Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Een pedofiel is hij niet. Waar een pedofiel op valt, zijn juist de kinderlijke trekken, meisjes die nog geen secundaire geslachtskenmerken hebben (dus nog geen borsten, nog geen heupen). Meisjes van vijftien hebben die al wel en zijn in feite fysiek gezien gewoon jonge vrouwen. Jouw vriend is zeer waarschijnlijk niet de enige man van zijn leeftijd die zich wel eens aangetrokken voelt tot een meisje van rond de vijftien jaar.
Of het goed is om er iets mee te doen, dat is een tweede. Ook al heb je het lichaam van een jonge vrouw, in principe ben je nog wel een kind. Je zit nog midden in je ontwikkeling, je hebt nog heel veel voor de boeg dat je nog moet leren en ik vraag me af of het gezond is om die ontdekkingsreis af te leggen met iemand die alles al dubbel en dwars heeft meegemaakt. No offense, maar die man kon je vader zijn. Denk ook even wat voor toekomst hij je kan geven. Tegen de tijd dat jij toe bent aan kinderen, is hij al over de vijftig. Als jij in de veertig bent en nog midden in het leven staat, is hij al ruim toe aan zijn pensioen. Je moet het zelf allemaal weten, maar ik vind het niet vreemd dat er wel eens raar of negatief op gereageerd wordt.
||
![]() |
Citaat:
Onverstandig, misschien wel ja. Maar een hoer, nee.
|
Ja, ik snap wat jullie bedoelen, maar hoe bedoel je dat me vriend niet te vertrouwen is dan?
Hij krijgt heel veel aand8 van vrouwen/meiden, maar kiest elke keer voor mij, omdat WIJ wat hebben. Onze relatie zou prima gaan als mensen in onze omgeving ons een kans zou kunnen geven.. maaar dat doen ze niet..
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maarreh, nog even ontopic dan: Ik denk dat het verschil ook wel te groot is om een gelijkwaardige relatie met elkaar te kunnen hebben. Jullie verschillen bijna een generatie. En zeker als zijn rijschool eraan kapot gaat, is het maar beter om er een punt achter te zetten. Wie weet kun je het over een paar jaar nog eens proberen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() *beloofd dat hij de volgende keer beter zal lezen* |
![]() |
|
hij is absoluut geen pedofiel, ik word echt giftig als ik dat hoor!
![]() ![]() ![]() Als jullie hem zouden kenden zouden jullie en zooo met me eens zijn, maar goed jullie kennen m niet.. Ik ben lichaamelijk redelijk ontwikkeld, en ik ben zwa (uiterlijk) en gedrag een stuk ouder..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is ook tussen 12 en 16 strafbaar. Alleen de vervolging kan slechts worden ingesteld wanneer er een klacht ligt, hetzij door het slachtoffer zelf, hetzij door de wettelijk vertegenwoordigers. Zie art. 245 Sr jis. art 64 en 65 Sr. ![]() [/mierenneuk modus] Maar even ontopic, ik vind het niet kunnen. Niet omdat het in de wet staat, of omdat hij een pedofiel zou zijn, want onder een pedofiel versta ik iets anders dan iemand van 37 die met een meisje van 15 neukt. Onder een pedofiel versta ik iemand die op kinderen valt die nog niet geslachtsrijp zijn. Dat is een wezenlijk verschil. Nee, ik vind het niet kunnen omdat je in totaal verschillende levensfasen zit. Jij zit nog op school (mag ik hopen) en hij heeft een baan (mag ik ook hopen). Jij hoort bezig te zijn met uitgaan en vriendinnen, en jongens van je eigen leeftijd. Niet met een kerel die makkelijk je vader had kunnen zijn. Vraagje: uit wat voor gezin kom je eigenlijk? Niet verkeerd opvatten, maar zijn je ouders gescheiden? Heb je een duidelijk vaderfiguur gehad? |
![]() |
||
Citaat:
Nee ik kom uit een normaal gezin, kom geen liefde te kort ofzo. Ik hou van serieus, ik heb al TE vaak meegemaakt dat ze dan teveel dronken en huppa, en andere meid namen, zo ben ik nou eenmaal niet.. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, als jij gelukkig met hem bent hoef je je natuurlijk niks van ons aan te trekken. Trouwens, wat zeggen je ouders ervan? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Kun je je ook niet een klein beetje voorstellen dat je zulke reacties uit je omgeving krijgt? 15 en 37 is wel een erg groot verschil.
Maar als jij gelukkig met deze man bent en je bent er niet bang voor om vrienden kwijt te raken ( er zullen altijd mensen zijn die je niet willen begrijpen en die je daardoor zult kwijtraken), waarom niet?
|
Ik heb best veel voor hem over, maar kijk hij heeft een eigen rijschool, en die lijd eronder.
Ik wil niet dat ie hem kwijt raakt, en hij ook niet! Ik denk dat t niet zo lang meer gata duren voordat t uit raakt, maar ik wil ff serieus met m praten.. En over het "geval" ouders... Die wten het nog niet, om het leeftijdsverschil wouden we eerst kijken of het wel kon enzo.. *niet dus* ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
De 1ste keer dat we elkaar zagen, d8 ik dattie 23 was, en hij dat ik 18/19 was.. Ja, en daar kwamen we later pas achter van elkaar.. maar dan ben je al verliefd... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als hij echt van je houdt zou hij zijn rijschool opgeven, gewoon doorgaan met de relatie, of in het geheim doorgaan met de relatie.. Misschien heeft hij z'n zin nu gehad en heeft hij nu zoiets van, ik heb seks met haar gehad en nu maak ik het maar snel uit anders ben ik m'n baantje kwijt..
Liefde maakt blind.. Laatst gewijzigd op 05-05-2003 om 18:01. |
![]() |
||
Citaat:
Heeft ie dr eindelijk 1tje... HALLO het is zn WERK!
||
![]() |
Citaat:
Offtopic: [edit]iets te onvriendelijk[/edit]
Laatst gewijzigd op 05-05-2003 om 18:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ja zo denk ik er ergens ook over... Hoezo zou ie dat in godsnaam voor mij over hebben? Hij kan zo een ander krijgen... Zijn dr genoeg die m willen, en die oud genoeg zijn en dus zn rijschool kan houden zonder problemen..
||
Citaat:
Wat laten als ie echt om me zou geven? ![]() HIJ is niet degene die vreemdgaan, maar me exen van me EIGEN leeftijd..
||
![]() |
Citaat:
Dat bedoelt ze, denk ik.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
weet je, als je onze opinies niet wilt accepteren en te eigenwijs bent om van mening te verranderen, stel ik je voor om deze topic te sluiten
![]() als jij blij met hem bent, whatever, daar zullen wij (duidelijk aan jouw reacties in deze topic) dus niets aan verranderen
|
![]() |
alsof jij je volwassen bent als 15jarig meisje. je kan je best wel volwassen voelen maar dat is dus echt niet. en ga nou niet zeuren dat ik ook niet volwassen ben, want dat ben ik ook niet. ik ben ook nog gewoon een kind.
jij bent dus gewoon een kind (net als ik dus) en die vriend van jou is wel volwassen. hij is imo pedo. |
![]() |
||
Citaat:
Nog even mijn mening drbij: Je zit in je pubertijd, de periode om lekker vaak verliefd te worden om meer vriendjes te hebben dan 1 voor lange tijd. En dan ook nog een volwassen man. Voor jou is het begrijpelijk (puberale naieviteit) maar hij zou toch beter moeten weten. Ik snap heel goed dat jouw omgeving dit niet goed keurt het is namelijk ook niet wat echt onder de standaard " normaal" valt. Wat vinden je ouders er eigenlijk van. Weet je wat ik ook niet normaal vind? Dat zijn rare ex nog bij hem in huis woont en jij dat zomaar goed vindt. Dat geeft dus ook alweer aan dat het toch nie tzo serieus is met jou. Maar hoe kan t ook serieus zijn? Een volwassen man met een kleine meid. Als je het nu uit zou maken zou je dat een hoop ellende besparen. Maargoed dit is allemaal mijn mening neem aan dat ik die ook mag geven. Ik vind het van jou gezond, van hem niet, hij zou wat beter moeten nadenken. p.s. en ja serieus, wat vinden je ouders er nou van? Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 06:05. |
![]() |
|
![]() |
ik weet niet wat k moet zeggen,
leeftijd speelt denk ik geen belangrijke rol en toch zijn 37-15 heel en te uiteenlopend denk ik.. ik weet ook niet of ie profiteert van je.. ik ken hem niet, enerzijds wil ik t best geloven dat jullie echt wat voor elkaar voelen... anderzijds kan liefde zo blind zijn... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik voel me leeg zonder vriend... sweet dreams | 16 | 08-05-2003 18:37 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 |