Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar zo'n tuigje lijkt me gewoon wel leuk zodat hij eens overal kan rondsnuffelen..
||
Citaat:
![]() verder zou je eens moeten informeren of cavia's wel buiten mogen lopen ivm temperatuur? volgens mij zijn ze zeer gevoelig voor kou/tocht, succes |
![]() |
|
cavia naar buiten = geen goed idee. Overal stuifmeel, windvlagen, geluiden... Als je je cavia wat zon wil geven, kun je je raam openzetten, en de cavia op de vloer in de zon (DE CAVIA!!! NIET DE KOOI!!!). wel ervoor zorgen dat 'ie terug in z'n kooi kan voor het geval 'ie er genoeg van krijgt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
doe ik al 5 jaar, is nog nooit wat fout gegaan..
|
bij ons heb je speciale in de dierenwinkel.
Ik laat mijn cavia altijd rond lopen in mn moeder goeie plantentuintje ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Voor de mensen onder ons die het nog niet weten Taxus is zo giftig dat je er zelfs een paard mee kan omleggen. Dus mensen geef je huisdier/ demente opa nooit een Taxus tak, ten zij je er van af wil.
|
leuk idee. wij hebben zelf ook een cavia (waar ook een topic over is in dit forum)
vorig jaar hadden we zelf een tuigje gemaakt van katoentouw, maar dat vond ie niet leuk, hij ontsnapte er steeds uit. de tuigjes die je bij de dierenwinkel kunt kopen zijn wel diervriendelijker, zo kun je m ook es mee naar buiten nemen. maar dit bestond al langer hoor |
![]() |
|
ik heb die dingen voor mn knijnen maar ze worden er alleen maar gek van gaan ze spartelen enzo..tzit denk niet lekker ofzo...
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
De cavia die we vroeger hadden werd HELEMAAL gek van zown tuigje... die leek dan net een op hol geslagen paard....
Je moet elk beest wat je een tuigje omdoet van jongs afaan dr aan laten wennen... Onze cavia stopte we gewoon buiten in het gras waar we 4 pinnen in t gras staken met kippegaas dr omheen... had ie ze eigen kleine oprolbare rennetje..... altijd sukke beter dan een tuigje.....
|
Verwijderd
|
mijn caaf loopt al 6 jaar zo af en toe es buiten. heerlijk vindt ze dat. maarum, begrijp ik het nou goed dat sommigen hun caaf zonder ren of hek of wat dan ook buiten in de tuin laten? loopt ie dan niet weg?
en zon tuigje, nja, tis misschien wel leuk om je caaf een keer mee te nemen uit wandelen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten tweede: Hoe wil je zo'n ding omkrijgen? Ten derde: waar wil je heen met een cavia als hij zo'n caviatuigje omheeft? Je kan niet gaan wandelen met zo'n klein beestje. Als je 'm vrij rond wil laten lopen, laat 'm dan in huis los (wel even op de snoeren letten) of zet 'm in de tuin. Ik liet mijn cavia altijd in de huiskamer los. Die liep in het begin ongeveer een 1 uur rond te dartelen. Toen hij wat ouder werd, was het maar 15 min daarna ging hij liggen slapen. Ik ben blij dat hij aandacht schenkt aan dat beestje maar een caviatuigje.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Flora & Fauna |
Dier afmaken, zelf. Verwijderd | 170 | 25-05-2005 18:10 | |