Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik -het meisje wat altijd beweerde alleen maar vriendjes te willen hebben van mijn eigen leeftijd *doordat ooit een relatie met een jongen die 2,5 jaar ouder was stuk is gelopen* - heb sinds een paar weken met een jongen die 4,5 jaar ouder is.
ikzelf vind dat het -boven mijn verwachting- best lekker gaat, dus bij mij is leeftijdsverschil al veel minder belangrijk dan eerst.
|
mijn vriend en ik schelen ook bijna 4 jaar... gaat nu al 3 dagen prima
![]() ![]() maare, hiervoor heb ik tot 2 x toe iets gehad met iemand die 8 jaar ouder was... en das tot 2x toe erg goed gegaan (1x heb ik er een punt achter gezet omdat de afstand te groot was, en 1 x omdat we noooit tijd hadden)
|
Sorry hoor, maar op zich is 5 jaar toch niet eens zó ontzettend veel... als ze zich zelf nog ouder gedraagt en er ouder uitziet, dan is er volgens mij helemaal niks aan de hand
Maar goed: zolang jij je er goed bij voelt (al zou ze 40 jaar ouder zijn bij wijze van spreken), kan ik alleen maar zeggen dat je het leeftijdsverschil niet als argument moet zien om maar niks met haar te beginnen
|
Verwijderd
|
Zoals je leest verschilt iedereen van mening; 't gaat erom wat je er zelf van vindt...
Zelf vind ik alles goed zolang je maar op dezelfde golflengte zit en dus normaal kan communiceren (en dus niet met 'koetjie koetjie, baby, bababa, oooeeeh'). (Maar goed, een demente man met een kind van 10 natuurlijk niet he..) |
![]() |
|
boeie mijn vriend is ook ouder...probeer het gewoon joh..je kan er altijd nog mee nokken als het niet gaat....en dan krijg je achteraf ook geen spijt dat je nix met dr wou
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Liefde en het leeftijdsverschil keepdreaming | 2 | 14-03-2010 18:13 | |
Liefde & Relatie |
stelling ivm leeftijdsverschil vedetje | 33 | 04-05-2006 08:26 | |