Advertentie | |
|
![]() |
|
Op zich heb je gelijk, wat heb je aan je opleiding, als je de dag erna doodgereden wordt?
Maar met die opleiding zorg je ervoor dat je de tijd die je hoogstwaarschijnlijk wel doorbrengt na je examen op een zo prettig mogelijke manier doormaakt. Je voelt je als onderdeel van de wereld niks, maar breng dat terug tot jouw proporties. Ik neem aan dat je vrienden oid hebt, waarvoor je echt wel meer dan nix betekent. Probeer de goede/leuke dingen van je bestaan te zien. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb wel vrienden enzow, dat is het punt op zich niet. Maar ik mis eigelijk iemand die om me geeft om wie ik ben......, mn familie houdt wel van me enzow, maar mn moeder houdt van dr zoon, als ik een randcrimineel was geweest had ze ook nog van me gehouden. Ik weet dat het niet zomaar komt aanwaaien, maar eigelijk wil ik wel heel graag een vriendin..., maar op de een of andere manier zien meisjes mij alleen als een goede vriend....., en niet iemand met de potentie om 'meer' dan een goede vriend te worden.....
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|||
Citaat:
Maar hij heeft het over het werken voor die opleiding, wat totaal nutteloos kán blijken, maar het meestal niet is. btw gisteren voelde ik me doelloos, maar niet 'nix' zoals jij, en toen ben ik twee uur door de polder wezen fietsen, ik dacht aan leuke dingen en ik zag leuke dingen ![]() ![]() Wat ik er mee wil zeggen is dat je door leuke of ontspannende dingen te doen je moet proberen de goede kant van het leven weer in te zien. Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mjah, ik ken je gevoel, ik heb ook het idee dat ik totaal nutteloos op deze aardkloot rondloop, dat niemand zich interesseert in mij, want ze red zichzelf wel, denken ze, mjah, das dus niet zo, ik zit vaak zwaar depri te doen, en k weet heus wel dat er ook leuke dingen in mn leven zijn, kheb geweldige vrienden, woon in een mooi huis, goede cijfers op school, maar wat maakt het allemaal uit? ik ben hier toch voor niets....
|
![]() |
|
Tja. Ik ga niet naar school, laat het nu ook maar
een beetje rusten. Heb er wel aan gewerkt, maar kan door een onzinnige reden niet bereiken wat ik wel wil bereiken.. Voelt voor mij knap nutteloos om verder te gaan, omdat ik 3havo tňch wel haal, of ik nou wel werk of niet, veel keuze is er nou niet meer. Maar ja, als ik ničt werk is de kans op 3vwo helemaal verkeken.. Terwijl ik dat wel heel graag wil. Kan me er alleen niet toezetten, doordat het voelt alsof ik alles van mezelf er in stop, en niks terug krijg.. Zo is dat met wel meer dingen, maar meestal kan ik (mbv anderen of niet) wel inzien dat het wčl nuttig is..
||
Citaat:
||
Citaat:
Trouwens, als je niet op zoek bent vind je sneller iemand, zeggen ze... ![]() Vriendinnen komen nog wel. Geloof me. Succes. Nona
||
Citaat:
Doe dus gewoon lekker je eigen dingen!
|
Verwijderd
|
Ik wilde ook al een hele tijd een vriend en 2 maanden geleden was het dan zover. Alles ging prima totdat die jongen me vertelde dat een vriendin van hem verliefd was op hem en hij zei dat het wederzijds was. Daar ging ik, aan de kant geschoven. En ook nog eens op MSN!!!! NIet eens het lef om het face-to-face te zeggen. Ik voel me nu echt zwaarkut en heb ook nog eens allemaal problemen met vrienden enzo. Ik heb nu niet echt het gevoel dat ik gemist zal worden als ik er niet meer ben maar er zijn zoveel leuke dingen nog ondanks dat ik geen nut heb dat ik hier niet graag weg zou willen. Wat voor mij heel erg helpt is muziek maken en leuke dingen doen, Weg gaan van huis, eruit zijn. Dan wordt ik tenminste afgeleid en zie ik de leuke dingen van het leven.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi Code Civiel! #1804 Verwijderd | 500 | 03-06-2015 10:22 | |
Psychologie |