Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2004, 14:56
Atje85
Atje85 is offline
Op mijn GSM zit een optie ''vliegtuigmodus'' (naast de opties, normaal, stil, luidr. carkit, headset etc.)
Waarvoor dient die vliegtuigmodus eigenlijk?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2004, 15:10
Verwijderd
Ik gok erop dat het is dat hij wel aanstaat, maar dat hij geen signalen afgeeft..
Dus je kunt niet bellen, smsén oid..
Maar wel de tijd zien, SMSjes lezen of spelletjes spelen..

Aangezien je in vliegtuigen niet mag bellen met GSM's vanwege storingen enzo..
Lees het anders in de manual.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 15:44
Atje85
Atje85 is offline
Staat niet in de manual (heb t na een software update erop gekregen..)

Maar als ik Vliegtuigmodus kies, zegt ie: ''Toestel en alle alarms uitschakelen?''
Dan doe je Ja, dan gaat dat hele ding uit
Hoe kun je dan spellen enzo spelen
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 15:48
M@rco
M@rco is offline
Dan schakelt 'ie gewoon alle alarms uit die je evt. ingesteld hebt. Normaal als 'ie uitstaat gaat 'ie nl. weer aan als een alarm afgaat.
Oud 20-03-2004, 15:51
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
M@rco schreef op 20-03-2004 @ 16:48:
Dan schakelt 'ie gewoon alle alarms uit die je evt. ingesteld hebt. Normaal als 'ie uitstaat gaat 'ie nl. weer aan als een alarm afgaat.
Klopt, maar ik heb ook ooit ergens gelezen dat ie dan geen signalen etc. meer verzend en dat je gewoon spelletjes kunt spelen, verschilt de vliegtuigmodus per toestel ofzo?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 18:42
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 20-03-2004 @ 16:51:
ik heb ook ooit ergens gelezen dat ie dan geen signalen etc. meer verzend en dat je gewoon spelletjes kunt spelen, verschilt de vliegtuigmodus per toestel ofzo?
Hierboven bedoel je?

Naja bij jouw toestel is het dus het geval dat ie zich helemaal uitschakelt en niet vanzelf aangaat zodat 'ie geen straling uit gaat zenden waardoor het vliegtuig neerstort enzo.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 14:22
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Barbapappa schreef op 20-03-2004 @ 19:42:
Hierboven bedoel je?

Naja bij jouw toestel is het dus het geval dat ie zich helemaal uitschakelt en niet vanzelf aangaat zodat 'ie geen straling uit gaat zenden waardoor het vliegtuig neerstort enzo.
Ja, OOK hierboven

Hehe, oke
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 21:02
grensgeval
grensgeval is offline
let ff op, ********** GOKT erop

hij heeft het dus mis, iig naar mijn kennis

vliegtuig modus houdt in dat je alles uit zet, zodat (zolang je van de aan/uit knop afblijft) ook echt uitblijft. en niet om 1 of ander vaag alarm ff de boel gaat verstoren (k gebruik die functie regelmatig, op school ed)
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 17:23
Orion16
Orion16 is offline
Simpel, met vliegtuigmodus zal je toestel geen netwerk zoeken, je kunt dus niet internetten via GRPS/bellen/smsen omdat dit zal storen. Overleg eerst wel met de crew dat je je telefoon op vliegtuigmodus zet. Je kunt natuurlijk wel gewoon spelletjes spelen, mailtjes of SMS'jes lezen of mp3/films kijken op je phone. De netwerknaam zal alleen niet in je display staan, logisch
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 17:47
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 22-03-2004 @ 18:23:
Simpel, met vliegtuigmodus zal je toestel geen netwerk zoeken, je kunt dus niet internetten via GRPS/bellen/smsen omdat dit zal storen. Overleg eerst wel met de crew dat je je telefoon op vliegtuigmodus zet. Je kunt natuurlijk wel gewoon spelletjes spelen, mailtjes of SMS'jes lezen of mp3/films kijken op je phone. De netwerknaam zal alleen niet in je display staan, logisch
Dat verschilt dan toch echt per toestel, want mijn oude Siemens ging gewoon uit.
Oud 22-03-2004, 19:37
SuperS
SuperS is offline
ik kan me vaag herinneren dat je telefoon dan gewoon uit gaat oid maar kan me ook heel goed indenken dat het klopt dat hij dan gewoon aanstaat maar geen verbindingen maakt. wat voor telefoon heb je?
Oud 22-03-2004, 19:48
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
M@rco schreef op 22-03-2004 @ 18:47:
Dat verschilt dan toch echt per toestel, want mijn oude Siemens ging gewoon uit.
Dan is het geen echte vliegtuigmodus, de SPV e200 van Orange heeft wel zoiets.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 00:12
Atje85
Atje85 is offline
Siemens S45
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 13:59
Tiño
Tiño is offline
mn p800 had dat ,dan ging het netwerk er zeg maar af ,je kon alles behalve gebeld worden en gesmst worden en dat alles zelf doen, dus idd alleen spelletjes smsjes lezen en filmpjes oid kijken
Oud 30-03-2004, 10:50
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
tinjooo schreef op 26-03-2004 @ 14:59:
mn p800 had dat ,dan ging het netwerk er zeg maar af ,je kon alles behalve gebeld worden en gesmst worden en dat alles zelf doen, dus idd alleen spelletjes smsjes lezen en filmpjes oid kijken
Da's ook een goede telefoon.
Reageren

Regels voor berichten