07:37
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 07-06-2003 @ 23:39:
Op zich heb je gelijk, wat heb je aan je opleiding, als je de dag erna doodgereden wordt?
kweetni hoe het bij jullie zit hoor maar ik amusser me enorm in mn opleiding
Oud 08-06-2003, 09:40
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
damaetas schreef op 08-06-2003 @ 08:37:
kweetni hoe het bij jullie zit hoor maar ik amusser me enorm in mn opleiding
tuurlijk heb je het op school ook leuk, ik bedoel niet dat je het helemaal niet leuk hebt.

Maar hij heeft het over het werken voor die opleiding, wat totaal nutteloos kán blijken, maar het meestal niet is.

btw gisteren voelde ik me doelloos, maar niet 'nix' zoals jij, en toen ben ik twee uur door de polder wezen fietsen, ik dacht aan leuke dingen en ik zag leuke dingen , en toen ging het weer helemaal goed, maar volgens mij heb jij hier niets aan.

Wat ik er mee wil zeggen is dat je door leuke of ontspannende dingen te doen je moet proberen de goede kant van het leven weer in te zien.

Citaat:
Kop op!! Klim die berg weer op en ga de zonnige kant van de dingen zien!!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 10:31
Verwijderd
mjah, ik ken je gevoel, ik heb ook het idee dat ik totaal nutteloos op deze aardkloot rondloop, dat niemand zich interesseert in mij, want ze red zichzelf wel, denken ze, mjah, das dus niet zo, ik zit vaak zwaar depri te doen, en k weet heus wel dat er ook leuke dingen in mn leven zijn, kheb geweldige vrienden, woon in een mooi huis, goede cijfers op school, maar wat maakt het allemaal uit? ik ben hier toch voor niets....
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 10:40
Quiana
Quiana is offline
Tja. Ik ga niet naar school, laat het nu ook maar
een beetje rusten. Heb er wel aan gewerkt,
maar kan door een onzinnige reden niet bereiken
wat ik wel wil bereiken..
Voelt voor mij knap nutteloos om verder te gaan,
omdat ik 3havo tňch wel haal, of ik nou wel
werk of niet, veel keuze is er nou niet meer.
Maar ja, als ik ničt werk is de kans op 3vwo helemaal
verkeken.. Terwijl ik dat wel heel graag wil.

Kan me er alleen niet toezetten, doordat het voelt
alsof ik alles van mezelf er in stop, en niks terug krijg..

Zo is dat met wel meer dingen, maar meestal
kan ik (mbv anderen of niet) wel inzien dat het wčl nuttig is..
Oud 08-06-2003, 10:42
wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
Ik heb exact hetzelfde...
Oud 08-06-2003, 12:21
Nona
Nona is offline
Citaat:
Ja, die heb ik de laatste tijd meer gehoord. Het enige wat ik tegen je kan zeggen is: doe het rustig aan. Je bent zeventien en je hebt nog tijd zat. Bijna niemand heeft op zijn zeventiende al de persoon gevonden met wie hij de rest van zjn leven door gaat brengen.
Trouwens, als je niet op zoek bent vind je sneller iemand, zeggen ze...
Vriendinnen komen nog wel. Geloof me.

Succes.
Nona
Oud 08-06-2003, 13:50
The_hunter
The_hunter is offline
Citaat:
Trouwens, als je niet op zoek bent vind je sneller iemand, zeggen ze...
Die heb ik ook weles gehoord ja...., maar hoe kun je nou niet zoeken naar iets wat je graag wil
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 13:55
Nona
Nona is offline
Citaat:
The_hunter schreef op 08-06-2003 @ 14:50:
Die heb ik ook weles gehoord ja...., maar hoe kun je nou niet zoeken naar iets wat je graag wil
Door je met andere dingen bezig te gaan houden. Heb jij liever een meisje dat lekker bezig is met haar eigen dingen, sporten, vrienden, gezellig zijn... Of heb je liever een meisje dat de hele dag smachtend naar jou zit te kijken en ongelukkig zit te zijn als je niet terug kijkt... Ja, eventjes is het schattig, maar het wordt er niet gezelliger op.

Doe dus gewoon lekker je eigen dingen!
Oud 08-06-2003, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel vrienden enzow, dat is het punt op zich niet. Maar ik mis eigelijk iemand die om me geeft om wie ik ben......,
dat is nou ook wat ik mis in mijn leven
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 10:21
Verwijderd
Ik wilde ook al een hele tijd een vriend en 2 maanden geleden was het dan zover. Alles ging prima totdat die jongen me vertelde dat een vriendin van hem verliefd was op hem en hij zei dat het wederzijds was. Daar ging ik, aan de kant geschoven. En ook nog eens op MSN!!!! NIet eens het lef om het face-to-face te zeggen. Ik voel me nu echt zwaarkut en heb ook nog eens allemaal problemen met vrienden enzo. Ik heb nu niet echt het gevoel dat ik gemist zal worden als ik er niet meer ben maar er zijn zoveel leuke dingen nog ondanks dat ik geen nut heb dat ik hier niet graag weg zou willen. Wat voor mij heel erg helpt is muziek maken en leuke dingen doen, Weg gaan van huis, eruit zijn. Dan wordt ik tenminste afgeleid en zie ik de leuke dingen van het leven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten