![]() |
||
Citaat:
|
Das waar, maar ik denk dat de dames op dit forum niet zo gecharmeerd zijn van het idee een schuifmaat tussen hun schaamlippen te krijgen...
![]() Al moet het best kunnen. ![]() Ik nog nooit (moet ik me nu schamen? ![]() Ik moet wel bekennen dat ik door al die topics erover, benieuwd ben geworden naar hoeveel centimeter ik nu precies heb...al heb ik er wel een idee van... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En om nou heel eerlijk te zijn heb ik niet zo gek veel zin om eerst de schuitmaat uit de garage te gaan desinfecteren en alles gaan meten. *rilt bij idee* Mja over het 'uiterlijk' van het geheel... de kleine schaamlippen vallen netjes binnen de grote en het is aardig symmetrisch. *fluistert* heb stijl schaamhaar ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Het grote ''is mijn piemel te klein'' topic dan maar! DmCraanen | 136 | 25-11-2017 03:15 | |
Verkeer & Vervoer |
Hulp bij auto uitzoeken Balance | 56 | 23-08-2006 17:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Masturbatie Frustratie Flosdraad | 22 | 21-06-2005 20:06 | |
Muziek |
[MP3-Album] Biam Lugler - Days Are Weird Things Hi, I'm Nora | 31 | 02-06-2005 23:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoofddoekjes, II Joostje | 152 | 07-10-2004 17:57 | |
Liefde & Relatie |
Stomme plaatjes Gup | 32 | 07-11-2002 23:41 |