Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2003, 22:41
Asswhoopin
Asswhoopin is offline
Het zoveelste topic, maar goed..mijn verhaal:

Ik heb ongeveer zo'n 3 maanden terug een meisje leren kennen, en we voelen ons erg tot elkaar aan getrokken. Het probleem is dat ze nog maar 15 is. En heb haar dan ook gezegd dat ik haar wel jong vindt en niet weet of ik iets met haar wil gaan beginnen. Wat ik eigenlijk wel graag zou willen maar vanwege dat getalletje dit stokt. Dit meisje lijkt kwa uiterlijk en denken verre van 15. En het is alweer lang geleden dat ik zo verliefd ben geweest. Gek genoeg nu op een heel wat jonger meisje als ik zelf. Het is niet zo dat ik hopeloos ben want anders had ik het allang gedaan. Ik twijfel alleen ontzettend, het is niet doen omdat ze 15 is of een hele gelukkige tijd met elkaar.
Ik vind dat het eigenlijk wel weer eens tijd wordt voor wat geluk. geluk in het leven, wat me toch al niet erg meezit.

Wat denken jullie? als je een mening geeft, geef dan ook een motivatie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2003, 22:50
Mark
Mark is offline
Wat je zelf al zegt, je zoekt naar weer wat geluk in je leven. Nou blijkbaar heb je een meid gevonden die bij je past! Enne, ze is pas 15.. Nouja, het kan volgens mij wel. Vooral als zij al wat ouder uitziend is en zich wat ouder gedraagd. Je hebt wel wat geluk verdiend. Je kan het toch eerst proberen, beetje rustig aan beginnen. Als je echt iets voelt kan je het zo langzaam opbouwen. Ik zou het iig proberen.

Enne voor je vrienden hoef je je niet te schamen met een vriendin van 15 hoor. Als jij gelukkig bent dan is het goed, want daar gaat het om. En als zij het ook wil natuurlijk, maar dat neem ik aan van wel.

Mark (die ouders heeft die 10 jaar schelen)
Oud 12-05-2003, 13:04
deesmees
deesmees is offline
Ik zit ook met zon kutprobleem,ik ben 16 bijna 17 en me vriend is 22 jaar.
Nou die moeder van hem is dus even bang dat ie me zwanger maakt enzo en ze haalt zich allemaal van die rare ideeen in der kop dat het tussen ons niet goed kan gaan en nu heeft ze hem bijna zover dat ie moet kiezen tussen mij en haar
Het is zon tang gadverdamme gewoon
Oud 12-05-2003, 13:05
deesmees
deesmees is offline
Als je haar echt leuk vindt moet je er gewoon voor gaan echt waar
Zolang je maar geen gekut krijgt met je ouders of haar ouders,want ze stoken je op en uiteindelijk drijven ze jullie dan uit elkaar
Oud 12-05-2003, 13:32
miro
miro is offline
Misschien zou je eens op "leeftijdsverschil" moeten zoeken, met de zoekfunctie...

Maargoed, zolang je met elkaar op t zelfde niveau zit dan moet t goed kunnen gaan. Toen ik 15 was ging ik met een jongen die nog één jaar ouder is dan jij en dat is ook 2 jaar lang goed gegaam.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 15:23
G.T.C.
G.T.C. is offline
gewoon doen! Je kan het toch in ieder geval proberen. Dat had ik ook moeten doen. Nu ben ik er achter dat ik een tijd terug de vrouw/meisje van mijn dromen heb afgewezen.
Oud 12-05-2003, 17:46
Verwijderd
gewoon doen.. echt waar!
ga ervoor.. er zijn wel grotere leeftijdsverschillen..
als jullie allebei verliefd zijn en graag een relatie willen zou ik er voor gaan..
succes en vooral heel erg veel plezier.
geniet ervan!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 18:24
Mark
Mark is offline
Citaat:
deesmees schreef op 12-05-2003 @ 14:04:
Ik zit ook met zon kutprobleem,ik ben 16 bijna 17 en me vriend is 22 jaar.
Nou die moeder van hem is dus even bang dat ie me zwanger maakt enzo en ze haalt zich allemaal van die rare ideeen in der kop dat het tussen ons niet goed kan gaan en nu heeft ze hem bijna zover dat ie moet kiezen tussen mij en haar
Het is zon tang gadverdamme gewoon
Wat shit zeg Stekte ermee!
Oud 12-05-2003, 19:12
Buffy
Buffy is offline
ik -het meisje wat altijd beweerde alleen maar vriendjes te willen hebben van mijn eigen leeftijd *doordat ooit een relatie met een jongen die 2,5 jaar ouder was stuk is gelopen* - heb sinds een paar weken met een jongen die 4,5 jaar ouder is.
ikzelf vind dat het -boven mijn verwachting- best lekker gaat, dus bij mij is leeftijdsverschil al veel minder belangrijk dan eerst.
Oud 12-05-2003, 19:51
biep
biep is offline
mijn vriend en ik schelen ook bijna 4 jaar... gaat nu al 3 dagen prima

maare, hiervoor heb ik tot 2 x toe iets gehad met iemand die 8 jaar ouder was... en das tot 2x toe erg goed gegaan (1x heb ik er een punt achter gezet omdat de afstand te groot was, en 1 x omdat we noooit tijd hadden)
Oud 12-05-2003, 20:30
Poohbear
Poohbear is offline
Sorry hoor, maar op zich is 5 jaar toch niet eens zó ontzettend veel... als ze zich zelf nog ouder gedraagt en er ouder uitziet, dan is er volgens mij helemaal niks aan de hand
Maar goed: zolang jij je er goed bij voelt (al zou ze 40 jaar ouder zijn bij wijze van spreken), kan ik alleen maar zeggen dat je het leeftijdsverschil niet als argument moet zien om maar niks met haar te beginnen
Oud 12-05-2003, 20:40
hansjuh
hansjuh is offline
kan wel lijkt me

je moet wel niets verborgen houden voor jou / haar ouders en niet te snel willen gaan blablabla het gebruikelijke he
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 20:45
Thomas
Thomas is offline
Ik vind het dus echt niet kunnen, want jullie zitten totaal op een andere golflengte.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 21:00
Verwijderd
Zoals je leest verschilt iedereen van mening; 't gaat erom wat je er zelf van vindt...

Zelf vind ik alles goed zolang je maar op dezelfde golflengte zit en dus normaal kan communiceren (en dus niet met 'koetjie koetjie, baby, bababa, oooeeeh').
(Maar goed, een demente man met een kind van 10 natuurlijk niet he..)
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 11:46
Verwijderd
Als jullie allebei niets merken van het leeftijdsverschil, óf als jullie er zo weinig van merken dat je je eroverheen kunt zetten, dan zou ik er gewoon voor gaan.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 21:02
punkyfun
punkyfun is offline
boeie mijn vriend is ook ouder...probeer het gewoon joh..je kan er altijd nog mee nokken als het niet gaat....en dan krijg je achteraf ook geen spijt dat je nix met dr wou
Reageren

Regels voor berichten